لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال منوگرام

جنرال الکتریک (General Electric) یک شرکت چندملیتی آمریکایی تأسیس‌شده در سال ۱۸۹۲ است که در ایالت نیویورک قرار دارد و دفتر مرکزی آن در بوستون واقع شده است. این شرکت تا سال ۲۰۲۱ در حوزه‌های مختلفی ازجمله سلامت و درمان، هوانوردی، تولید برق با انرژی‌های تجدیدپذیر، صنعت دیجیتال، چاپ سه‌بعدی، حمل‌ونقل ریلی و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و ارائه خدمات مالی فعالیت داشت؛ اما اکنون فعالیت خود را در بسیاری از این حوزه‌ها کاهش داده و اکنون بیشتر در چهار حوزه نخست فعالیت می‌کند.

تعمیر یخچال و فریزر مونوگرام

جنرال الکتریک (General Electric) یک شرکت چندملیتی آمریکایی تأسیس‌شده در سال ۱۸۹۲ است که در ایالت نیویورک قرار دارد و دفتر مرکزی آن در بوستون واقع شده است. این شرکت تا سال ۲۰۲۱ در حوزه‌های مختلفی ازجمله سلامت و درمان، هوانوردی، تولید برق با انرژی‌های تجدیدپذیر، صنعت دیجیتال، چاپ سه‌بعدی، حمل‌ونقل ریلی و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر و ارائه خدمات مالی فعالیت داشت؛ اما اکنون فعالیت خود را در بسیاری از این حوزه‌ها کاهش داده و اکنون بیشتر در چهار حوزه نخست فعالیت می‌کند.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر مونوگرام MONOGRAM

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM رسپینا سرویس

به منظور استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM می توانید از مراحلی که در ادامه برای شما آورده ایم، اقدام به انجام این کار نمایید:

بر روی دستگاه ضمانت نامه ای به شما ارائه شده است که در آن شماره نمایندگی تعمیرات آن وجود دارد و می توانید با تماس با این شماره از آنها درخواست ارائه خدمات نمایید.
ممکن است قبلا از نمایندگی اصلی خدماتی را دریافت نموده و از آن رضایت کافی را نداشته باشید.
در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM در رسپینا سرویس استفاده نمایید.

تعمیر-یخچال

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در محل برند مونوگرام MONOGRAM

تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM در محل برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت محسوب می گردد. شما می توانید از این مزیت مرکز تعمیرات یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM در رسپینا سرویس استفاده نمایید. از جمله مزایای تعمیر یخچال در محل به شرح زیر می باشد:

با اعزام تعمیرکار به محل شما نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارید.
همچنین با تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM در محل شما از وارد شدن آسیب به یخچال خود در حین حمل و نقل جلوگیری می کنید.
تمام مراحل تعمیر در مقابل شما و تحت نظر خودتان انجام می شود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM با قطعات اورجینال

  • به شما این اطمینان داده می شود که در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و فابریک شرکتی استفاده می گردد.
  • همچنین برای خدمات ارائه شده و قطعات تعویضی گارانتی رسمی شرکتی همراه با مهر ارائه می شود.
  • تعمیرکار یخچال ساید بای ساید  مونوگرام MONOGRAM در اسرع وقت در محل شما حضور داشته و با رعایت مسائل ایمنی به تعمیر یخچال شما می پردازد.
پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM با نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید . کارشناسان این شرکت بصورت تمام وقت پاسخگویی شما هستند. در ابتدا سعی کنید وضعیت یخچال خود را بررسی کنید تا در زمان تماس اطلاعات اولیه ای از مشکلات یخچال را بتوانید به کارشناسان منتقل کنید . در مراحل بعدی کارشناسان تعمیرکار یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM را برای بررسی و رسیدگی به مشکل شما به محل مورد نظر شما ارسال می کند.

اعزام تعمیر کار ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM

برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرکاری که به محل شما اعزام می گردد، در ادامه به بررسی این موضوع که تعمیرکار یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM چه ویژگی هایی باید داشته باشد می پردازیم:

این شخص باید کاملا مجرب بوده و در اسرع وقت خود را به محل شما برساند.
داشتن تبحر و مهارت نیز یکی دیگر از مواردی است که تعمیرکار یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM باید از آن برخوردار باشد که بتواند در اسرع وقت به تشخیص و تعمیر یخچال شما بپردازید.
رعایت موارد بهداشتی و اخلاقی نیز باید از دیگر ویژگی های تعمیرکار یخچال شما باشد.

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM

در این بخش قصد داریم تا رایج ترین مشکلات و ایرادات یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM را برای شما شرح دهیم تا چنانچه با مشکلی در کارکرد دستگاه خود مواجه شده اید، در صورت فنی بودن بتوانید ایرادات آن را در منزل برطرف کنید. در صورت نیاز به تعمیرات یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM می توانید از مواردی که در ادامه ذکر شده است، استفاده نمایید.

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید مونوگرام MONOGRAM

از جمله سؤالات رایج در زمان خرابی ساید بای ساید موبوگرام میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

علت خاموش شدن ساید بای ساید مونوگرام چیست؟

در صورت خاموش بودن ساید بای ساید مونوگرام ابتدا می-بایست برق 220 ولت ورودی را کنترل نماییم. در صورتیکه برق ورودی مشکل نداشته باشد حتماً برای عارضه-یابی و تعمیر میبایست از خدمات نمایندگیهای مجاز تعمیرات استفاده کنیم.

علت خنک نکردن ساید بای ساید مونوگرام چیست؟

در صورت خنک نکردن ساید بای ساید مونوگرام می بایست ساید بای ساید را 5 دقیقه از برق خارج کرده و دوباره به برق وصل کنید، در صورتی که پس از چند ساعت در سرما و برودت ساید بای ساید تغییری حادث نشد می بایست از خدمات نمایندگیهای مجاز تعمیرات استفاده کنیم.

علت کم و زیاد شدن درجه ساید بای ساید بدون دخالت دست چیست؟

این تغییرات ممکن است به دلیل مشکل در مخزن گاز و گاز یخچال باشد یا اینکه ممکن است موتور یخچال در زمان روشن و خاموش کردن مشکل جدی دیده باشد و یا ممکن است فن خنک کننده ساید بای ساید دچار اشکال شده باشد، که در تمامی حالات نیاز به تماس با نمایندگیهای مجاز تعمیرات است.

چرا ساید بای ساید مونوگرام یخ نمیسازد؟

در خصوص عدم ساخت یخ توسط ساید بای ساید مونوگرام تعمیرکار ابتدا موتور یخ‌ساز و در ادامه شیر برقی را چک خواهد کرد و اطمینان حاصل خواهد کرد که آب به یخ‌ساز وارد میشود یا خیر.

علت عدم خروج آب از آبریز ساید بای ساید مونوگرام چیست؟

عدم خروج آب از آبریز ساید بای ساید مونوگرام علل متفاوتی دارد. ممکن است شیر برقی سوخته باشد. ممکن است شیر برقی نسوخته باشد و آب وارد محفظه آبریز میشود ولی خارج نمیشود. میبایست پدال آب‌سردکن را بررسی کرد تا دچار مشکل و خرابی نشده باشد. امکان دارد شیلنگهای داخل ساید بای ساید مونوگرام آسیب‌دیده باشد و دچار پارگی شده باشند که بررسی موارد فوق‌الذکر توسط تعمیرکار مجرب و تکنسین فنی مربوط به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مونوگرام امکانپذیر است.

علت داغ شدن موتور یا همان کمپرسور ساید بای ساید مونوگرام چیست؟

تعمیرکار نمایندگی مجاز در صورت مراجعه می بایست ابتدا رله اورلود موتور را بررسی کند. ممکن است مدار کیپ شده باشد و می بایست از کیپ بودن مدار مطمئن شود. حتی در صورت داشتن فن کمپرسور در یخچال می بایست فن کمپرسور نیز بررسی گردد

برای رفع سروصدای ساید بای ساید مونوگرام چه باید کرد؟

یخچال مونوگرام عملکردی بسیار کم‌صدا دارد. در صورت صدای زیاد ساید بای ساید مونوگرام می بایست فن تعویض گردد و همچنین در خصوص صدا ندادن کمپرسور ساید بای ساید مونوگرام میبایست مطمئن شد و بررسی کرد که لرزه گیرهای موتور مشکلی نداشته باشد. البته در کنار تمامی موارد بیان شده که نیاز به تکنسین را میطلبد تراز نبودن دستگاه نیز منجر به صدا خواهد شد و باید از تراز بودن دستگاه مطمئن شویم.

در صورت یکسره کارکردن موتور یا کمپرسور ساید بای ساید مونوگرام چه باید کرد؟

کارکردن مداوم موتور می-تواند از خرابی سنسور، برد الکتریکی، لاستیک دور درب و شارژ گاز نشات بگیرد. ممکن است ترموستات تنظیم نباشد و یا سیستم دیفراست دائم در مدار باشد. امکان دارد لاستیک دور درب خراب شده باشد و یا اینکه ساید بای ساید شارژ گاز نیاز داشته باشد. امکان دارد فن یخچال خراب شده باشد. تمامی موارد بیان شده از مواردی است که تکنسین مجرب ساید بای ساید مونوگرام به‌منظور تعمیر دستگاه و رفع یکسره کارکردن موتور انجام خواهد داد.

علت نشتی آب از ساید بای ساید مونوگرام چیست؟

ممکن است مخزن آب دچار نشتی شده باشد. ممکن است فیلتر آب دچار ترک شده باشد. احتمال دارد سوراخ تخلیه ساید بای ساید مونوگرام دچار نشتی شده باشد. احتمال دارد لاستیک دور درب ساید بای ساید مونوگرام خراب شده باشد که در این صورت هوای گرم وارد یخچال شده و به دلیل رطوبت بالا و هوای خنک یخچال رطوبت به‌صورت آب از یخچال خارج میشود. ممکن است شلنگ تصفیه آب به‌درستی وصل نشده باشد. در تمامی این موارد بهتر است از متخصصین مربوط به نمایندگیهای مجاز جهت تعمیر استفاده کنیم.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر