تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال دوو

دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که برخی از آن‌ها مانند دوو الکترونیکس، تاتا دوو و کشتی‌سازی دوو امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند. اما کارخانه‌های خودروسازی آن به جنرال موتورز فروخته شد که امروزه جی‌ام کره را تشکیل می‌دهند.

دوو

دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که برخی از آن‌ها مانند دوو الکترونیکس، تاتا دوو و کشتی‌سازی دوو امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند. اما کارخانه‌های خودروسازی آن به جنرال موتورز فروخته شد که امروزه جی‌ام کره را تشکیل می‌دهند.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر دوو Daewoo

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی دوو Daewoo

برندهای کره ای هم بسیار خوش سابقه و هم بسیار زیبا هستند،با توجه به فعالیت بلند مدت شرکت های کره ای در ایران اغلب خانواده های ایرانی از برندهای کره ای استفاده می کنند که ساختار و تاحدی پلتفرم یکسانی دارند.

رسپینا سرویس با سابقه درخشان و البته توانمندیو دانش بسیار بالا در تعمیر لباسشویی های کره ای به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر لباسشویی در تهران شناخته می شود.

تعمیر-لباسشویی
سرویس-در-محل

تعمیر لباسشویی در محل مشتری

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی لباسشویی و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر لباسشویی در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر لباسشویی می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر لباسشویی شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی لباسشویی ، تعمیر لباسشویی و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تامین قطعات اورجینال برای لباسشویی دوو Daewoo

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا لباسشویی در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر لباسشویی بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

امین قطعات این برنهای کره ای به دلیل تحریم ها کاری بس دشوار است اما با این حال رسپینا سرویس با توانمندی بالا در تامین قطعات اورجینال این برندهای کره ای مطمئن ترین خدمت را به مشتریان ارائه می دهد.

قطعات-اورجینال

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی لباسشویی دوو daewoo نیاز به تعمیر پیدا می کند؟

  • معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص لباسشویی مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و …. متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.
    مشتریان پس از تماس با مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس عمدتا سه سوال را مطرح می کنندکه عبارتند از:
    سوالات رایج در زمان خرابی لباسشویی
  • انتخاب تعمیرکار
  • درخواست تعمیر لباسشویی در شب
کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار لباسشویی دوو Daewoo

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار لباسشویی در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر لباسشویی ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به لباسشویی دوو و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات لباسشویی دوو، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد.

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول لباسشویی دوو Daewoo

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی دوو و سایر برندهای کره ای  بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد لباسشویی دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی لباسشویی دوو آشنا شوید.

برای این منظور بهتر است که مقاله زیر مطالعه کنید.

مشکلات متداول لباسشویی دوو Daewoo

امروزه ماشین لباسشویی ها نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره همه ی ما دارند. و این دستگاه بسیار مفید نیز روز به روز در حال پیشرفت می باشد. همچنین ماشین لباسشویی برند دوو نیز بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد بسیار محبوب و پرفروش می باشد. اما این دستگاه نیز مانند هر وسیله ی برقی دیگری ممکن است روزی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. لازم به ذکر است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید.

از ایرادات رایج ماشین لباسشویی دوو می توان به مواردی از قبیل روشن نشدن دستگاه، آب گیری نکردن، عدم تخلیه آب کثیف، عدم چرخش دستگاه، روشن نشدن صفحه نمایش لباسشویی، سر و صدای زیاد دیگ، باز نشدن درب دستگاه، تمیز نشستن لباس ها، پارگی لاستیک دور درب، گرم نشدن آب دستگاه، لرزش و تکان های شدید لباسشویی هنگام کارکرد، پاره شدن تسمه ی دستگاه، نچرخیدن دیگ، و نشان دادن انواع ارور های موجود در صفحه نمایش ماشین و… اشاره کرد.

عدم شروع برنامه در ماشین لباسشویی دوو

اگر با وصل بودن دستگاه به برق چراغ های روی پنل روشن نمی شوند و یا این که دکمه ها کار نمی کنند و دستگاه هیچ واکنشی نشان نمی دهد و یا هیچ عملیات یا برنامه ای آغاز نمی شود، باید مواردی از قبیل قطع بودن برق منزل، باز بدن درب دستگاه، وصل نبودن دستگاه به برق، خرابی یا شل بودن کابل برق، انتخاب نکردن برنامه مورد نظر، فشار ندادن دکمه ی استارت یا پاز برای شروع عملیات و… مورد بررسی قرار بگیرند.

وارد نشدن آب به درون ماشین لباسشویی دوو

اگر آب وارد دستگاه نمی شود، باید مواردی از قبیل پیچ خوردگی لوله ورودی آب، بسته نبودن شیر آب، وصل نبودن شلنگ ورودی آب به شیر آب ورودی، انسداد فیلتر لوله آب، قطع بودن آب منزل، خرابی شیر برقی و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بررسی شوند.

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی دوو

اگر دستگاه آب را تخلیه نمی کند، باید مواردی از قبیل انسداد یا تا خوردگی یا یخ زدگی لوله تخلیه، انسداد فیلتر پمپ تخلیه توسط خاک، پر بودن فاضلاب منزل، خرابی پمپ تخلیه و… مورد بررسی قرار بگیرند.

نچرخیدن آبکش ماشین لباسشویی دوو

اگر آبکش یا همان سبد سوراخ سوراخ که لباس ها را در آن قرار می دهیم، نمی چرخد، باید مواردی از قبیل میزان حجم لباس ها، خرابی موتور، خرابی شفت، خرابی بلبرینگ، خرابی دینام، مشکلات مربوط به دیگ، نا هموار بودن سطح زمین، پارگی تسمه ( در ماشین لباسشویی های تسمه ای )، جمع شدن لباس ها در یک طرف و… بررسی شوند. همچنین توجه داشته باشد، اگر حجم لباس ها کم باشند و یا اگر حجم لباس ها زیاد باشند، در چرخش آبکش تاثیر می گذارد، به عنوان مثال حجم لباس ها نباید از 40 درصد فضای دیگ کم تر و از 80 درصد نیز بیشتر باشد. در نتیجه به این موضوع بالانس بودن و توازن لباس ها نیز توجه داشته باشید، زیرا با یک تغییرات کوچک در لباس ها این مشکل ممکن است که به راحتی بر طرف شود.

توقف ماشین لباسشویی دوو هنگام فرآیند شستشو

اگر حین فرآیند شستشو دستگاه یکباره متوقف می شود، باید مواردی از قبیل انسداد فیلتر پمپ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، ارتفاع نامناسب شلنگ تخلیه ( مثلا شلگ تخلیه یک متر از خود دستگاه ارتفاع بیش تری دارد )، رعایت نکردن حد مناسب مواد شوینده و… توسط یک سرویس کار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو مورد بررسی قرار بگیرند.

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی دوو

اگر دستگاه شما سر و صدا و لرزش زیادی دارد، باید مواردی از قبیل تراز نبودن دستگاه، بسته بودن پیچ و مهره های انتقال یا ترانزیت، صاف و هموار بودن سطح و زمین زیر دستگاه، خارج شدن المنت از جای خود، وجود جسمی فلزی مثل سکه در آبکش، برخورد شلنگ تخلیه به بدنه دستگاه و… مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین خرابی موتور نیز ممکن است باعث بروز سر و صدا شود.

خارج شدن کف از قسمت جا پودری ماشین لباسشویی دوو

اگر هنگام شستشو از قسمت جا پودری کف خارج می شود، احتمالا شما چند نکته را به خوبی رعایت نکرده اید. مثلا ممکن است که از مواد شوینده نا مناسب استفاده کرده باشید ( مثلا از پودر دستی استفاده کرده باشید ) و یا ممکن است که میزان زیاد تری از پودر و مواد شوینده را درون جا پودری ریخته باشید. در نتیجه لازم است تا این موارد را بررسی کنید.

خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی دوو

اگر لباس ها درون دستگاه به درستی خشک نمی شود، باید مواردی از قبیل توازن نا مناسب لباس ها درون آبکش دستگاه، قرار دادن لباس ها و اجسام بسیار بزرگ و حجیم مثل پتو، بالشت و… ، عدم تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه و… مورد بررسی قرار بگیرد. اگر سیستم تخلیه آب دچار مشکل شده باید پمپ تخلیه، شلنگ خروجی آب و… توسط یک تکنسین مجرب از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو نیز بررسی شوند.

انواع ارور های موجود در ماشین لباسشویی دوو

ارور IE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در وردی آب می باشد. ممکن است که آب وارد دستگاه نشده باشد یا آب با سرعت کمی وارد دستگاه شده یا آب در مدت زمان تعیین شده مخزن را پر نکرده باشد و… . در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل بسته نبودن شیر آب ورودی، مسدود بودن فیلتر شیر ورودی، خرابی شیر برقی، خرابی هیدروستات ( سنسور سطح آب )، خرابی PCB، مشکلات سیم کشی شیر برقی، پمپ تخلیه، میکروسوئیچ فشار و… بررسی شوند.

ارور OE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در سیستم تخلیه دستگاه می باشد و آب کثیف از دستگاه تخلیه نمی شود و یا تخلیه آب به کندی انجام می شود و در مدت زمان تعیین شده تخلیه به درستی صورت نمی گیرد. در این صورت باید مواردی از قبیل پیچ خوردگی شلنگ تخلیه، انسداد شلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی هیدروستات ( سنسور سطح آب )، گرفتگی پمپ تخلیه، خرابی PCB، تنظیم نبودن دور متور درام ( آبکش )، اتصالات شیر برقی، خرابی برد الکترونیکی و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بررسی شوند.

ارور LE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای باز بودن یا بسته نشدن صحیح و کامل درب دستگاه می باشد. احتمالا مواردی وجود دارند که مانع از بسته شدن کامل درب دستگاه شده اند. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل خرابی قفل درب، گیره ی درب، آسیب دیدگی درب، خرابی برد الکترونیکی یا همان PCB، قرا داشتن لباس یا هر جسمی دیگر که مانع از بسته شدن کامل درب شود، خرابی میکروسوئیچ درب، فشار دادن دکمه ی استارت یا پاز ( START / PAUSE ) هنگامی که هنوز درب دستگاه بسته نشده است و… مورد بررسی قرار بگیرند. اگر میکروسوئیچ درب خراب باشد، لازم است تا آن را تعویض کنید.

ارور UE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای تراز نبودن دستگاه می باشد. این ارور ممکن است که به علت گره خوردن لباس ها در هم یا عدم تعادل در قرار گیری لباس ها در آبکش اتفاق افتاده باشد که در نتیجه توازن ماشین لباسشویی به هم میخورد. در صورت مشاهده این ارور باید لباس ها را از دستگاه خارج کنید و با دقت بیشتری لباس ها را درون دستگاه قرار دهید و سعی کنید تا لباس ها را کاملا در دیگ پخش کنید و بررسی کنید که تمام لباس ها در یک سمت قرار نداشته باشند.

ارور E1 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای کم بودن فشار آب وارد شده به دستگاه می باشد. این ارور می تواند بخاطر چندین دلیل اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا فشار آب را اندازه گیری کنید و مواردی از قبیل خرابی شیر برقی، کار نکردن پمپ تخلیه، خرابی PCB، خرابی میکروسویچ فشار و… را مورد بررسی قرار دهید.

ارور E2 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای سر ریز آب از دستگاه می باشد. یعنی آب در مخزن دستگاه آنقدر زیاد است که دستگاه دچار سر ریز شده است. در این صورت باید مواردی از قبیل خرابی شیر برقی، کار نکردن پمپ تخلیه، خرابی سنسور سطح آب و سنسور فشار، سالم بودن شیر ورودی آب، شیر برقی و… بررسی شوند. به عنوان مثال اگر شیر برقی خراب باشد، دستگاه به طور مداوم آبگیری انجام می دهد و دستگاه پر از آب می شود. یا مثلا اگر پمپ تخلیه خراب باشد و آب کثیف را تخلیه نکند، باز هم دستگاه پر از آب می شود.

ارور E3 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی موتور فن می باشد. یعنی مشکلی در موتور فن وجود دارد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل موتور فن، برد الکترونیکی دستگاه ( PCB ) و… بررسی شوند.

ارور E4 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای نشت آب از دستگاه می باشد. این مشکل ممکن است که از لوله تخلیه و یا از قسمت دیگ اتفاق افتاده باشد. در صورت مشاهده نشت یا مشاهده این ارور باید مواردی از قبیل لوله تخلیه ( از جهت تا خوردگی یا پارگی )، پمپ تخلیه، آسیب دیدگی دیگ و… بررسی شوند. اگر شلنگ تخلیه پاره بود، باید آن را تعویض کنید.

ارور E5 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای ولتاژ بالا می باشد. در این صورت ممکن است که لباس بین قسمت لاستیک دور درب و آبکش دستگاه گیر کرده باشد. بنابراین باید لباس ها را به درستی داخل دستگاه قرار دهید و حواستان باشد، لباس در قسمت لاستیک دور درب قرار نداشته باشد. همچنین در صورت تداوم این ارور لازم است تا برد الکترونیکی دستگاه نیز توسط یک سرویس کار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی معتبر تعمیر لباسشویی دوو بررسی شود.

ارور E6 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای EMG می باشد. در این صورت احتمالا لباس ها بین لاستیک دور درب و آبکش دستگاه گیر کرده اند، و یا سیم کشی دستگاه و یا سوکت موتور دچار آسیب شده است. همچنین لازم است تا خود موتور نیز بررسی شود، زیرا ممکن است که موتور سوخته باشد. علاوه بر این لازم است تا برد الکترونیکی دستگاه نیز بررسی شود.

ارور E7 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای جهت چرخش می باشد. یعنی نحوه چرخش و جهت چرخش موتور دچار مشکل شده است. احتمالا موتور در جهت عکس می چرخد و یا این که ممکن است که آی سی موتور خراب شده باشد. در این صورت لازم است که تاخو موتور ( سرعت سنج موتور ) بررسی، برد الکترونیکی دستگاه، آی سی موتور و… شود. به تاخو، تاکو نیز گفته می شود.

ارور E8 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در موتور شستشو دستگاه می باشد. ممکن است که موتور سوخته باشد یا سیم کشی و سوکت های موتور دچار مشکل شده باشند. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل اتصالات موتور ( سوکت ها و سیم کشی های موتور )، نا متوازن بودن بار درون ماشین لباسشویی، خود موتور و… مورد بررسی قرار بگیریند.

ارور E9 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در سنسوور فشار می باشد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل خرابی یا از کار افتادن هیدروستات ماشین لباسشویی ( سنسور سطح آب ) و برد الکترونیکی دستگاه بررسی شوند. در صورت خرابی هیدروستات باید این قطعه تعویض شود.

ارور B3 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطا در دور موتور می باشد. اگر سنسور دور موتور را به اشتباه تشخیص دهد، اطلاعات نا درستی به برد انتقال پیدا می کند و نهایتا این ارور نمایش داده می شود. در صورت نمایش این ارور لازم است تا ولتاژ اندازه گیری شود. زیرا ممکن است که این مشکل بخاطر کم بودن ولتاژ اتفاق افتاده باشد. همچنین لازم است تا سنسور و برد دستگاه نیز بررسی شوند.

ارور IB در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در ترانزیستور دو قطبی می باشد. همچنین ممکن است که این ارور به دلیل خرابی برد الکترونیکی دستگاه نیز اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل ترانزیستور دو قطبی، برد الکترونیکی دستگاه و… بررسی شوند.

ارور H1 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در سنسور دمای خشک کن می باشد. در این صورت لازم است تا سنسور خشک کن و سنسور دما و سیم کشی های مرتبط با این دو سنسور بررسی شوند. همچنین در صورت خرابی سنسور خشک کن یا سنسور دما، لازم است تا آن ها را تعویض کنید.

ارور H2 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی سنسور دمای شستشو یا همان خرابی ترمیستور می باشد. این مشکل ممکن است که به دلیل نصب نا مناسب ترمیستور نیز اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا خود سنسور شستشو( ترمیستور ) و اتصالات و سیم کشی های این سنسور بررسی شوند و اگر سسنسور شستشو خراب بود، لازم است تا آن را تعویض کنید.

ارور H3 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای داغ شدن بیش از اندازه ی المنت خشک کن می باشد. در صورت بروز این مشکل، احتمال آتش سوزی نیز وجود دارد. در صورت مشاهده این ارور لازم است تا مواردی از قبیل سنسور گرمای خشک کن، موتور فن، سیم های موتور فن و… بررسی شوند.

ارور H4 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای گرم شدن خیلی زیاد لباس ها می باشد. احتمالا ترمیستور بیش از حد داغ شده است و باعث گرم شدن بیش از حد لباس ها شده است. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل سنسور سطح آب، سنسور دما ( ترمیستور )، المنت حرارتی ، برد الکترونیکی و… بررسی شوند.

ارور H5 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در دمای آب می باشد. احتمالا دمای آب بالا می باشد. معمولا این ارور در برنامه ی شستشوی لباس های بافتنی رخ می دهد و دمای آب به دمای بالای 45 درجه می رسد. در این صورت لازم است تا ترمیستور، المنت حرارتی و… بررسی شوند. اگر ترمیستور یا المنت حرارتی خراب شده باشند، لازم است تا آن ها را تعویض کنید.

ارور H6 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در المنت حرارتی دستگاه می باشد. زمانی که این ارور نمایش داه شود، احتمالا المنت حرارتی اصلا کار نکرده است، زیرا بعد از گذشت یک ربع دمای آب حتی دو درجه هم بیشتر نشده است. در این صورت لازم است تا مواردی از قیبل سیم کشی دستگاه و سیم کشی المنت حرارتی، ترمیستور، المنت حرارتی و… بررسی شوند.

ارور H7 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در المنت حرارتی خشک کن می باشد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل المنت حرارتی خشک کن، سیم کشی و اتصالات مرتبط با المنت حرارتی خشک کن، ترمیستور، سیم کشی دستگاه و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو بررسی شوند.

ارور H8 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای نبود آب در ماشین یا کمبود آب در دستگاه می باشد. همچنین این ارور به دلیل گرم شدن بیش از حد آب ماشین لباسشویی نیز اتفاق می افتد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل سنسور سطح آب، ترمیستور، برد الکترونیکی دستگاه یا همان PCB، المنت حرارتی و… بررسی شوند.

ارور PEF در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل یا انسداد فیلتر تخلیه دستگاه می باشد. در این صورت باید فیلتر تخلیه از دستگاه خارج شود و در صورت کثیف بودن تمیز شود و یا این که بهتر است تا آن را تعویض کنید. همچنین ممکن است که پمپ تخلیه در مرحله خشک کن کار نکند. ممکن است که شما از مواد شوینده بیش از حد استفاده کرده باشید. علاوه بر این موارد لازم است تا ارتفاع لوله تخلیه از سطح زمین نیز بررسی شود.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر