تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال دوو

دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که برخی از آن‌ها مانند دوو الکترونیکس، تاتا دوو و کشتی‌سازی دوو امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند. اما کارخانه‌های خودروسازی آن به جنرال موتورز فروخته شد که امروزه جی‌ام کره را تشکیل می‌دهند.

دوو

دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که برخی از آن‌ها مانند دوو الکترونیکس، تاتا دوو و کشتی‌سازی دوو امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند. اما کارخانه‌های خودروسازی آن به جنرال موتورز فروخته شد که امروزه جی‌ام کره را تشکیل می‌دهند.

تعمیر یخچال و یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo

برندهای کره ای هم بسیار خوش سابقه و هم بسیار زیبا هستند،با توجه به فعالیت بلند مدت شرکت های کره ای در ایران اغلب خانواده های ایرانی از برندهای کره ای استفاده می کنند که ساختار و تاحدی پلتفرم یکسانی دارند.

رسپینا سرویس با سابقه درخشان و البته توانمندیو دانش بسیار بالا در تعمیر یخچال های ساید بای ساید  کره ای به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال در تهران شناخته می شود.

تعمیر-یخچال

تعمیر یخچال ساید بای ساید در محل مشتری

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی یخچال ساید بای ساید و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر یخچال می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی یخچال ، تعمیر یخچال و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تامین قطعات اورجینال برای یخچال ساید بای ساید دوو

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا یخچال ساید بای ساید دوو در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

امین قطعات این برنهای کره ای بهدلیل تحریم ها کاری بس دشوار است اما با این حال رسپینا سرویس با توانمندی بالا در تامین قطعات اورجینال این برندهای کره ای مطمئن ترین خدمت را به مشتریان ارائه می دهد.

پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

  • معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص یخچال مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و …. متجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.
    مشتریان پس از تماس با مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس عمدتا سه سوال را مطرح می کنندکه عبارتند از:
    سوالات رایج در زمان خرابی یخچال
  • انتخاب تعمیرکار
  • درخواست تعمیر یخچال در شب
کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار یخچال ساید بای ساید دوو در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو  ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به یخچال دوو و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات یخچال ساید بای ساید دوو ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد.

مشکلات-متداول

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی دوو و سایر برندهای کره ای  بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد یخچال  ساید بای ساید دوو دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی یخچال ساید بای ساید دوو  آشنا شوید.

برای این منظور بهتر است که مقاله زیر مطالعه کنید.

مشکلات متداول یخچال دوو Daewoo

یخچال خنک نمیکند.
ممکن است یخچال ساید بای ساید شما در قسمت یخچال یا در قسمت فریزر دچار افت برودت شده و خوب خنک نکند. علت خنک نکردن این قسمت ها میتواند به دلیل وجود برفک در اواپراتور ، نشت گاز ، خرابی کمپرسور ، خرابی فن ، خرابی سنسور یا ترموفیوز یا مواردی از این دست باشد که نیاز به بررسی توسط تعمیرکار متخصص در این زمینه را دارا میباشد.

صدای غیرطبیعی ساید بای ساید
صدای غیرطبیعی ساید بای ساید میتواند مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور و یا تراز نبودن دستگاه باشد. اگر با تکان دادن بدنه دستگاه صدای غیرطبیعی یخچال قطع میشود احتمالا دستگاه شما تراز نبوده و لرزش لوله های متصل به کمپرسور یخچال ساید دوو باعث بروز صدا میگردد.

یخچال یکسره کار میکند .(دستگاه اتومات نمیکند)
در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما یکسره کار میکند ممکن است به دلیل نشت گاز این حالت رخ بدهد که به تبع آن سرمایش دستگاه نیز افت خواهد نمود. علت دیگر یکسره کارکردن یخچال خرابی ترموستات یا سنسورهاست که به موجب این خرابی تمام مواد غذایی داخل یخچال منجمد خواهند شد.

لاستیک دور درب یخچال خراب شده است
خرابی لاستیک دور درب یخچال باعث هدر رفت سرما و کاهش طول عمر کمپرسور ساید دوو شده و همچنین موجب افزایش مصرف برق میگردد.

یخچال فریزر دوو برفک میزند (دیفراست نمیکند)
علت وجود برفک در یخچال فریزر دوو ممکن است به دلیل خرابی قطعاتی همچون المنت ، سنسور ، ترمودیسک ، ترموفیوز ، تایمر دیفراست یا برد الکترونیک ساید دوو باشد.

فن کندانسور یخچال کار نمیکند .
در صورتی که فن کندانسور (فن کنار موتور یخچال) کار نکند میتواند موجب آسیب دیدن کمپرسور یخچال ساید بای ساید دوو شود. از نشانه های خرابی فن کندانسور ساید دوو صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب یخچال میباشد.

یخچال روشن نمیشود .
در صورت روشن نشدن یخچال پریز برق و دوشاخه یخچال را بررسی نمایید . ممکن است به دلیل خرابی برد اصلی ساید دوو دستگاه روشن نشود.

موتور ساید بای ساید دوو کار نمیکند .
موتور یخچال ساید بای ساید برای چند ثانیه روشن شده و مجددا قطع میشود. احتمالا کمپرسور (موتور ) ساید بای ساید سوخته است. ممکن است رله اورلود دستگاه نیز خراب شده باشد.

صفحه نمایشگر ساید بای ساید دوو خراب شده است .
خرابی صفحه دیجیتال روی یخچال ممکن است به دلیل شستن یخچال و یا ضربه ایجاد شود که در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض برد نمایشگر ساید بای ساید دوو توسط تعمیرکار میباشد.

برد الکترونیکی ساید بای ساید دوو خراب شده است .
برد الکترونیکی دستگاه که نقش اساسی در عملکرد دستگاه دارد و همچون مغز دستگاه عمل میکند ، ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن یخچال و یا اتمام طول عمر قطعات الکترونیکی روی برد خراب شود که در این صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض برد اصلی یخچال ساید بای ساید دوو میباشد.

چندین دلیل رایج که باعث می شود ساید دوو کار کند اما سرما ندارد

کثیفی کندانسور
سیم پیچ های کندانسور در قسمت بیرونی یخچال قرار دارند.با گذشت زمان ، گرد و غبار و گرد و غبار ممکن است روی کندانسور جمع شود عمل مایع شدن مبرد انجام نگردد.اگر کویل ها بیش از حد کثیف شوند، فضای داخلی یخچال قادر به رسیدن به دمای کافی سرد نیست.

خرابی موتور فن
یخچال و فریزرهای دوو دارای دو موتور فن است.موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور.در صورت کار نکردن فن ها ، داخل یخچال به اندازه نیاز خود سرد نخواهد شد.

 

مشکلات کمپرسور
در مورد کمپرسور نیز عوامل زیادی ممکن است باعث کار نکردن موتور گردد.

ایراد دربرد فرمان
خرابی رله و اورلود.
معیوب بودن سنسور دیفراست.
ایراد داشتن خازن.
موارد ذکر شده تنها تعدادی از مشکلات کار نکردن موتور یخچالهای دوو بود که توضیح دادیم.

در صورت کار نکردن هر یک از قطعات بالا بهتر است با نزدیکترین مرکز خدمات دوو تماسحاصل نمایید.

نشتی گاز فریون مبرد
نشتی گاز هم از جمله مشکلات متداول دستگاههای این غول لوازم خانگی کره ای میباشد.

تشخیص نشتی گاز را به هیچ عنوان به شما توصیه نکرده و با توجه به قابل اشتقال بودن آن میبایست دارای تجهیزات کامل باشید.

بررسی خطاهایی که در یخچال پیش می آید

F1 ارور F1 نشان دهنده وجود مشکل در سنسور F می باشد. لازم است که تکنیسین تعمیر یخچال دوو سنسورهای یخچال را بررسی نماید.
r1 ارور r1 نشان دهنده وجود مشکل در سنسور r می باشد. باید مشکل توسط تکنیسین یخچال دوو بررسی شود.
rt ارور rt نشان دهنده خرابی سنسور RT می باشد. در این مورد هم باید یخچال توسط تعمیرکار یخچال دوو بررسی شود.
d1 ارور d1 نشان دهنده خرابی سنسور D1 می باشد. باید سنسور بررسی شود.
HS ارور HS نشان دهنده خرابی سنسور رطوبت می باشد. که در این حالت یخچال نمی تواند رطوبت محیط را اندازه گیری نماید.
dr ارور dr نشان دهنده باز بودن درب یخچال می باشد. از بسته بودن درب اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل حل نشد باید سنسور و سوئیچ درب باید بررسی شوند.
dF
ارور dF نشان دهنده باز بودن درب فریزر می باشد. از صحیح بسته بودن درب فریزر اطمینان حاصل کنید.
dH ارور dH نشان دهنده باز بودن درب بار یخچال می باشد. منظور از درب بار همان درب دیسپنسر می باشد.دوو ساید بای ساید
C1 ارور C1 نشان دهنده این است که کمپرسور به صورت یکسره ۳ ساعت کار کرده است اما دما از ۵- درجه سانتی گراد کمتر نشده است.
EP ارور EP نشان دهنده این است که حافظه EEPROM در خواندن اطلاعات دچار مشکل شده است. ممکن است مشکل از برد الکتریونیکی باشد.
d2 ارور d2 نشان دهنده فعال شدن حالت Force Defrost یا دیفراست دستی می باشد. کمی صبر کنید تا دیفراست تمام شود در نهایت ارور پاک می شود.
d3
ارور d3 اغلب زمانی بر روی نمایشگر ظاهر می شود که حالت دیفراست یا یخ زدایی دستی فعال شده باشد. مشکلی نیست و خود به خود رفع می شود.
F3 ارور F3 زمانی که بر روی نمایشگر ظاهر می شود که یخچال از حالت دیفراست دستی دارد خارج می شود. این یک هشدار است و ارور خاصی نیست.
Ei ارور Ei نشان دهنده وجود مشکل در سنسور I می باشد. دیسپنسر و یخساز بررسی شوند.
EG ارور Eg زمانی که سنسور I نتواند دما را به درجه مورد نظر برساند نشان داده می شود.
E1 و E2 ارور های بالا نشان دهنده وجود مشکل در سنسور D می باشند. باید سنسورها بررسی شوند.
F1 و F2 ارورهای بالا نشان دهنده این است که سنسور F مشکل دارد.
E9 ارور E9 نشان دهنده این است که در بخش آب رسانی دستگاه ایراد وجود دارد.
F3
ارور F3 نشان دهنده این است که در حالت دیفراست یا یخ زدایی مشکلی پیش آمده است. لازم است تمام قطعات دیفراست بررسی شوند.
F4 ارور F4 نشان دهنده این است که مشکلی در دیسپنسر آب وجود دارد.
F5 ارور F5 نشان دهنده این است که در موتور یا کمپرسور یخچال مشکلی وجود دارد. لازم است حتما توسط تکنیسین بررسی گردد.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر