لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

کلور

شرکت صنایع کلور با هدف تولید انواع لوازم خانگی در حد رقابت جهانی در سال 1392 در شهرک صنعتی خیام شهرستان نیشابور قدم به عرضه تولید نهاد و با ساخت سالن های وسیع در زمینی به مساحت 36000 متر مربع و 14000 متر زیر بنا کار خود را آغاز نموده و هر سال بهتر از سال قبل پیش رفت تا آنجا که در سال 94 محصول یخچال، فریزر و یخچال فریزر خود را به تولید انبوه رسانید.

کلور

شرکت صنایع کلور با هدف تولید انواع لوازم خانگی در حد رقابت جهانی در سال 1392 در شهرک صنعتی خیام شهرستان نیشابور قدم به عرضه تولید نهاد و با ساخت سالن های وسیع در زمینی به مساحت 36000 متر مربع و 14000 متر زیر بنا کار خود را آغاز نموده و هر سال بهتر از سال قبل پیش رفت تا آنجا که در سال 94 محصول یخچال، فریزر و یخچال فریزر خود را به تولید انبوه رسانید.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر کلور Clever

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کلور

رسپینا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال کلور سال هاست که این برند قدیمی را تعمیر می کند.تسلط کاملی که رسپینا سرویس نسبت به تعمیر یخچال کلور دارد اطمینان این موضوع را به شما مشتریان گرامی می دهد که بهترین خدمات تعمیر یخچال را ارائه دهد.

خدمات تعمیر یخچال در محل کلور

خدمات در محل امروز به عنوان بهترین نوع خدماتی است که رسپینا سرویس برای مشتریان گرامی ارائه می دهد . صرفه جویی در زمان و در هزینه ها برای مشتریان و داشتن تجهیزات سبک و پیشرفته از توانمندی های رسپینا سرویس برای ارائه خدمات می باشد.

تعمیر یخچال کلور با قطعات اورجینال

تعمیر یخچال فریزر کلور در این مجوعه با استانداردهای لازم و قطعات فابریک انجام می‌پذیرد.

رسپینا سرویس با ارائه بهترین خدمات تعمیر یخچال و ارائه ضمانت کار انجام شده و استفاده از قطعات کاملا اورجینال در تعمیر یخچال بهترین نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال در تهران است.

مرکز پاسخگویی رسپینا سرویس

شما در هر جایی از تهران که ساکن باشید، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال رسپینا سرویس به شما نزدیک هستند. در صورت خراب شدن یخچال، کافی است با نمایندگی تعمیرات رسپینا سرویس تماس برقرار کرده تا از نزدیک ترین‌ شعبه خود، حرفه ای ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام کند.

اعزام تعمیر کار یخچال کلور

پس از ثبت درخواست شما، تعمیرکار برای تنظیم زمان با شما تماس گرفته تا در ساعت مقرر در محل حضور پیدا کند. در تعمیر یخچال، سرعت عمل بسیار اهمیت دارد. اگر تعمیرکار دیر به محل برسد، اگر ایراد را به درستی تشخیص ندهد، اگر روند تعمیر کند صورت بگیرد، مواد غذایی داخل یخچال ممکن است کیفیت خود را از دست بدهند. پس سعی کنید از نمایندگی های معتبر و مجاز، خدمات خود را دریافت کنید. یک تعمیرکار حرفه ای برای نشان دادن مهارت خود، قطعه معیوب را تعمیر می کند. در بسیاری از موارد تعمیرکاران نابلد و تنبل، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را انجام نداده و بدون بررسی، قطعه را تعویض می کنند.

مشکلات متداول یخچال کلور

به مانند هر یخچال دیگری، یخچال کلور نیز در گذر زمان دچار استهلاک و فرسودگی می شود.در طول مدتی که این یخچال کار می کند دچار مشکلاتی می شود که در مقاله زیر قابل بررسی است.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال کلور

یخچال فریزر کلور یکی از انواع محصولات پرطرفدار و باکیفیت در بازار لوازم خانگی است. تکنولوژی هایی که در ساخت این یخچال به کار رفته است، موجب شده تا طرفداران این برند ایرانی افزایش پیدا کند. یخچال های این برند دارای بدنه بسیار محکمی هستند و از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. در تولید این محصولات از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده است.
فرقی نمی‌کند، در کدام منطقه از تهران نیازمند یک تکنسین بامهارت برای تعمیر یخچال فریزر خود هستید، تنها کافی است با تماس با یکی از شعب رسپینا سرویس درخواست تکنسین خود را ثبت نمایید.
تعمیرکار یخچال ما در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام و نسبت به رفع مشکلات یخچال فریزر شما اقدام خواهد کرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کلور رسپینا سرویس

ابتدا جهت درخواست تعمیرات باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات یخچال کلور رسپینا سرویس تماس بگیرید.
همچنین می توانید به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرات را در سایت تکمیل کنید.
پس از ثبت درخواست و اطلاعات شما در سیستم مرکز، کد اشتراک و نام تعمیرکار مربوطه برای شما ارسال می گردد.
تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر یخچال کلور در محل شما حاضر می گردد.
پس از پایان کار تعمیرات یخچال کلور، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.
در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کلور یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی این برند از جمله یخچال فریزر می باشد. این مرکز به کمک تجربه و سابقه زیاد خود در زمینه تعمیر یخچال کلور، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در کمترین زمان و با رعایت اصول استاندارد به مشتریان ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات یخچال کلور با داشتن متخصص ترین تکنسین های یخچال فریزر کلور و مناسب ترین هزینه ها، توانسته است طی سال ها رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. همچنین این مجموعه به دلیل دارا بودن شعبه های مختلف در سراسر شهر تهران، تعمیرات یخچال کلور را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر یخچال کلور در محل و منزل

این روزها برای تعمیرات یخچال کلور دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نمی باشد. مشتریان می تواند دستگاه خود را به کمک خدمات تعمیر یخچال کلور در محل رفع عیب نمایند. اعزام تکنسین های متخصص و مجرب از جانب نمایندگی تعمیرات یخچال کلور در رسپینا سرویس، این امکان را ایجاد کرده است تا یخچال فریزر کلور توسط کارشناسان حرفه ای تعمیر شود. همچنین با مراجعه این تعمیرکاران به محل مورد نظرتان، دیگر دغدغه تامین قطعات و ابزارآلات را ندارید، زیرا تعمیرکار مربوطه تمامی لوازم مورد نیاز را به همراه داشته و پس از بررسی و عیب یابی اولیه به تعمیرات دستگاه خواهد پرداخت.

مشکلات رایج در یخچال و فریزر کلور

ایجاد صدا در یخچال ها برای همه مصرف کنندگان این دستگاه آزار دهنده خواهد بود زیرا نشان از یک مشکل در یخچال ما خواهد بود به همین دلیل در ادامه به ارائه راهکار برای برطرف کردن صدای زیاد یخچال کلور میپردازیم
ممکن است یخچال شما به درستی در مکان خود تراز نباشد برای بررسی این موضوع باید پیچ های تراز یخچال خود را بررسی و اصلاح نمایید.
ایجاد صدا ممکن است به دلیل قرار گیری نادرست کشو و یا طبقه های یخچال شما باشد که برای برطرف کردن آن نیز باید آن را یافته و برای قرار گیری صحیح آن در محل خودش اقدام نمایید.
اما گاهی شما متوجه صداهای نا آشنا از قسمت پشتی یخچال خود میشوید که برای برطرف کردن این صدا حتما باید از یک تعمیرکار یخچال کلور کمک بخواهید.

دلیل سرد نشدن یخچال

خنک نکردن نیز یکی از اشکالات رایج و آزار دهنده در یخچال ها میباشد گاهی ممکن است به هنگام استفاده از یخچال متوجه شوید که مواد غذایی درون آن به خوبی خنک نشده اند. به همین دلیل در ادامه به بررسی دلایل خنک نکردن یخچال کلور و راهکار برطرف کردن آن میپردازیم:
ممکن است محل قرار گیری یخچال شما نامناسب باشد و دستگاهتان در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار داشته باشد برای برطرف کردن مشکل در این وضعیت باید اقدام به جا به جایی یخچال خود نمایید.
ممکن است خنک نکردن یخجال به دلیل درجه نامناسب آن باشد در این صورت برای رفع مشکل باید اقدام به تنظیم درجه دما بر اساس فصلی که در آن قرار دارید نمایید. این دما در یخچال باید بین یک الی پنج درجه باشد که در صورت کم یا زیاد بودن باید تنظیم شود.
همچنین گاهی به دلیل خرابی سنسور دمایی یخچال نیز شاهد خنک نشدن مواد غذایی در یخچال هستیم که برای بررسی این قطعه حتما باید از یک تعمیرکار یخچال کلور کمک بگیرید.
همچنین ممکن است مشکل از چفت نشدن درب یخچال یا خرابی لاستیک دور درب باشد که باید تعویض شود.
وجود هرگونه خرابی در قطعاتی مانند کمپرسور و رله کمپرسور نیز از دلایلی است که می تواند موجب خنک نکردن یخچال شود.


نحوه تعمیر یخچال کلور در صورت ایجاد برفک 

در بعضی مواقع یخچال در مدت زمان کوتاهی شروع به برفک و یخ زدن می کند. در این شرایط باید جهت تعمیرات یخچال کلور به بررسی موارد زیر بپردازید:
اولین موردی که باید به بررسی آن بپردازید، محل نصب یخچال است. در صورتی که محل نصب یخچال دارای رطوبت بالایی باشد، با هر بار باز و بسته کردن درب، هوای گرم و مرطوب به داخل آن رفته و باعث ایجاد برفک می شود.
خراب شدن لاستیک دور درب یخچال این امکان را برای ورود هوای گرم به داخل یخچال فراهم میکند و ما شاهد ایجاد برفک در یخچال به دنبال این مشکل هستیم برای برطرف کردن این مشکل باید اقدام به تعویض لاستیک درب یخچال خود نمایید.
ممکن است ایجاد برفک به دلیل زیاد بودن گاز یخچال شما اتفاق بیافتد که برای تنظیم گاز یخچال شما باید حتما با یک نمایندگی تعمیرات یخچال رسپینا سرویس تماس حاصل نمایید.
همچنین قرار دادن غذاهای داغ بدون درپوش درون یخچال ممکن است موجب ایجاد برفک در دیاره پشتی یخچال شما گردد که برای جلوگیری از این مشکل میتوانید مواد غذایی را پس از سرد شدن به همراه درپوش در یخچال قرار دهید.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر