تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال ویرپول

ویرپول یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خانگی بشمار می‌رود که با بیش از یک قرن سابقه فعالیت هنوز جزو برترین شرکت‌های دنیا قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم آغاز کرد. دفتر مرکزی ویرپول در “بنتون هاربر” میشیگان در آمریکا قرار دارد. این شرکت در بیش از ۷۰ مرکز تولیدی در سراسر جهان فعالیت دارد.

ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعالیت‌های بین المللی ادامه داد. علاوه بر این سهام شرکت Polar را در لهستان خریداری کرد و با یک شراکت جدید دیگر وارد بازار نیوزلند شد. از دیگر خریدهای مهم ویرپول در قرن ۲۱ می‌توان به رقیب قدیمی Maytag اشاره کرد. در نهایت برندهای متعدد محصولات Maytag پس از ادغام به خانواده ویرپول اضافه شد.

ویرپول

ویرپول یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خانگی بشمار می‌رود که با بیش از یک قرن سابقه فعالیت هنوز جزو برترین شرکت‌های دنیا قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم آغاز کرد. دفتر مرکزی ویرپول در “بنتون هاربر” میشیگان در آمریکا قرار دارد. این شرکت در بیش از ۷۰ مرکز تولیدی در سراسر جهان فعالیت دارد.

ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعالیت‌های بین المللی ادامه داد. علاوه بر این سهام شرکت Polar را در لهستان خریداری کرد و با یک شراکت جدید دیگر وارد بازار نیوزلند شد. از دیگر خریدهای مهم ویرپول در قرن ۲۱ می‌توان به رقیب قدیمی Maytag اشاره کرد. در نهایت برندهای متعدد محصولات Maytag پس از ادغام به خانواده ویرپول اضافه شد.

تعمیر لباسشویی ویرپول whirlpool

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی ویرپول

رسپینا سرویس با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه خدمات تعمیر لباسشویی و دارا بودن نیروی متخصص لازم بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی در تهران می باشد.

چرا خدمات تعمیر لباسشویی رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر لباسشویی شناخته می شود.

تعمیر-لباسشویی
سرویس-در-محل

خدمات تعمیر لباسشویی در محل

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی لباسشویی و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر لباسشویی در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر لباسشویی می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر لباسشویی شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی لباسشویی ، تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تعمیر لباسشویی ویرپول با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا لباسشویی در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر لباسشویی بیشتر شده است که البته از دو جهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال . وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر لباسشویی شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال از خارج کشور تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

قطعات-اورجینال
پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی به تعمیر لباسشویی نیاز پیدا می کنید؟

معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص لباسشویی مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و …. متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.
مشتریان پس از تماس با مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس عمدتا سه سوال را مطرح می کنندکه عبارتند از:
سوالات رایج در زمان خرابی لباسشویی، انتخاب تعمیرکار،درخواست تعمیر لباسشویی در شب
کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار یخچال در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر لباسشویی ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به لباسشویی و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات لباسشویی ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول لباسشویی ویرپول

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی ویرپول بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد لباسشویی دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی لباسشویی ویرپول آشنا شوید.

برای این منظور بهتر است که مقاله زیر مطالعه کنید.

مشکلات متداول لباسشویی ویرپول whirlpool

Whirlpool نامی است که به طور کلی در لوازم خانگی قابل اعتماد است و دلیل خوبی هم دارد. آنها از سال 1911 وارد این تجارت شده اند. تا سال 1955 آنها تقریباً در تمام لوازم خانگی از جمله لباسشویی کار خود را توسعه دادند و برای نزدیک به هفتاد سال به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مارک ها در لوازم خانگی در نظر گرفته می شدند.
البته، فقط به این دلیل که لباسشویی در بیشتر مواقع خوب کار می کند به این معنی نیست که هرگز دچار مشکلی نخواهد شد. همه لوازم گهگاه خراب می‌شوند و بخش‌های خاصی وجود دارد که لباسشویی ویرپول در آنها مشکل دارند. در زیر برخی از رایج ترین مشکلات لباسشویی ویرپول شما آورده شده است.

لباسشویی لرزش و صدای زیاد دارد

خرابی بلرینگ باعث می شود که لباسشویی هنگام کاردن با صدا و لرزش زیاد کار کند ممکن است پایه های کابین که زیر لباسشویی قرار دارد و وظیفه ایجاد اصطحکاک با سطح را دارند دچار فرسودگی و خوردگی شده باشند. متوازن نبودن پایه ها هم باعث ایجاد لرزش حین کارکردن می شود.
ممکن است کمک فنرها ضعیف یا شکسته شده باشند در بخش در بخش بیرونی دیگ لباسشویی. چند کمک فنر وجود دارد که برای ایجاد تعادل و تکان نخوردن دیگ تعبیه شده اند به مرور زمان این کمک ها ممکن است دچار شکستگی و نشتی و یا ضعیف شوند. که در این صورت نیاز به تعویض یا تعمیر خواهند داشت.
یکی دیگر از دلایلی باعث لرزش می شود زیاد بودن لباس ها داخل دیگ لباسشویی می باشد که باعث بهم خوردن تعادل می شود و بهتر است که از این کار پرهیز شود چون باعث خرابی بلبرنگ ها می شود.
یک نکته مهم اینکه اگر صدای ماشین لباسشویی زیاد شد و بوی سوختگی آمد احتمال خرابی موتور وجود دارد و بهتر است با تعمیرگاه لباسشویی تماس بگیرید. تعمیر ماشین لباسشویی در منزل و محل شما انجام می شود.

ماشین لباسشویی ال جی آب ریزی دارد

آب در لباسشویی طی یک مسیر مشخص جریان پیدا می کند. آبریزی در لباسشویی بیانگر این است که در قسمتی از مسیر نشتی ایجاد شده است. رایج ترین آنها سوراخ شدن لاستیک دور درب، پوسیدگی لوله شلنگ ها، سوراخ شدن جاپودری ، خراب شدن پمپ تخلیه ، خراب شدن شیر برقی

آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

یکی از دلایل مهم که باعث می شود آب در داخل دیگ لباسشویی بماند خراب بودن پمپ تخلیه می باشد که برای تعمیر ماشین لباسشویی باید پمپ تعویض شود
ممکن است رله مربوط به پمپ تخلیه که در قسمت برد الکترونیکی قرار دارد عمل نکند.
همچنین ممکن است شلنگ خروجی آب (شلنگ تخلیه ) پیچ و تاب خورده باشد و مسیر خروجی بسته شده باشد.

هنگام دست زدن به لباسشویی whirlpool دچار برق گرفتگی می شوید

وقتی سیم ارت (earth) لباسشویی به درستی به مسیر تخلیه زمین هدایت نشود ، هنگام دست زدن به بدنه لباسشویی دچار برق گرفتگی خواهید شد.
همچنین ممکن است بخشی از سیم کشی داخل لباسشویی لخت شده باشد جهت تماس با بدنه لباسشویی موقع تماس دست به آن دچار برق گرفتگی شوید.

آب وارد لباسشویی نمی شود

خراب بودن شیربرقی ، میکروسویچ درب ، برد الکترونیک یا تایمر (مدل های تایمری) می تواند از دلایل این عیب باشد.
همچنین ممکن است شلنگ ورودی آب پیچ خورده باشد ورودی بسته باشد و یا فیلتر تصفیه آب در اثر جمع شدن رسوب و جرم مسدود شده باشند.

درب ماشین لباسشویی ال جی باز نمی شود

خراب شدن میکروسیچ یا قفل درب می تواند یکی از دلایل این عیب باشد. ممکن است که پمپ تخلیه یا رله مربوط به پمپ تخلیه خراب شده باشد و آب داخل لباسشوی تخلیه نشود، در این هنگام میکروسیچ درب عمل نمی کند و درب دستگاه باز تخواهد شد.

لباس ها به خوبی شسته نمی شود

وقتی عمل شستشو با درجه حرارت پایین صورت بگیرد باعث می شود که چرک و کثیفی لباس ها به خوبی از بین نرود. عمل نکردن هیتر یا المنت در لباسشویی ها دلیل این موضوع است سوختن هیتر، عمل نکردن سنسور هیتر و خراب شدن رله هیتر موجب می شود تا هیتر وارد مدار شستشو نشود و لباس ها با آب سرد شسته شوند.
همچنین ممکن است جرم و آهک های رسوبی شده در دیگ باعث شود تا لباس ها این رسوبات را به خود گرفته و خوب شسته نشوند.

ماشین لباسشویی از کار افتاده است

در بیشتر موارد اين مشکل ناشي از فعال شدن سوئيچ عدم تعادل است که به دليل متوازن نبودن بار به وجود مي آيد. براي رفع اين مشکل مي توانيد لباس ها را به صورت يکنواخت در داخل دیگ ماشين لباسشويي قرار دهيد و دوباره ماشین لباسشویی را راه اروشن کنید.
اگر مشکل برطرف نشد ممکن است ايراد از برد فرمان بوده يا تايمر الکترونيکي دچار خرابی شده است. که در چنين مواقعي بهتر است که دستگاه توسط تعميرکار متخصص ماشين لباسشويي بازديد شود.

کد های ارور و خطای لباسشویی ویرپول

این لیست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی ویرپول را که گاهی باعث به مشکل خوردن روند کاری ماشین لباسشویی شما میشود:

  • CE : جریان بیش از حدd به مدار الکتریکی موتوروارد شده
  • DE : درب دستگاه درست بسته نشده
  • FE : معیوب بودن هیدروستات دستگاه باعث آبگیری بیش از ظرفیت دستگاه شده
  • IE : مشکل در مجرای خروجی دلیل خطای تخلیه آب میباشد
  • PE : فشار سطح آب آز حد استاندارد دستگاه جابجا شده
  • UE : توازن لازم بین لباس های داخل دستگاه وجود ندارد
  • HE : مشکل در المنت باعث ایجاد خطای سنسور هیتر میشود
  • LE : موتور دستگاه دچار مشکل فنی شده
  • EE : برد کنترلر الکتریکی دچار مشکل شده
  • PF : برق دستگاه قطع شده یا مدار الکتریکی دچار مشکل شده

 

 

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر