تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمبر یخچال بلومبرگ

شرکت بلومبرگ Belomberg توسط برنهار بلومبرگ در سال ۱۸۸۳ میلادی تاسیس شده بود و در صنعت متالوژی فعالیت داشت .به تدریج این فعالیت را کنار گذاشت و در سال ۱۹۳۵ میلادی یک کانال پخش لوازم خانگی ایجاد کرد و در سال ۱۹۴۹ میلادی شروع به تولید لباسشویی کرد. بلومبرگ در تولید ماشین لباسشویی بسیار تبحر داشت و تصمیم گرفت دامنه تولید محصولات خود را گسترش دهد و تولید لوازم آشپزخانه را در پیش گرفت .

در سال ۲۰۰۶ میلادی محصولات بلومبرگ Belomberg برای اولین بار به بازار آمریکا معرفی شد.امروزه بلومبرگ به عنوان یک مارک با کیفیت آلمانی و در سطح بالای لوازم خانگی به شمار می رود.

بلومبرگ

شرکت بلومبرگ Belomberg توسط برنهار بلومبرگ در سال ۱۸۸۳ میلادی تاسیس شده بود و در صنعت متالوژی فعالیت داشت .به تدریج این فعالیت را کنار گذاشت و در سال ۱۹۳۵ میلادی یک کانال پخش لوازم خانگی ایجاد کرد و در سال ۱۹۴۹ میلادی شروع به تولید لباسشویی کرد. بلومبرگ در تولید ماشین لباسشویی بسیار تبحر داشت و تصمیم گرفت دامنه تولید محصولات خود را گسترش دهد و تولید لوازم آشپزخانه را در پیش گرفت .

در سال ۲۰۰۶ میلادی محصولات بلومبرگ Belomberg برای اولین بار به بازار آمریکا معرفی شد.امروزه بلومبرگ به عنوان یک مارک با کیفیت آلمانی و در سطح بالای لوازم خانگی به شمار می رود.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر بلومبرگ blomberg

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال و یخچال فریزر بلومبرگ Blomberg

بلومبرگBlomberg به عنوان یک برند آلمانی در سطح لوازم خانگی با کیفیت نقش ایفا می کند.  حقیقتا یخچال بلومبرگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

آلمان به عنوان قطب صنعتی اروپا، میزبان برندهای صنعتی مختلفی است که هر کدام از آنها برند و ستاره ای درخشان در حوزه صنعت هستند. 

رسپینا سرویس با دانش کافی و توانمندی در حوزه خدمات تعمیر یخچال برندهای آلمانی، بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال در تهران می باشد.

تعمیر-یخچال

سرویس در محل یخچال بلومبرگ

تعمیرکار یخچال بلومبرگ پس از هماهنگی با نمایندگی مجاز رسپینا سرویس برای خدمات تعمیر یخچال در محل مشتری حاضر می شود.

امروزه به دلیل امکانات و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار داریم در ارائه خدمات تعمیر یخچال در محل بسیار توانمندیم و دیگر نیازی به حمل و نقل و جابجایی وسایل حجیم و سنگینی چون یخچال نداریم.

تامین قطعات اورجینال یخچال بلومبرگ Blomberg

مهتمرین موضوع در ارائه خدمات تعمیر یخچال، استفاده از قطعات اورجینال برندهای اصلی یخچال است.

رسپینا سرویس با توانمندی کامل در تامین قطعات اورجینال یخچال بلومبرگ و تضمین خدمات به عنوان معتبرترین مرکز خدمات تعمیر یخچال در تهران شناخته می شود.

پاسخگویی-کارشناسان بلومبرگ

مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان رسپینا سرویس

برای تماس با مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان رسپینا سرویس با شمار تلفن هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

اگر هم در سایت فرم آنلاین را تکمیل کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید همکاران ما در کتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

اعزام تعمیر کار یخچال بلومبرگBlomberg

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار یخچال در محل مشتری حاضر شود؟

پس از تماس با مرکز پاسخگویی خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس،مشخصات شما برای کارشناسان تعمیر یخچال ارسال شده و در اسرع وقت تعمیر کار یخچال با شما تماس می گیرد.

پس از سوالاتی اولیه در مورد مشکلات یخچال در زمانی توافقی در محل شما حاضر و اقدام به تعمیر یخچال می کند.

 

مشکلات متداول یخچال بلومبرگ

به دلیل پیشرفته بودن و البته پیچیدگی لوازم خانگی امروزی، کمتر پیش می آید که یخچالها دچار مشکلات جدی شوند اما ممکن است به دلیل ساعت کار بالا یا سایر دلایل متفرقه که  ممکن است به تنظیمات یخچال مربوط باشد دچار ایراداتی شود که غالبا با تنظیماتی ساده قابل برطرف کردن باشد.

یخچال بلومبرگ که نماینده برندهای آلمانی و محصولی که در بازارهای امریکا و جهان به خوبی خود را نشان داده است نیازمند این موضوع است که حتما تنظیمات اولیه یخچال توسط کارشناسان در هنگام نصب اولیه انجام شود تا بسیاری از مشکلات آینده برای یخچال شما پیش نیاید.

در مقاله زیر تلاش بر این است که شما را با مشکلات متداولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید آشنا کنیم.

مشکلات متداول یخچال بلومبرگ Blomberg

برای بررسی مشکلات مربوط به یخچال بلومبرگ ابتدا نکات گفته شده در زیر را در نظر بگیرید و در صورت وجود مشکلات جدی حتما با کارشناس تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که اولین اصل پس از خرید یخچال این است که حتما نصب و تنظیمات اولیه یخچال توسط تکنسین ماهر که نماینده شرکت فروشنده است انجام شود در غیر این صورت اولین مشکل همین موضوع تنظیمات نادرست دستگاه یخچال شماست که عامل اولیه برای تمامی مشکلاتی است که در آینده پیش می آید.

حال به بررسی پاره ای از مشکلات متداول یخچال بلومبرگ می پردازیم:

1) ممکن است یخچال بلومبرگ شما خاموش باشد: در این مورد به این موضوعات توجه کنید: دو شاخه به درستی وارد پریز نشده است : دو شاخه را به طور ایمن وارد پریز کنید.

2) فیوز سوکتی که کولر/فریزر شما به آن وصل است یا فیوز اصلی خراب شده است: فیوز را بررسی کنید.

3) محیط خیلی سرد : کولر/فریزر را در مکان هایی که دمای آن کمتر از 10 درجه سانتیگراد است نصب نکنید.
4) درب یخچال بلومبرگ مکرر باز شده است: درب کولر/فریزر را مرتب باز و بسته نکنید.
5) محیط بسیار مرطوب است: کولر/فریزر خود را در مکان های بسیار مرطوب نصب نکنید.
6) مواد غذایی حاوی مایع در ظروف باز نگهداری می شود: مواد غذایی حاوی مایع را در ظروف باز نگهداری نکنید.
7) درب کولر/فریزر باز مانده است: درب کولر/فریزر را ببندید.
8) ترموستات روی سطح بسیار سرد تنظیم شده است: ترموستات را روی یک سطح مناسب تنظیم کنید.
9)کمپرسور یخچال بلومبرگ کار نمی کند: ترمیک محافظ کمپرسور در هنگام قطع برق ناگهانی یا دوشاخه های برق از بین می رود زیرا فشار مبرد در سیستم خنک کننده کولر/فریزر هنوز متعادل نشده است. کولر/فریزر تقریباً پس از 6 دقیقه شروع به کار می کند. اگر کولر/فریزر در پایان این مدت راه اندازی نشد، لطفاً با رسپینا سرویس تماس بگیرید.
10) یخچال بلومبرگ در چرخه یخ زدایی است: این برای یک کولر/یخساز تمام اتوماتیک یخ زدایی طبیعی است. چرخه یخ زدایی به صورت دوره ای رخ می دهد.
11)کولر/فریزر به پریز وصل نیست: مطمئن شوید که دوشاخه در پریز قرار گرفته است.
12) تنظیمات دمای یخچال بلومبرگ به درستی انجام نشده است: مقدار دمای مناسب را انتخاب کنید.
13) قطع برق هست: کولر/فریزر با بازیابی برق به حالت عادی باز می گردد.
14) صدای عملکرد یخچال بلومبرگ زمانی که کولر/فریزر کار می کند افزایش می یابد: عملکرد کولر/فریزر ممکن است به دلیل تغییرات دمای محیط تغییر کند که طبیعی است.
15) کولر/فریزر مکرراً یا برای مدت طولانی کار می کند: محصول جدید ممکن است گسترده تر از محصول قبلی باشد. کولر/فریزرهای بزرگتر برای مدت زمان طولانی تری کار می کنند.
16) دمای اتاق ممکن است بالا باشد: طبیعی است که محصول برای مدت طولانی در محیط گرم کار کند.
17) کولر/فریزر ممکن است اخیراً به برق وصل شده باشد یا ممکن است مملو از مواد غذایی باشد: هنگامی که کولر/فریزر به تازگی به برق وصل شده یا با مواد غذایی بارگیری شده است، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به دمای تنظیم شده برسد. این طبیعی است.
18) ممکن است اخیراً مقدار زیادی غذای داغ در کولر/فریزر گذاشته شود: غذای داغ را داخل کولر/فریزر قرار ندهید.
19) درب های یخچال بلومبرگ ممکن است مرتباً باز شوند یا برای مدت طولانی باز بمانند: هوای گرم وارد شده به کولر/فریزر باعث می شود که کولر/فریزر برای مدت طولانی تری کار کند. درها را مکرر باز نکنید.
20) ممکن است درب یخچال یا فریزر بلومبرگ باز بماند: بررسی کنید که آیا درها کاملا بسته شده اند یا خیر.
21) کولر/فریزر روی دمای بسیار پایین تنظیم می شود: دمای کولر/فریزر را روی درجه گرمتر تنظیم کنید و صبر کنید تا دما به آن برسد.
22) درزگیر درب یخچال بلومبرگ یا فریزر ممکن است کثیف، فرسوده، شکسته یا به درستی قرار نگیرد: مهر و موم را تمیز یا تعویض کنید. مهر و موم آسیب دیده / شکسته باعث می شود-خنک کننده/فریزر برای مدت طولانی تری کار کند تا دمای فعلی را حفظ کند.
23) دمای فریزر بلومبرگ بسیار پایین است در حالی که دمای یخچال مناسب است: دمای فریزر روی مقدار بسیار پایین تنظیم می شود. دمای فریزر را در درجه گرمتر تنظیم کرده و بررسی کنید.
24) دمای یخچال بلومبرگ  بسیار پایین است در حالی که دمای فریزر مناسب است: دمای یخچال روی مقدار بسیار پایین تنظیم شده است. دمای یخچال را روی درجه گرمتر تنظیم کنید و بررسی کنید.
25)مواد غذایی که در کشو های یخچال نگهداری می شوند منجمد هستند: دمای یخچال روی مقدار بسیار بالایی تنظیم شده است. دمای یخچال را روی مقدار کمتری تنظیم کنید و بررسی کنید.

دمای یخچال یا فریزر بلومبرگ بسیار بالاست:

1) دمای یخچال روی مقدار بسیار بالایی تنظیم شده است: تنظیم دمای محفظه یخچال بر دمای فریزر تأثیر می گذارد. دمای یخچال یا فریزر را تغییر دهید و صبر کنید تا محفظه های مربوطه به دمای کافی برسند.
2)  درها اغلب باز می شوند یا برای مدت طولانی باز می مانند: درها را مکرر باز نکنید.
3)  درب باز است: در را کاملا ببندید.
4)  کولر/فریزر به تازگی به برق وصل شده یا با مواد غذایی بارگیری شده است: این طبیعی است. هنگامی که کولر/فریزر به تازگی به برق وصل شده یا با مواد غذایی بارگیری شده است، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به دمای تنظیم شده برسد.
5)  ممکن است اخیرا مقدار زیادی غذای داغ در کولر/فریزر گذاشته شود: غذای داغ را داخل کولر/فریزر قرار ندهید.

لرزش یا سر و صدا در یخچال بلومبرگ:

1)  کف زمین تراز یا ثابت نیست: اگر کولر/فریزر هنگام حرکت آهسته تکان می خورد، با تنظیم پایه های آن، آن را متعادل کنید. همچنین مطمئن شوید که کف آن به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند کولر/یخچال را حمل کند و هم سطح باشد.
2) وسایلی که روی کولر/فریزر گذاشته می‌شوند ممکن است باعث ایجاد صدا شوند: اقلام بالای کولر/فریزر را بردارید.
3) صداهایی مانند جریان مایع، پاشش و غیره از کولر/فریزر می آید: جریان مایع و گاز مطابق با اصول عملکرد کولر/فریزر شما اتفاق می افتد. طبیعی است و عیب نیست.
4) سوت از کولر/فریزر می آید: فن ها برای خنک کردن کولر/فریزر استفاده می شوند. طبیعی است و عیب نیست.

تراکم در دیواره های داخلی کولر/یخچال بلومبرگ:

1)  هوای گرم و مرطوب باعث افزایش یخ زدگی و تراکم می شود: طبیعی است و عیب نیست.
2)  درها اغلب باز می شوند یا برای مدت طولانی باز می مانند: درها را مکرر باز نکنید. اگر باز هستند آنها را ببندید.
3) رطوبت در قسمت بیرونی کولر/فریزر یا بین درها رخ می دهد: ممکن است رطوبت در هوا وجود داشته باشد. این در هوای مرطوب کاملا طبیعی است. هنگامی که رطوبت کمتر است، تراکم از بین می رود.

بوی بد داخل کولر/فریزر:

1) هیچ تمیزکاری منظمی انجام نمی شود: داخل کولر/فریزر را مرتب با اسفنج، آب ولرم یا کربنات حل شده در آب تمیز کنید.
2) برخی ظروف یا مواد بسته ممکن است باعث ایجاد بو شوند: از ظروف مختلف یا مواد بسته بندی با مارک متفاوت استفاده کنید.
3)یخچال/فریزر قرار می گیرد. غذا را در ظروف در بسته نگهداری کنید: میکروارگانیسم هایی که از ظروف بدون درپوش پخش می شوند می توانند باعث ایجاد بوی نامطبوع شوند.
4) غذاهایی را که  منقضی شده اند و فاسد شده اند: را از یخچال/فریزر خارج کنید.

درب یخچال بسته نمی شود:

1) موانعی که از بسته شدن  جلوگیری می کنند: بسته هایی که مانع درب می شوند را تعویض کنید.
2) کولر/فریزر کاملاً یکنواخت روی زمین نیست: پاها را طوری تنظیم کنید که کولر/فریزر متعادل شود.
3) کف هم سطح یا محکم نیست: اطمینان حاصل کنید که کف زمین تراز است و قابلیت حمل کولر/فریزر را دارد.
4) کریسپرها گیر کرده اند: غذا سقف کشو را لمس می کند. غذا را در کشو مرتب کنید.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس  با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر