تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها (به آلمانی: Robert Bosch GmbH) یا به‌اختصار بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی چندملیتی است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت بنا نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

با فعالیت در حوزه فناوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد

بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها (به آلمانی: Robert Bosch GmbH) یا به‌اختصار بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی چندملیتی است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت بنا نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

با فعالیت در حوزه فناوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد

تعمیر مایکروویو بوش Bosch

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر مایکروویو بوش Bosch

رسپینا سرویس با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه خدمات تعمیر مایکروویو برندهای آلمانی و اروپایی و دارا بودن نیروی متخصص لازم بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر مایکروویو در تهران می باشد.

چرا خدمات تعمیر مایکروویو بوش Bosch رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر مایکروویو بوش شناخته می شود.

تعمیر-مایکروویو

خدمات تعمیر مایکروویو بوش در محل

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی مایکروویو و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر مایکروویو در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر مایکروویو می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر مایکروویو شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی مایکروویو ، تعمیر مایکروویو و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تعمیر مایکروویو بوش با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا مایکروویو در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر مایکروویو بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر مایکروویو شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال  از آلمان و سایر کشورهای اروپایی تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی به تعمیر مایکروویو نیاز پیدا می کنید؟

معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص مایکروویو مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و … متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.

کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار مایکروویو بوش Bosch

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار مایکروویو در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر مایکروویو ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به مایکروویو و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات مایکروویو ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس

مشکلات متداول مایکروویو بوش Bosch

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی بوش بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد مایکروویو دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی ظرفشویی بوش آشنا شوید.

برای بررسی مشکلات رایج در مایکروویو بوش مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مشکلات متداول مایکروویو بوش Bosch

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر بوش رخ دهد گرم نکردن غذا است. منظور ما از این مشکل زمانی است که برق دستگاه وصل است و غذا در ظرف مناسب داخل ماکروفر بوش قرار گرفته است.

در این حالت مایکروفر بوش روشن می شود و شما می توانید برنامه طبخ یا گرم کردن غذا را نیز انتخاب کنید اما با اجرای برنامه مورد نظر غذا طبخ یا گرم نمی شود. در این مقاله اصلی ترین دلایل این مشکل را با هم بررسی می کنیم.

دلایل اصلی گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش
1 – خرابی لامپ مگنتران
لامپ مگنتران با تولید اشعه های الکترومغناطیسی وظیفه گرم کردن غذا در ماکروفر بوش را بر عهده دارد. مهمترین دلیل گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش خرابی این قطعه است.

عمده ترین دلایل خرابی لامپ مگنتران:

ایراد در فیوز حرارتی
خرابی ترانس ولتاژ
اشکال در صفحه میکا
خرابی فن خنک کننده مگنتران
جرقه زدن به علت وجود فلز در ماکروفر
برای رفع خرابی لامپ مگنتران ماکروفر بوش مراحل زیر را دنبال نمایید:

کشیدن دوشاخه دستگاه از برق
بررسی فیوز حرارتی
بررسی سلامت پروانه فن
اطمینان از آسیب ندیدن لامپ مگنتران در صورت مشاهده جرقه د رچند روز اخیر
بررسی مقاومت پایه های صفحه نمایش به کمک اهم متر (مقاومت باید برابر 3 اهم باشد)
بررسی ترمینال های خروجی مگنتران
2 – ایراد در برد الکترونیکی ماکروفر بوش
برد الکترونیکی همان مغز ماکروفر بوش است. کوچکترین نقص در هریک از اجزای برد الکترونیکی باعث بروز اخلال در عملکرد دستگاه از جمله گرم نکردن غذا می شود.

بهتر است بررسی برد الکترونیکی ماکروفر را بعد از اطمینان از سالم بودن سایر قسمت ها انجام دهید. چرا که امکان دارد برد سالم و سایر قطعات ایراد داشته باشند.

تعمیر برد الکترونیکی کاری تخصصی است باید توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود.

3 – خرابی ترانس ولتاژ ماکروفر بوش
یکی از دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش خرابی ترانس های ولتاژ است. ترانس های ولتاژ، ولتاژ 220 برق شهری را به ولتاژ 2000 که ولتاژ مناسب لامپ مگنتران برای تولید امواج الکترومغناطیسی است تبدیل می کنند. خرابی ترانس ولتاژ باعث می شود ولتاژ 2000 مورد نیاز لامپ مگنتران تامین نشود. در نتیجه غذا در ماکروفر بوش گرم و طبخ نمی شود.

مشاهده دود و استشمام بوی سوختگی از ترانس و ایجاد صدای زیاد توسط ترانس نشان دهنده خرابی قطعه است. در این صورت لازم است ترانس توسط تعمیرکار متخصص تعمیر یا تعویض شود.

4 – ایراد در دیود ماکروفر بوش
گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش می تواند به دلیل ایراد در دیود دستگاه باشد. خرابی دیود باعث می شود ترانس نتواند ولتاژ را بالا ببرد و لامپ مگنتران کار نکند.

برای بررسی دیود این اقدامات را انجام دهید:

دستگاه را از برق بکشید.
دیود در ماکروفر بوش از یک طرف به خازن و از طرف دیگر به بدنه متصل است.
خازن را دشارژ کنید.
دیود را از مدار خارج نمایید
بیزر روی مولتی متر را فعال و روی دو پایه دیود قرار دهید.
شنیدن صدای بوق به معنای خرابی دیود است که باید تعویض شود.
5 – اشکال در خازن ماکروفر بوش
خازن در مدار ماکروفر بوش جریان متناوب را به جریان مستقیم که وارد ترانس می شود تبدیل می کند. خرابی خازن باعث کارنکردن ترانس و نرسیدن ولتاژ به لامپ مگنتران خواهد شد. در نتیجه خرابی خازن یکی از دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر بوش است.

به منظور بررسی سلامت خازن این مراحل را انجام دهید:

دستگاه را از برق بکشید.
مولتی متر را پایه های خازن قرار دهید.
شنیدن صدای بوق نشان دهنده خرابی خازن است که باید تعویض شود.
تست سلامت خازن و تعویض این قطعه باید توسط تکنسین مجرب انجام شود.

6 – ایراد در میکروسوییچ درب ماکروفر بوش
تا زمانی که درب دستگاه بسته نشود برد الکترونیکی فرمان آغاز گرم شدن و اجرای برنامه انتخاب شده را نمی دهد. بنابراین در صورتی که میکروسوییچ درب ماکروفر بوش خراب شده باشد درب بسته نشده و غذا گرم نمی شود.

1. ارور E1 مایکروفر بوش
علت: ارور E1 در مایکروفر بوش به دلیل اتصال باز در ترمیستور و نقص سنسور دما است.

راه حل: جهت رفع کد ارور E1 مایکروویو بوش، نقص سنسور دما و ترمیستور باید توسط یک کارشناس متخصص بررسی و رفع شود.
2. ارور E2 مایکروفر بوش
علت: دلیل نمایش ارو E2 در مایکروویو بوش به پایان رسیدن زمان ایمنی است که در این حالت دستگاه خاموش است.

راه حل: در صورت مواجه شدن با کد ارور E2 در مایکروفر بوش، هر دکمه ای را فشار دهید، کد برطرف شده و دستگاه آماده ی فعالیت می شود.

3. ارور E3 مایکروفر بوش
علت: اگر ارور E3 در مایکروفر بوش نمایان شود به معنی نقص عملکرد دمپر است. این کد فقط در زمان اتصال دستگاه به برق نمایان می شود.

راه حل: در هنگام مشاهده کد ارور E3 در مایکروویو بوش ایراد دمپر باید شناسایی و برطرف شود.
4. ارور E4 مایکروفر بوش
علت: نمایان شدن کد ارور E4 در مایکروفر بوش به علت گرمای بیش از حد در دستگاه و اتصال کوتاه در ترمیستور است که ممکن است به دلیل شکل گرفتن آتش درون دستگاه و یا بالا بودن زیاد توان مایکروویو اتفاق بی افتد.

راه حل: هنگام نمایش کد ارور E4 در مایکروویو بوش، درب را اصلا باز نکنید و دو شاخه برق دستگاه را از پریز بکشید. اگر دسترسی به دو شاخه آن ندارید فورا فیوزهای مایکروویو را قطع کنید و اجازه دهید تا دستگاه خنک شود. سپس در صورت عدم رفع مشکل برای تعمیر مایکروفر خود اقدام نمایید.
5. ارور E8 مایکروفر بوش
علت: ارور E8 در مایکروفر بوش به دلیل نقص سنسور رطوبت است.

راه حل: جهت رفع کد ارور E8 مایکروویو بوش، سنسور رطوبت در صورت خرابی باید تعویض شود.
6. ارور E11 مایکروفر بوش
علت: دلیل ارور E11 مایکروفر بوش کثیف بودن، گیر کردن و فشرده شدن دکمه ها بیش از 10 ثانیه است.

راه حل: برای رفع کد ارور E11 مایکروویو بوش همه دکمه ها را چند بار فشار دهید و آن ها را با یک پارچه خشک تمیز کنید. سپس درب دستگاه را یکبار باز و بسته کنید.
7. ارور E17 مایکروفر بوش
علت: کد ارور E17 در مایکروویو بوش به دلیل نقص عملکرد Preheat است. به این معنی که دما با گذشت 15 دقیقه زمان نتوانسته به درجه دمای مورد نظر برسد.

راه حل: هنگام ظهور ارور E17 در مایکروفر بوش برای رفع آن، مشکل عملکرد Preheat باید توسط تعمیرکار عیب یابی شود.
8. ارور E723 یا H95 مایکروفر بوش
علت: ارور E723 یا H95 در مایکروفر بوش به دلیل بسته نشدن صحیح درب است. در این حالت مدت کوتاهی پس از شروع فعالیت، دستگاه خاموش می شو

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر