لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال فیلکو

شرکت فیلکو Philco در سال 1892 میلادی به عنوان شرکت هلیوس الکتریک تاسیس شد . در اوایل دهه 1920 فیلکو Philco باتری های ذخیره سازی و شارژرهای باتری را تولید می کرد . شاهکار تازه این بود که تجارت رادیویی با باتری را دنبال کردند. در پایان سال 1930 میلادی بیشتر از هر سازنده دیگری رادیو می فروختند.
فیلکو Philco رادیوها و دستگاههای تلویزیونی نمادین را در دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخته است. Philco به دلیل اختراع اولین سیستم تلویزیونی الکترونیکی کاملا کاربردی اعتبار یافت تا از سال 1931 میلادی تا 1933 میلادی در فیلکو Philco کار کند.

نام فیلکو Philco برای چندین نسل از مصرف کنندگان در درجه اول در ماشین های لباسشویی به نمادی از لوازم با کیفیت تبدیل شد.

از محصولات فیلکو Philco می توان یخچال فیلکو قدیمی ، یخچال فیلکو ، لباسشویی فیلکو ، ظرفشویی فیلکو ، جاروبرقی فیلکو و … را نام برد.

تعمیر یخچال فیلکو

شرکت فیلکو Philco در سال 1892 میلادی به عنوان شرکت هلیوس الکتریک تاسیس شد . در اوایل دهه 1920 فیلکو Philco باتری های ذخیره سازی و شارژرهای باتری را تولید می کرد . شاهکار تازه این بود که تجارت رادیویی با باتری را دنبال کردند. در پایان سال 1930 میلادی بیشتر از هر سازنده دیگری رادیو می فروختند.
فیلکو Philco رادیوها و دستگاههای تلویزیونی نمادین را در دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخته است. Philco به دلیل اختراع اولین سیستم تلویزیونی الکترونیکی کاملا کاربردی اعتبار یافت تا از سال 1931 میلادی تا 1933 میلادی در فیلکو Philco کار کند.

نام فیلکو Philco برای چندین نسل از مصرف کنندگان در درجه اول در ماشین های لباسشویی به نمادی از لوازم با کیفیت تبدیل شد.

از محصولات فیلکو Philco می توان یخچال فیلکو قدیمی ، یخچال فیلکو ، لباسشویی فیلکو ، ظرفشویی فیلکو ، جاروبرقی فیلکو و … را نام برد.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر فیلکو philco

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و خدمات تعمیر یخچال فریزر فیلکو philco رسپینا سرویس

به منظور استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر یخچال فیلکو philco می توانید از مراحلی که در ادامه برای شما آورده ایم، اقدام به انجام این کار نمایید:

بر روی دستگاه ضمانت نامه ای به شما ارائه شده است که در آن شماره نمایندگی تعمیرات آن وجود دارد و می توانید با تماس با این شماره از آنها درخواست ارائه خدمات نمایید.
ممکن است قبلا از نمایندگی اصلی خدماتی را دریافت نموده و از آن رضایت کافی را نداشته باشید.
در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فیلکو philco در رسپینا سرویس استفاده نمایید.
همچنین در صورت خارج شدن یخچال شما از دوره ضمانت نیز می توانید از خدمات رسپینا سرویس برای تعمیر یخچال فیلکو philco خود استفاده نمایید.

پاسخگویی-در-محل فیلکو

خدمات تعمیر یخچال در محل برند فیلکو philco

تعمیر یخچال فیلکو philco در محل برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت محسوب می گردد. شما می توانید از این مزیت مرکز تعمیرات یخچال فیلکو philco در رسپینا سرویس استفاده نمایید. از جمله مزایای تعمیر یخچال اسمگ در محل به شرح زیر می باشد:

با اعزام تعمیرکار به محل شما نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارید.
همچنین با تعمیر یخچال فیلکو philco در محل شما از وارد شدن آسیب به یخچال خود در حین حمل و نقل جلوگیری می کنید.
تمام مراحل تعمیر در مقابل شما و تحت نظر خودتان انجام می شود.

تعمیر یخچال فیلکو philco با قطعات اورجینال

  • به شما این اطمینان داده می شود که در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و فابریک شرکتی استفاده می گردد.
  • همچنین برای خدمات ارائه شده و قطعات تعویضی گارانتی رسمی شرکتی همراه با مهر ارائه می شود.
  • تعمیرکار یخچال فیلکو philco در اسرع وقت در محل شما حضور داشته و با رعایت مسائل ایمنی به تعمیر یخچال شما می پردازد.
قطعات-اورجینال یخچال فیلکو
پاسخگویی-کارشناسان یخچال فیلکو

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال فیلکو philco با نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید . کارشناسان این شرکت بصورت تمام وقت پاسخگویی شما هستند. در ابتدا سعی کنید وضعیت یخچال خود را بررسی کنید تا در زمان تماس اطلاعات اولیه ای از مشکلات یخچال را بتوانید به کارشناسان منتقل کنید . در مراحل بعدی کارشناسان تعمیرکار یخچال اسمگ را برای بررسی و رسیدگی به مشکل شما به محل مورد نظر شما ارسال می کند.

اعزام تعمیر کار فیلکو philco

برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرکاری که به محل شما اعزام می گردد، در ادامه به بررسی این موضوع که تعمیرکار یخچال فیلکو philco چه ویژگی هایی باید داشته باشد می پردازیم:

این شخص باید کاملا مجرب بوده و در اسرع وقت خود را به محل شما برساند.
داشتن تبحر و مهارت نیز یکی دیگر از مواردی است که تعمیرکار یخچال فیلکو philco باید از آن برخوردار باشد که بتواند در اسرع وقت به تشخیص و تعمیر یخچال شما بپردازید.
رعایت موارد بهداشتی و اخلاقی نیز باید از دیگر ویژگی های تعمیرکار یخچال شما باشد.

اعزام-کارشناس یخچال فیلکو

مشکلات متداول یخچال فیلکو philco

در این بخش قصد داریم تا رایج ترین مشکلات و ایرادات یخچال فیلکو philco را برای شما شرح دهیم تا چنانچه با مشکلی در کارکرد دستگاه خود مواجه شده اید، در صورت فنی بودن بتوانید ایرادات آن را در منزل برطرف کنید. در صورت نیاز به تعمیرات یخچال اسمگ می توانید از مواردی که در ادامه ذکر شده است، استفاده نمایید.

مشکلات متداول یخچال فیلکو philco

با وجود بهرمندی یخچال فریزر ها و فیلکو از بالاترین تکنولوژی روز و با کیفیت ترین قطعات، ممکن است گاهی دچار مشکل شده و مصرف کننده را ناچار کنند تا با یک تعمیرگاه یا مرکز تعمیرات فیلکو تماس بگیرد. در این بخش به برخی از مشکلات احتمالی که ممکن است استفاده کنندگان این یخچال فریزرها philco با آن روبه‌رو شوند اشاره می شود:

خرابی ترموستات

ترموستات یکی از قطعات مهم و حیاتی در تمامی یخچال‌هاست که بروز خرابی در آن اختلالاتی در دمای یخچال ایجاد می کند. بنابراین اگر مشکلات کنترل دما را در یخچال خود تجربه می‌کنید به احتمال زیاد مشکل از ترموستات است. در صورت محرز شدن ایراد در این دستگاه بهتر است تعمیر و تعویض آن را به کارشناسان حاضر در مرکر تعمیرات فیلکو بسپارید.

پایین بودن درجه خنکی یخچال

یکی از نشانه‌های معمول در خرابی کمپرسور یخچال، پایین بودن درجه خنکی هوای درون یخچال است. جهت اطمینان از وجود چنین اشکالی می‌توان تست کمپرسور را انجام داد. تست این بخش نیاز به حضور کارشناسان متخصص دارد و انجام آن توسط کاربران عادی امکان‌پذیر نیست.

کمپرسور پر سر و صدا

کمپرسور یخچال معمولاً در حین کار صدایی ندارد، از این رو شنیده شدن صدای نابهنجار از این قطعه را می‌توان نشانه‌ای دال بر وجود خرابی در آن دانست. کافی است رد صدای شنیده شده را بگیرید تا متوجه شوید که آیا این صدا مربوط به کمپرسور یا همان موتور یخچال است یا نه!

از کار افتادن فن خنک‌کننده یخچال فریزر

فن کمپرسور یخچال فیلکو، قطعه‌ای حیاتی در ساختار این سیستم است و وجود آن برای خنک‌سازی سیستم و جلوگیری از تولید گرمای بیش از حد ضروری است. اگر فن متوقف شود، صداهای نابهنجاری از یخجال فریزر شنیده خواهد شد. توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در فن کمپرسور یخچال بلافاصله رفع گردند تا از ایجاد خرابی‌های دوچندان در دستگاه جلوگیری شود.

یخچال بیش از اندازه سرد می کند

اکثر یخچال‌هایی که دارای فریزر هستند، سرمای بخش مواد غذایی ناشی از سرمای بخش فریزر است که توسط سیستم لوله‌های مخصوصی منتقل می‌شود. حال اگر سرمای ایجاد شده در یخچال بیش از اندازه باشد، این اتفاق، به نوعی اشکال به حساب می آید و می بایست توسط کارشناسان تعمیرات یخچال فریزرفیلکو برطرف گردد. بروز این اشکال عمدتاً مرتبط با قسمت‌هایی مانند دمپر ورودی هوا، سنسور دما یا ترمیستور، برد اصلی یا کنترلر دما است.

علت برفک زدن یخچال

دلیل تشکیل برفک یخچال یا علت یخ زدن داخل یخچال بسیار ساده است. در هر زمانی، هوای خنک می بایست در داخل اجزای مختلف یخچال به گردش درآمده و جریان داشته باشد. در صورتی که این هوای خنک با هوای گرم یا مرطوب که از خفیلکو یخچال وارد می شود، برخورد داشته باشد، در نقطه اختلاط این دو جریان برفک به وجود می آید. با گذشت زمان و سفت و سخت شدن این برفک ها با یخ زدگی داخل یخچال مواجه خواهیم شد.

عمل نکردن اتومات یخچال

ممکن است لوله بلو خفیلکو شده باشد. برخی مواقع به دلیل جابه جایی یخچال و یا آب شدن برفک ها این اتفاق می افتد. برای این منظور فقط کافی است لوله بلو را در جای خود قرار دهید.ممکن است کنتاکت های ترموستات به هم چسبیده باشندیخچال زیاد برفک گرفته باشدسیم بندی یخچال ایراد پیدا کرده باشد.

خاموش شدن و روشن شدن خودکار یخچال

اگر متوجه شدید یخچال شما در حین کار کردن خاموش شد. و بعد از اندکی یا حداقل یک یا نیم ساعت روشن شد، به احتمال بسیار قوی مشکل از برد می باشد.

خیس بودن اواپریتور و چکه کردن آب

درجه ترموستات تنظیم نیست.یا اینکه ترموستات ایراد دارد.و یا سیستم ذوب برفک مشکل پیدا کرده است.

برفک گرفتن دائمی اواپریتور
خرابی لاستیک دور

یخچال.کمپرسور ایراد دارد.مشکل برقی دارد.موتور مشکل دارد.مسیر گردش گاز ایراد دارد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از یخچال فیلکو

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر یخچال فیلکو توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

یخچال فریزر را در فاصله حداقل ۲۰ سانتی متری از دیوار قرار دهید که امکان رد و بدل شدن هوا میسر شود.
حداکثر هر ۶ ماه یکبار یخچال فریزر های برفک زا را تمیز کنید.
یخچال را دور از وسایل گرما زا مانند اجاق گاز فر و یا آبگرمکن قرار دهید.
درب یخچال را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.
حتماً برای یخچال فریزر خود از ترانس استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسان برق جلوگیری کنید.
کندانسور یخچال را هر سال حداقل دو بار تمیز کنید تا گردش هوا بهتر صورت گیرد.
از پر کردن بیش از حد یخچال فریزر خودداری کنید زیرا این کار مانع جریان یافتن آزادانه هوا در بین مواد غذایی می شود.
از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.
یخچال را در مکانی قرار دهید که کاملاً تراز باشد.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر