لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال میله

یک تولید کننده آلمانی لوازم خانگی و تجهیزات تجاری پیشرفته است که دفتر مرکزی آن در گوترسلو، استوستفالن-لیپه قرار دارد. این شرکت در سال ۱۸۹۹ توسط کارل میله و راینهارت تسینکان تأسیس شد و همیشه یک شرکت خانوادگی و تحت مدیریت بوده است. مشهور است که میله با کیفیت ترین و ارزشمندترین برند لوازم خانگی در دنیا است. 

میله محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر می کند و در ۴۷ کشور نمایندگی دارد. گسترش آنها به ایالات متحده در سال ۱۹۸۳ آغاز شد، زمانی که آنها دفتر مرکزی شرکت را در سومرست، نیوجرسی تأسیس کردند. در سال ۱۹۹۹، آنها به مقر جدید در پرینستون، که توسط برنده جایزه Driehaus مایکل گریوز طراحی شده بود، نقل مکان کردند. اکثر محصولات در آلمان، سوئیس، اتریش، جمهوری چک و رومانی ساخته می شوند و همچنین ده نمایشگاه در ایالات متحده وجود دارد.

میله

یک تولید کننده آلمانی لوازم خانگی و تجهیزات تجاری پیشرفته است که دفتر مرکزی آن در گوترسلو، استوستفالن-لیپه قرار دارد. این شرکت در سال ۱۸۹۹ توسط کارل میله و راینهارت تسینکان تأسیس شد و همیشه یک شرکت خانوادگی و تحت مدیریت بوده است. مشهور است که میله با کیفیت ترین و ارزشمندترین برند لوازم خانگی در دنیا است. 

میله محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر می کند و در ۴۷ کشور نمایندگی دارد. گسترش آنها به ایالات متحده در سال ۱۹۸۳ آغاز شد، زمانی که آنها دفتر مرکزی شرکت را در سومرست، نیوجرسی تأسیس کردند. در سال ۱۹۹۹، آنها به مقر جدید در پرینستون، که توسط برنده جایزه Driehaus مایکل گریوز طراحی شده بود، نقل مکان کردند. اکثر محصولات در آلمان، سوئیس، اتریش، جمهوری چک و رومانی ساخته می شوند و همچنین ده نمایشگاه در ایالات متحده وجود دارد.

تعمیر ظرفشویی میله Miele

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی میله miele

رسپینا سرویس با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه خدمات تعمیر ظرفشویی برندهای آلمانی و اروپایی و دارا بودن نیروی متخصص لازم بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر ظرفشویی در تهران می باشد.

چرا خدمات تعمیر ظرفشویی میله رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر ظرفشویی میله شناخته می شود.

خدمات تعمیر ظرفشویی در محل

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی ظرفشویی و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر ظرفشویی در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر لباسشویی می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر ظرفشویی شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی ظرفشویی ، تعمیر ظرفشویی و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تعمیر ظرفشویی میله با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا ظرفشویی در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر ظرفشویی بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر ظرفشویی شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال از خارج از آلمان و سایر کشورهای اروپایی تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی به تعمیر ظرفشویی نیاز پیدا می کنید؟

معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص ظرفشویی مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و …. متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.
مشتریان پس از تماس با مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس عمدتا سه سوال را مطرح می کنندکه عبارتند از:
سوالات رایج در زمان خرابی ظرفشویی، انتخاب تعمیرکار،درخواست تعمیر ظرفشویی در شب
کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار ظرفشویی میله

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار ظرفشویی در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر ظرفشویی ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به ظرفشویی و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات ظرفشویی ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول ظرفشویی میله

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی میله بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد ظرفشویی دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی ظرفشویی میله آشنا شوید.

برای این منظور بهتر است که مقاله زیر مطالعه کنید.

مشکلات متداول ظرفشویی میله miele

در کنار مشکلاتی که در بخش قبلی به آنها اشاره کردیم، ماشین ظرفشویی میله مثل بسیاری از لوازم برقی دیگر در طول عمر مفید خود با خطاهای دیگری نیز مواجه می شود که برای آنها برنامه ریزی نشده و در این مواقع قادر به تشخیص علت و محل خرابی نیست. در این شرایط مهارت عیب یابی به کمک کاربر آمده و کمک می کند با بررسی قطعات و اتصالات دستگاه، منشاء مشکل را بیابد.
1- ماشین ظرفشویی میله در طول عملیات شستشو متوقف می شود
علت: دلیل توقف ماشین ظرفشویی میله در طول عملیات شستشو، مربوط به ایرادات مجموعه برق رسانی مثل خرابی فیوز یا پریز مورد استفاده است. همچنین ممکن است نوسانات برق منبع تغذیه در طول فرایند شستشو منجر به این اتفاق شده باشد.

راه حل: برای حل مشکل توقف ماشین ظرفشویی میله در طول عملیات شستشو، یک مرتبه دستگاه را ریست کنید. دوشاخه برق دستگاه را به یک پریز دیگر وصل کنید و اگر مشکل ادامه دار بود، فیوز برق را به لحاظ سوختگی بررسی کرده و آن را جایگزین کنید.
2- چشمک نزدن نشانگر Start/Stop پس از روشن کردن ماشین ظرفشویی میله با دکمه On/Off
علت: علت آنکه نشانگر Start/Stop ماشین ظرفشویی میله پس از روشن شدن با دکمه On/Off چشمک نمی زند، وصل نبودن دستگاه به منبع برق یا خرابی فیوز برق مورد استفاده است.

راه حل: برای رفع مشکل چشمک نزدن نشانگر Start/Stop ماشین ظرفشویی Miele پس از روشن شدن با دکمه On/Off، دوشاخه دستگاه را محکم در پریز فشار دهید تا به خوبی جا بخورد. اگر مشکل همچنان ادامه دار بود، فیوز را ریست یا تعویض کنید.

3- چشمک زدن همزمان چراغ های نشانگر Wash، Rinse و End ماشین ظرفشویی میله
علت: علتی که باعث چشمک زدن همزمان چراغ های نشانگر Wash، Rinse و End ماشین ظرفشویی میله می شود، تشخیص یک نقص فنی در دستگاه است.

راه حل: به منظور برطرف کردن مشکل چشمک زدن همزمان چراغ های نشانگر Wash، Rinse و End ماشین ظرفشویی میله، فیلتر ورودی آب را تمیز کنید؛ سپس پمپ تخلیه و شیر برقی را نیز با توجه به اطلاعات بخش تعمیر و نگهداری دفترچه راهنمای دستگاه تمیز کنید. اگر با انجام این کار مشکل حل نشد، کلید On/Off را بزنید و دستگاه را برای چند ثانیه خاموش کنید. سپس مجدداً آن را روشن کنید و پس از انتخاب برنامه شستشو، دکمه Start/Stop را فشار دهید. در صورت ادامه دار بودن مسئله، با مراکز خدمات و تعمیرات مجاز ماشین ظرفشویی میله تماس بگیرید.

4- کار کردن پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میله زمانی که درب دستگاه باز است
علت: دلیلی که باعث شده پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میله حتی زمانی که درب دستگاه باز است، کار کند، فعال شدن سیستم واترپروف (ضد آب) دستگاه است.

راه حل: برای آنکه بتوانید مشکل کار کردن پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی میله با وجود باز بودن درب را برطرف کنید، کافیست شیر ورودی آب را خوب ببندید و برای راهنمایی بیشتر با مراکز خدمات مشتریان تماس بگیرید.

5- نشانگر Inlet/Drain ماشین ظرفشویی Miele چشمک می زند
علت: مهمترین دلیلی که باعث چشمک زدن نشانگر Inlet/Drain ماشین ظرفشویی میله می شود، بسته بودن شیر آب ورودی به دستگاه است.

راه حل: اگر به دنبال راهی برای حل مشکل چشمک زدن نشانگر Inlet/Drain ماشین ظرفشویی میله هستید، کافیست شیر آب ورودی را تا انتها باز کنید تا آب با نهایت فشار وارد ظرفشویی شود.

6- صفحه نمایش ماشین ظرفشویی میله خاموش است
علت: یکی از دلایل خاموشی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی میله، فعال شدن حالت استندبای برای صرفه جویی در مصرف برق است.

راه حل: یک راهکار مناسب برای برطرف کردن مشکل خاموشی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی میله، این است که یکی از کلیدهای روی پنل را فشار دهید تا دستگاه از حالت استندبای خارج شود.

7- باقی ماندن مواد شوینده در محفظه مخصوص شوینده ماشین ظرفشویی میله
علت: زمانی با مشکل باقی ماندن مواد شوینده در محفظه مخصوص شوینده ماشین ظرفشویی Miele روبرو می شویم که هنگام افزودن شوینده پودری، دیواره های محفظه خیس یا نم دار بوده باشند.

راه حل: برای برطرف کردن مشکل باقی ماندن مواد شوینده در محفظه مخصوص شوینده ماشین ظرفشویی میله، قبل از افزودن شوینده های پودری به محفظه مخصوص،‌ دقت کنید دیواره های محفظه خیس یا مرطوب نباشند. رطوبت را با یک حوله خشک پاک کنید و بعد شوینده را اضافه کنید.

8- درب محفظه شوینده ماشین ظرفشویی میله خوب بسته نمی شود
علت: دلیل مواجه شدن با مشکل بسته نشدن درب محفظه شوینده ماشین ظرفشویی میله این است که تجمع بقایای مواد شوینده، گیره درب را مسدود کرده و مانع از بستن آن می شود.

راه حل: جهت رفع مشکل بسته نشدن درب محفظه شوینده ماشین ظرفشویی میله، محل گیره درب محفظه را به دقت تمیز کنید و هرگونه آثار تجمع مواد شوینده را کاملاً‌ پاک کنید.
9- تشکیل یک لایه رطوبت روی قسمت داخلی درب و دیواره های محفظه شستشوی ماشین ظرفشویی میله
علت: مهمترین دلیل تشکیل یک لایه رطوبت روی قسمت داخلی درب و دیواره های محفظه شستشو پس از پایان شستشوی ماشین ظرفشویی میله، فعالیت طبیعی سیستم خشک کن دستگاه است و نشان دهنده هیچ عیب و ایرادی نیست.

راه حل: اگر به دنبال راهی برای حل مشکل تشکیل یک لایه رطوبت روی قسمت داخلی درب و دیواره های محفظه شستشو پس از پایان شستشوی ماشین ظرفشویی Miele هستید، باید بدانید این رطوبت پس از چند دقیقه برطرف می شود و نیاز نیست کار خاصی برای رفع آن انجام دهید.

10- از داخل محفظه ماشین ظرفشویی میله صدای تق تق شنیده می شود
علت: علتی که منجر به صدای تق تق از محفظه شستشوی ماشین ظرفشویی میله می شود، برخورد بازوی اسپری به ظروف درون محفظه است.

راه حل: به منظور حل مشکل صدای تق تق از محفظه شستشوی ماشین ظرفشویی میله، کافیست چینش ظروف درون محفظه را کمی تغییر دهید تا دیگر مزاحم حرکت بازوهای اسپری نباشند.
11- از لوله های آب ماشین ظرفشویی میله صدای تق تق به گوش می رسد
علت: عاملی که منجر به شنیدن صدای تق تق از لوله های آب ماشین ظرفشویی میله می شود، مربوط به چگونگی نصب لوله های آب و احتمالاً محل تقاطع آنهاست.

راه حل: اگر در جستجوی راهکاری برای حل مشکل صدای تق تق از لوله های آب ماشین ظرفشویی میله هستید، باید بدانید این صدا هیچ تاثیری بر عملکرد ماشین ظرفشویی نخواهد داشت. اگر شک دارید، با یک تکنسین لوله کش تماس بگیرید و مسئله را با او در میان بگذارید.

12- ظروف شسته شده با ماشین ظرفشویی میله تمیز نیستند
علت: اصلی ترین مسائلی که باعث می شوند ظروف شسته شده با ماشین ظرفشویی میله تمیز نباشند، عبارت اند از:

چینش ظروف در قفسه های شستشو درست و اصولی نباشد.
برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی میله به اندازه کافی پر قدرت نباشد.
پخش مواد شوینده کافی نباشد.
ظروف بزرگ مسیر بازوهای اسپری را مسدود کرده باشند.
فیلتر دستگاه تمیز نباشد یا اشتباه نصب شده باشد.
شیر ایمنی یک طرفه مسدود شده و آب فاضلاب دوباره به سمت محفظه شستشو سرازیر شده باشد.
راه حل: برای حل مشکل تمیز نبودن ظروف شسته شده با ماشین ظرفشویی Miele، اقدامات زیر را امتحان کنید:

با توجه به اطلاعات بخش «بار کردن ماشین ظرفشویی» دفترچه راهنما، ظرف ها را درست و اصولی در قفسه ها بچینید.
با توجه به شدت کثیفی ظروف، یک برنامه شستشوی قوی تر انتخاب کنید.
مقدار بیشتری مواد شوینده اضافه کنید یا مواد شوینده خود را عوض کنید.
چینش ظروف را در ماشین ظرفشویی تغییر دهید تا بازوهای اسپری بتوانند آزادانه بچرخند.
فیلتر و جت های بازوی اسپری را تمیز کنید.
پمپ تخلیه و شیر ایمنی یک طرفه را تمیز کنید.
13- خشک نشدن و لکه شدن ظروف پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله
علت: علت خشک نشدن ظروف یا لک شدن آنها پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله می تواند کافی نبودن مقدار مایع کمک آبکشی یا زود خارج کردن ظروف از محفظه شستشوی باشد.

راه حل: برای آنکه مشکل خشک نشدن ظروف یا لک شدن آنها پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله را برطرف کنید، ابتدا باید مطمئن شوید مایع کمک آبکشی به اندازه کافی در محفظه مخصوص وجود دارد. پس از پایان مرحله شستشو، بلافاصله درب دستگاه را باز نکنید تا فرایند خشک کردن نیز به طور کامل اجرا شود.
14-پاک نشدن لکه های چای یا رژ لب از روی ظروف پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله
علت: مهمترین دلیل باقی ماندن لکه های چای یا رژ لب روی ظروف پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله، پایین بودن دمای برنامه یا قدرت سفید کنندگی پایین برنامه شستشوی انتخابی است.

راه حل: یک راهکار مناسب برای مقابله با مشکل باقی ماندن لکه های چای یا رژ لب روی ظروف پس از شستشوی ماشین ظرفشویی میله این است که دمای برنامه شستشو را اندکی بالاتر ببرید و از یک مایع شوینده با قدرت سفیدکنندگی بیشتر استفاده کنید.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر