تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

samsungpng

گروه سامسونگ یک کنگلومرای تولیدی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سامسونگ، سئول، کره جنوبی قرار دارد. تقریباً 90 سال سابقه در توسعه و گسترش محصولات خود در سراسر جهان دارد. سامسونگ شامل حدود 80 شرکت است که در زمینه های مختلف تجاری از جمله ساخت و ساز، لوازم الکترونیکی مصرفی، فعالیت های مالی و غیره فعالیت می کنند.

سامسونگ

گروه سامسونگ یک کنگلومرای تولیدی چندملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سامسونگ، سئول، کره جنوبی قرار دارد. تقریباً 90 سال سابقه در توسعه و گسترش محصولات خود در سراسر جهان دارد. سامسونگ شامل حدود 80 شرکت است که در زمینه های مختلف تجاری از جمله ساخت و ساز، لوازم الکترونیکی مصرفی، فعالیت های مالی و غیره فعالیت می کنند.

تعمیر مایکروویو سامسونگ

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی تعمیر مایکروویو سامسونگ

نمایندگی تعمیرات مایکروویو سامسونگ رسپینا سرویس به عنوان یکی از معتبرترین مرکزهای تعمیرات مایکروویو سامسونگ در ایران با ارائه خدمات کاملا تخصصی ، استفاده از تعمیرکاران ماهر و متخصص در این حوزه ، به ارائه خدمات به هموطنان عزیز مفتخر است.

با توجه به استقبال و فراگیری لوازم خانگی سامسونگ در ایران رسپینا سرویس با توان تخصصی و تعمیر کاران متخصص لوازم سامسونگ به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

تعمیر-مایکروویو

خدمات تعمیر مایکروویو سامسونگ در محل

اگر برای تعمیرات مایکروویو سامسونگ خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ رسپینا سرویس می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل مایکروویو سامسونگ در هر نقطه تهران و کرج برطرف شود. فقط کافیست با رسپینا سزویس تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر و سرویس مایکروویو سامسونگ شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، نسبت به تعمیر مایکروویو سامسونگ شما اقدام گردد.

تعمیر مایکروویو سامسومگ با قطعات کاملا اورجینال

با نمایندگی ما که برترین نمایندگی تعمیر مایکروویو سامسونگ در تهران می باشد تماس گرفته و از مزایای ما برخوردار شوید. لازم به ذکر است که اگر قطعه ای از مایکروویو شما نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران نمایندگی ما پس از نصب قطعه جدید به شما گارانتی تعویض نیز می دهند و تا 6 ماه قابل استفاده می باشد. 

شما پس از تعمیر و یا تعویض قطعه دستگاه خود توسط نمایندگی ما لازم نیست که تا 6 ماه بابت خرابی مجدد و هزینه آن نگرانی داشته باشید چرا که تمامی تعمیرات ما ضمانت 6 ماهه دارند.

در این مورد رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال کیفیت خدمات و قطعات را تضمین می کند.

پاسخ گویی تمام وقت رسپینا سرویس

 برای بهره مندی از این خدمات تعمیر مایکروویو رسپینا سرویس ، باید اول با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی رسپینا سرویس تماس بگیرید.

همکاران ما از شما مدل  مایکروویو و مشکلات ایجاد شده را پرسیده و اطلاعات لازم را ثبت می کنند.

در ابتدا راه حل هایی به شما ارائه می شود که با اجرای آنها، مشکل را برطرف کنید.

در صورت از بین نرفتن ایراد، تیم کارشناسی به آدرس شما مراجعه می کنند تا مایکروویو را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

اعزام تعمیر کار و تکنسین رسپینا سرویس

پس از تماس با رسپینا سرویس و بیان مشکلات کارکرد مایکروویو سامسونگ، در صورت برطرف نشدن مشکلات کارشناس رسپینا سرویس با شما تماس میگیرد و برای بررسی حضوری مایکروویو در منزل شما هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.

اعزام-کارشناس

مشکلات متداول مایکروویو سامسونگ

با توجه به کیفیت و دوام بالای محصولات سامسونگ و ارائه گارانتی 10 ساله محصولات به دلایلی ممکن است مایکروویو سامسونگ به مشکلاتی بر بخورد در این مقاله سعی داریم تا با مشکلات متداول مایکروویو سامسونگ آشنا شویم:

مشکلات متداول مایکروویو سامسونگ

مایکروویو وسیله ای است که توسط قطعه ای به نام مگنترون انرژی الکتریکی را به اشعه های رادیویی بسیار کوتاه تبدیل می کند که می توانند در ترکیب غذاها نفوذ کرده و مدت زمان پخت آنها را کاهش دهند. اما این وسلیه ههم مانند تمام وسیله های برقی نمیتواند عمری ابدی داشته باشد و هیچ تضمینی وجود ندارد که همیشه و بدون مشکل کار کند اما مهم ترین مشکلاتی که این وسیله می تواند داشته باشد و مانع از عملکرد مناسب آن شوند عبارتند از:
• روشن نشدن مایکروویو:
در صورتی که مایکروویوی شما روشن نشود ممکن است که دلایل زیادی داشته باشد و لازم است که موارد زیادی را بررسی کنید. عدم اتصال دوشاخه به برق، استفاده از سیم های رابطی که از سلامت کافی برخوردار نیستند و در نهایت می تواند مشکل از موتور مایکروویو باشد که باید تعمیر شود.

• کار نکردن دکمه های مایکروویو:
در صورتی که دکمه های مایکروویو کار نکنند امکان دارد که قفل کودک آن فعال شده باشد. با خاموش کردن مایکروویو به مدت دو دقیقه می توانید آن را بررسی کنید و اگر همچنان این مشکل رفع نشد نیاز هست که به تعمیرگاه انتقال بدهید چرا که احتمال دارد برد آن دچار مشکل شده باشد.

• دود کردن مایکروویو سامسونگ:
برای حل کردن مشکل دود کردن نیز باید بررسی کنید که آیا مایکروویو در حال پخت معمولی غذا دود می کند یا خیر؟ اگر چنین است که مشکلی وجود نداشته و فقط با تمیز کردن آن می توان مشکل آن را رفع کرد. اما یک ظرف آب را درون آن قرار دهید و روشن کنید، در صورتی که باز هم دود مشاهده کردید نیاز هست که مایکروویو را به یک تعمیرکار متخصص نشان دهید.

• روشن نشدن گریل مایکروویو:
برای پی بردن به این مشکل یک لیوان یا ظرف را پر از آب کرده و داخل آن قرار دهید و سپس آن را در حالت گریل روشن نمائید. در این حالت اگر المنت بالای مایکروویو که برای گریل کردن تعبیه شده است روشن شود پس مشکلی ندارد و اگر بعد از دو دقیقه روشن نشد باید مایکروویو را به تعمیرگاه انتقال دهید.

• خاموش شدن در زمان پخت غذا:
طراحی مایکروویو سامسونگ به گونه ای می باشد که در صورت افزایش حرارت و دمای داخلی آن، ترموستاتی که در آن تعبیه شده است خود به خود باعث خاموش شدن مایکروویو می شود اما اگر مایکروویوی خودتان را در محفظه های چینی و یا کابینت قرار داده اید باید توجه داشته باشید که باید از هر 4 طرف فاصله ای مناسب داشته باشد تا بتواند دمای بالای مایکروویو را کاهش دهد و اگر فاصله کم باشد قادر به خنک کردن خود نمی باشد. همچنین سلامت سه راهی برق، محافظ لوازم برقی و اتصالات مایکروویو از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. اگر زمانیکه مایکروویو به صورت مستقیم به برق متصل است خود به خود خاموش نمی شود پس قطعا مشکل از اتصالات می باشد.

• عدم چرخش سینی مایکروویو سامسونگ:
برای رفع این مشکل ابتدا باید بررسی کنید که آیا سینی به تنهایی قادر به چرخش نیست و یا اینکه هنگام قرار گرفتن خوراکی و غذاهای سنگین از چرخش باز می ماند. ابتدا سعی کنید ریل، چرخ های ریز و همچنین خود سینی مایکروویو را تمیز کنید و در صورتی که پس از انجام این کارها بازهم سینی قادر به چرخش نبود احتمال آنکه شفت مایکروویو دچار مشکل شده باشد بالا بوده و نیاز هست که جایگزین شود.

• جرقه زدن مایکروویو سامسونگ:
برای آنکه مطمئن شوید که مایکروویو شما مشکل جرقه زدن دارد یک لیوان آب داخل آن قرار داده و آن را روشن کنید در صورتی که جرقه زد باید بررسی کنید که آیا محفظه داخل مایکروویو تمیز است یا خیر؟ آیا از ظرف فلزی و نامناسب و یا ظروف لعابی شکسته در داخل آن استفاده کرده اید یا خیر

• گرم نکردن مایکروویو:
گرم نکردن مایکروویو می تواند به صورت کلی به سه دلیل باشد که دلیل اول آن مشکل دیود، دلیل دوم مشکل سوئیچ درب و دلیل سوم مگنترون آن می باشد که احتمال دارد هر کدام دچار مشکلاتی شده باشند و باید توسط فردی متخصص بررسی شد که اگر به تعمیر نیاز داشته باشند این کار انجام شود در صورت لزوم این قطعات جایگزین شود.

• صدای مایکروویو:
در صورتی که مایکروویو صدای نرمالی نداشته باشد و بیش از حد صدا بدهد احتمالا شفت آن قادر به چرخش عادی نخواهد بود. برای رفع این مشکل باید ببینید آیا در صورت وجود غذاهای سنگین نمی چرخد و یا به تنهایی؟ همچنین درصورتی که مایکروویو تراز نباشد می تواند که صداهای غیر نرمالی تولید کند.

• باز نشدن در مایکروویو:
در صورتی در مایکروویو باز نمی شود که غذا و خوراکی را برای پخت درون آن قرار بدهید و اینکه غذای شما درون آن مانده و در آن باز نمی شود تا آن را خارج کنید میکروسوئیچ درب مایکروویو شما خراب شده است و باید تعویض شود

• سوزاندن دائمی فیوز:
در صورتی که مایکروویو به صورت دائمی فیوز می سوزاند احتمال دارد که خازن یا دیود آن مشکل داشته باشد و باید توسط تعمیرکار درست شود

• سرعت پایین و غیر یکنواخت مایکروویو در پخت غذا:
برای رفع این مشکل نیز باید ولتاژ پریز برق را بررسی کنید، اگر مقدار ولتاژ کمتر از 115 باشد می تواند مشکل ساز باشد و باید رفع شود. موتور صفحه گردان مایکروویو هم می تواند دچار مشکل شده باشد و باید تعمیر یا جایگزین شود.

• لامپ مایکروویو کار نمی کند:
این مشکل هم می تواند دلایلی داشته باشد که دلیل اول آن خراب شدن خود لامپ است که باید تعویض شود و دلیل دوم سیم ها سوکت ها و اتصالات است که ممکن است مشکل داشته باشند که باید بررسی شوند.

• عدم کار کردن صفحه نمایش مایکروویو:
اگر صفحه نمایش مایکروویو از کار بیفتد ممکن است که از نظر برد مشکل داشته باشد که نیاز هست توسط تعمیرکار بررسی و در صورت لزوم تعمیر و یا جایگزین شود.

بررسی خطاهای مایکروویو سامسونگ

E1 اگر برق ورودی از 50 هرتز کمتر باشد، این ارور نشان داده می‌شود. برای رفع خطا از وصل بودن جریان برق مایکروفر مطمئن شوید.
E11 در صورت خرابی حسگر رطوبت‌سنج، این خطا رخ می‌دهد. در صورت خرابی باید حسگر رطوبت سنج بررسی و تعمیر شود.
E5 اگر یکی از دکمه‌های پنل گیر کرده باشد، این ارور نمایان می‌شود. مایکروفر را از برق بکشید و دکمه‌های آن را بررسی کنید.
SE این ارور بیشتر به شکل عدد 5 انگلیسی دیده می‌شود و به این معناست که یک یا چند دکمه مایکروفر بیش از 60 ثانیه گیر کرده است.
E83 اگر درب مایکروفر دچار مشکل شده باشد، این ارور ماکروفر سامسونگ نمایان می‌شود. میکروسوئیچ درب باید بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.
E32 اگر سنسور وزن موتور گردان خراب شده باشد، این ارور مایکروفر سامسونگ نشان داده می‌شود. برای رفع خطا از یک تکنسین راهنمایی بگیرید.
E24 این ارور نشان دهنده خرابی برد اصلی مایکروفر است. در اینصورت باید برای تعویض آن اقدام کنید.
E41 اگر سوئیچ مدار دچار خطا شده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. برای رفع خطا باید سوئیچ مدار مورد بررسی قرار بگیرد.
E42 اگر مدار درون اجاق دچار مشکل شده باشد، این ارور مشاهده می‌شود. برای رفع مشکل مایکروفر را به مدت ۱۰ ثانیه از برق بکشید و مجددا وصل کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، باید از یک تعمیرکار سامسونگ کمک بگیرید.
C-20 , C-21 , C-22 این ارورها نشان دهنده وجود مشکل در سنسور حرارتی است که باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.
C-70 , C-71 , C-72 اگر سنسور رطوبت سنج خراب شده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. راه حل تعمیر یا تعویض این قطعه خواهد بود.
C-FO , C-F1 , C-F2 این ارور نشان دهنده اختلال در سیم‌های ارتباطی است.
C-do , C-d1 , C-d2 این خطا نشان دهنده وجود مشکل در درب مایکروفر است.
E-01 اگر درب مایکروفر باز باشد، این ارور نمایان می‌شود. از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید.
E-02 , E-03 , E-04 , E-05 تایم پخت یا گرم کردن غذا تمام شده و باید درب دستگاه را باز کنید.
E-33 حجم و وزن غذای موجود در دستگاه بسیار کم است! غذای بیشتری در دستگاه قرار دهید. احتمالا دستگاه تصور کرده که خالی است.
E-34 اگر وزن غذای درون مایکروفر از حد معمول پایین‌تر باشد، این خطا رخ می‌دهد.
E-36 این ارور به باز بودن درب مایکروفر مربوط است. برای رفع خطا از بسته بودن درب و سالم بودن میکروسوئیچ مطمئن شوید.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر