لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال ویرپول

ویرپول یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خانگی بشمار می‌رود که با بیش از یک قرن سابقه فعالیت هنوز جزو برترین شرکت‌های دنیا قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم آغاز کرد. دفتر مرکزی ویرپول در “بنتون هاربر” میشیگان در آمریکا قرار دارد. این شرکت در بیش از ۷۰ مرکز تولیدی در سراسر جهان فعالیت دارد.

ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعالیت‌های بین المللی ادامه داد. علاوه بر این سهام شرکت Polar را در لهستان خریداری کرد و با یک شراکت جدید دیگر وارد بازار نیوزلند شد. از دیگر خریدهای مهم ویرپول در قرن ۲۱ می‌توان به رقیب قدیمی Maytag اشاره کرد. در نهایت برندهای متعدد محصولات Maytag پس از ادغام به خانواده ویرپول اضافه شد.

ویرپول

ویرپول یکی از قدیمی‌ترین فعالان صنعت خانگی بشمار می‌رود که با بیش از یک قرن سابقه فعالیت هنوز جزو برترین شرکت‌های دنیا قرار دارد. این شرکت فعالیت خود را از سال‌های ابتدایی قرن بیستم آغاز کرد. دفتر مرکزی ویرپول در “بنتون هاربر” میشیگان در آمریکا قرار دارد. این شرکت در بیش از ۷۰ مرکز تولیدی در سراسر جهان فعالیت دارد.

ویرپول در سال‌های ابتدایی دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعالیت‌های بین المللی ادامه داد. علاوه بر این سهام شرکت Polar را در لهستان خریداری کرد و با یک شراکت جدید دیگر وارد بازار نیوزلند شد. از دیگر خریدهای مهم ویرپول در قرن ۲۱ می‌توان به رقیب قدیمی Maytag اشاره کرد. در نهایت برندهای متعدد محصولات Maytag پس از ادغام به خانواده ویرپول اضافه شد.

تعمیر ظرفشویی ویرپول whirlpool

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی ویرپول

رسپینا سرویس با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه خدمات تعمیر ظرفشویی و دارا بودن نیروی متخصص لازم بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر ظرفشویی در تهران می باشد.

چرا خدمات تعمیر ظرفشویی رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر ظرفشویی شناخته می شود.

تعمیر-ظرفشویی

خدمات تعمیر ظرفشویی در محل

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی ظرفشویی و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر ظرفشویی در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر ظرفشویی می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر ظرفشویی شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی ظرفشویی ، تعمیر ظرفشویی و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تعمیر ظرفشویی ویرپول با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا ظرفشویی در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر ظرفشویی بیشتر شده است که البته از دو جهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال . وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر ظرفشویی شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال از خارج کشور تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

قطعات-اورجینال
پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی به تعمیر ظرفشویی نیاز پیدا می کنید؟

معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص ظرفشویی مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و …. متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.
مشتریان پس از تماس با مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس عمدتا سه سوال را مطرح می کنندکه عبارتند از:
سوالات رایج در زمان خرابی ظرفشویی، انتخاب تعمیرکار،درخواست تعمیر ظرفشویی در شب
کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار ظرفشویی در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر ظرفشویی ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به ظرفشویی و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات ظرفشویی ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول ظرفشویی ویرپول

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی ویرپول بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد ظرفشویی دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی ظرفشویی ویرپول آشنا شوید.

برای این منظور بهتر است که مقاله زیر مطالعه کنید.

مشکلات متداول ظرفشویی ویرپول whirlpool

Whirlpool نامی است که به طور کلی در لوازم خانگی قابل اعتماد است و دلیل خوبی هم دارد. آنها از سال 1911 وارد این تجارت شده اند. تا سال 1955 آنها تقریباً در تمام لوازم خانگی از جمله لباسشویی کار خود را توسعه دادند و برای نزدیک به هفتاد سال به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مارک ها در لوازم خانگی در نظر گرفته می شدند.
البته، فقط به این دلیل که لباسشویی در بیشتر مواقع خوب کار می کند به این معنی نیست که هرگز دچار مشکلی نخواهد شد. همه لوازم گهگاه خراب می‌شوند و بخش‌های خاصی وجود دارد که لباسشویی ویرپول در آنها مشکل دارند. در زیر برخی از رایج ترین مشکلات لباسشویی ویرپول شما آورده شده است.

ماشين ظرفشويي ظرف ها را خشک نمي کند:

خرابي تهويه : تهويه وظيفه ي خروج هواي داغ و بخار آب حاصل ازشستشوي ظرفها بعدازشستشو را برعهده دارد. زماني که تهويه به درستي کار نکند اين بخارات در داخل ماشين مانده و مانع خشک کردن ظروف مي شوند.

خرابي بازوهاي شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند وآسيب ببينند باعث مي شودتا آب باحجم بالايي به درزها و چفت هاي درها پاشيده شوند و باعث نشت آب از شوند. با باز کردن بازو هاي شستشو و بررسي آن ها مي توان اين مشکل را حل نمود و اين بازو ها را تعويض نمود.

خرابي بازوهاي شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند وآسيب ببينند باعث مي شودتا آب باحجم بالايي به درزها و چفت هاي درها پاشيده شوند و باعث نشت آب از شوند. با باز کردن بازو هاي شستشو و بررسي آن ها مي توان اين مشکل را حل نمود و اين بازو ها را تعويض نمود.

خرابي موتور فن تهويه : برخي ازماشين هاي شستشو ازفن هاي براي خشک کردن ظروف استفاده مي کنند. گاها ممکن است اين فن ها سوخته يا گيرکرده يا به کل آسيب ديده باشند که بايد با بررسي دقيق فن هاي اقدام به تعميرات ظرفشويي شود.

خرابي المنت حرارتي : برخي ماشين هاي ظرفشويي ازالمنت هاي حرارتي براي توليد حرارت در حين چرخه خشک کردن براي خشک شدن بهتر ظرفهاي استفاده مي شود.زماني که اين المنت به درستي کار نکند حرارت توليدي براي خشک کردن ظرف ها کافي نخواهد بود و ظرف هاي به درستي خشک نمي شوند. براي تعمير ظرفشويي با اين مشکل بايد متخصص با بررسي المنت و اطمينان از خرابي آن، آن را تعويض کند.

 

ماشين ظرفشويي آبکشي نمي کند:

خرابي پمپ آب کشي : پمپ آب کشي وظيفه تخليه آب را به وسيله پروانه آبکشي دارد. براي بررسي خرابي اين پمپ بايد از يک مولتي متر استفاده نمود و اگر پمپ برق ميگيرد و کار نمي کند بايد پمپ تعويض گردد. پمپ آب کشي قابل تعمير نيست و بايد تعويض گردد. عمل تعمير ظرفشويي بايد حتما توسط تعميرکاران ماهر صورت گيرد تا از آسيب هاي جدي که مي تواند به دستگاه وارد شود جلوگيري شود.

خرابي پروانه آبکشي : پروانه وظيفه ي هل دادن آب به سمت مجراي خروجي را دارد ودرصورت خرابي وشکستگي دراين بخش بايد پروانه به کل تعويض شود.

وجود مشکل درسيم پيچ آبکشي : اين سيم پيچ وظيفه بازکردن مجراي خروجي آب را دارد و اگر به درستي کار نکند آباز ماشين ظرفشويي خارج نشده و در داخل ماشين مي ماند. براي تعميرماشين ظرفشويي دراين مشکل بايد با کمک متخصصين اين سيم پيچ تعويض گرديده و مراحل تعميرات ظرفشويي از سر گرفته شود.

ماشين ظرفشويي پاک نمي کند:

 

خرابي تسمه پمپ آب : ممکن است تسمه آب ماشين ظرفشويي آسيب ديده باشد. اگرچه تعداد کمي از ماشين هاي ظرفشويي تسمه آب دارند ولي براي تعميرات ظرفشويي بايد با توجه به مدل ماشين اقدام به تعويض تسمه کرد.

خرابي دهانه سوپاپ آب : باخرابي دهانه سوپاپ آب،آب به درستي به ظرف هاي نمي رسد وظرف ها را به خوبي پاک نمي کند. در صورت خرابي اين سوپاپ هاي حتما اقدام به تعويض آن کرده و از پاک کردن اين دهانه خودداري کنيد. تمامي مراحل تعمير ماشين ظرفشويي بايد توسط متخصصين صورت گيرد.

خطاي مونتاژ بازوي شستشوي پاييني: درصورتي که اين بازو خطا داشته باشد باعث مي شود تا ظرف هايي که در قسمت پايين ماشين ظرفشويي گذاشته شده اند به درستي پاک نشوند. پس از مطلع کردن نمايندگي بايد اقدام به تعمير ماشين ظرفشويي شود.

 

دکمه هاي ماشين ظرفشويي کار نمي کند:

 

خرابي صفحه ي لمسي و پنل کنترل : ابتدا از کارکردن صفحه نمايش مطمئن شويد اگرصفحه نمايش درست کارکرد وبرخي دکمه ها به درستي پاسخ ندادند مي تواند ايراد از پد لمسي و پنل کنترل باشد که براي تعمير ظرفشويي بايد اين بخش ها تعويض شوند.

خرابي صفحه لمسي : پس ازاين که از کارکرد صفحه نمايش مطمئن شديد ،اگر بعد از فشردن دکمه ها برخي به درستيکار کردند وبرخي نه مشکل از پد لمسي شما مي باشد و بايد اين قطعه تعويض شود.

خرابي برد کنترل مرکزي : اين برد وظيفه تنظيم تمامي عملکردهاي ماشين ظرفشويي را برعهده دارد اگر اين برد خراب شود ممکن است تا پد لمسي آن از کار افتاده و دکمه هاي کار نکنند در اين صورت با بررسي اين برد واطمينان از خرابي آن بايد اقدام به تعويض اين قطعه و تعميرات ظرفشويي کرد.

 

ماشين ظرفشويي نشتي آب دارد:

خرابي دهانه سوپاپ : اگردهانه سوپاپ هاي ورودي آب که وظيفه ورود آب به داخل ماشين ظرفشويي را دارند دچارخرابي شود واين دهانه مداوم باز بماند باعث مي شود تا ماشين پر از آب شده و باعث نشتي و سر ريز آب مي شوند. بايد براي تعمير ماشين ظرفشويي اين دهانه ها تعويض شوند و از تعميرآنها خودداري شود.

 

خرابي بازوهاي شستشو : اگر اين بازوها خراب شوند وآسيب ببينند باعث مي شود تا آب باحجم بالايي به درزها و چفت هاي درها پاشيده شوند و باعث نشت آب شوند. با باز کردن بازو هاي شستشو و بررسي آن ها مي توان اين مشکل را حل نمود و اين بازو ها را تعويض نمود.

 

چراغ هاي ماشين ظرفشويي چشمک مي زنند:

 

خرابي المنت حرارتي : اين المنت وظيفه ي گرم کردن آب تاحد نيازرابرعهدهدارد. اگرباخرابي اين المنت،آب در زمان تعيين شده به دماي معيني نرسد چراغ هاي ماشين چشمک مي زند که بايد با بررسي اين المنت و اطمينان از خرابي آن، آن را تعويض کرد.

 

چک کردن کد خطاها : اگر چراغ هاي ماشين ظرفشويي درحال چشمک زدن بودند و خطاهايي بر روي صفحه نمايش نشان داده ميشود بابررسي اين کد خطا به تعمير ظرفشويي پرداخته شود.

 

ماشين ظرف شويي صداي زيادي ايجاد مي کند:

 

خرابي پمپ آب کشي : ابتدا براي حل اين مشکل وتعميرماشين ظرفشويي بايد اين پمپ مورد بررسي قرارگيرد و کثيفي هاي روي آن تماما پاک گردند اگر پس از اين کار باز هم صدا دادن ادامه يافت بايد پمپ تعويض گردد و متخصص ارسالي از نمايندگي براي تعمير ظرفشويي با تعويض پمپ آب کشي آن اقدام نمايد.

 

خرابي پمپ گردش آب : موتور پمپ گردش از ياتاقان هايي بوجود آمده است که امکان دارداين ياتاقان هاي آسيب ببينند و صداهايي توليد کنند. اگر ياتاقان هاي موتور پمپ گردش آسيب ديده يا شکسته باشد بايد قسمت پمپ گردش به کل تعويض شود.

خرابي پروانه آبکشي : دربرخي موارد ممکن است پروانه آب کشي شکسته يا آسيب ديده باشد که باعث ايجاد صداهاي ناهنجارمي شود در اين صورت براي تعمير بايد پروانه تعويض شود.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر