لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

میتگ

میتگ (انگلیسی: Maytag‎) شرکت لوازم خانگی آمریکایی است، که در سال ۱۸۹۳ تأسیس شد و هم‌اکنون زیرمجموعه‌ای از شرکت ویرلپول می‌باشد. شرکت میتگ در سال 1925 توسط فردریک میتاگ بنیان گذاری شد. شرکت میتگ در آمریکا قرار دارد و کاراولیه خود را با تولیدات ماشین لباسشویی شروع کرد.

میتگ

میتگ (انگلیسی: Maytag‎) شرکت لوازم خانگی آمریکایی است، که در سال ۱۸۹۳ تأسیس شد و هم‌اکنون زیرمجموعه‌ای از شرکت ویرلپول می‌باشد. شرکت میتگ در سال 1925 توسط فردریک میتاگ بنیان گذاری شد. شرکت میتگ در آمریکا قرار دارد و کاراولیه خود را با تولیدات ماشین لباسشویی شروع کرد.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر مای تگ MAYTAG

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و خدمات تعمیر یخچال فریزر مای تگ MAYTAG رسپینا سرویس

به منظور استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG می توانید از مراحلی که در ادامه برای شما آورده ایم، اقدام به انجام این کار نمایید:

بر روی دستگاه ضمانت نامه ای به شما ارائه شده است که در آن شماره نمایندگی تعمیرات آن وجود دارد و می توانید با تماس با این شماره از آنها درخواست ارائه خدمات نمایید.
ممکن است قبلا از نمایندگی اصلی خدماتی را دریافت نموده و از آن رضایت کافی را نداشته باشید.
در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ MAYTAG در رسپینا سرویس استفاده نمایید.
همچنین در صورت خارج شدن یخچال شما از دوره ضمانت نیز می توانید از خدمات رسپینا سرویس برای تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG خود استفاده نمایید.

خدمات تعمیر یخچال در محل برند مای تگ MAYTAG

تعمیر یخچال مای تگ MAYTAGدر محل برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت محسوب می گردد. شما می توانید از این مزیت مرکز تعمیرات یخچال مای تگ MAYTAG در رسپینا سرویس استفاده نمایید. از جمله مزایای تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG در محل به شرح زیر می باشد:

با اعزام تعمیرکار به محل شما نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارید.
همچنین با تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG در محل شما از وارد شدن آسیب به یخچال خود در حین حمل و نقل جلوگیری می کنید.
تمام مراحل تعمیر در مقابل شما و تحت نظر خودتان انجام می شود.

تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG با قطعات اورجینال

  • به شما این اطمینان داده می شود که در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و فابریک شرکتی استفاده می گردد.
  • همچنین برای خدمات ارائه شده و قطعات تعویضی گارانتی رسمی شرکتی همراه با مهر ارائه می شود.
  • تعمیرکار یخچال مای تگ MAYTAG در اسرع وقت در محل شما حضور داشته و با رعایت مسائل ایمنی به تعمیر یخچال شما می پردازد.
قطعات-اورجینال
پاسخگویی-کارشناسان مای تگ

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال مای تگ MAYTAG با نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید . کارشناسان این شرکت بصورت تمام وقت پاسخگویی شما هستند. در ابتدا سعی کنید وضعیت یخچال خود را بررسی کنید تا در زمان تماس اطلاعات اولیه ای از مشکلات یخچال را بتوانید به کارشناسان منتقل کنید . در مراحل بعدی کارشناسان تعمیرکار یخچال مای تگ MAYTAG را برای بررسی و رسیدگی به مشکل شما به محل مورد نظر شما ارسال می کند.

اعزام تعمیر کار مای تگ MAYTAG

برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرکاری که به محل شما اعزام می گردد، در ادامه به بررسی این موضوع که تعمیرکار یخچال مای تگ MAYTAG چه ویژگی هایی باید داشته باشد می پردازیم:

این شخص باید کاملا مجرب بوده و در اسرع وقت خود را به محل شما برساند.
داشتن تبحر و مهارت نیز یکی دیگر از مواردی است که تعمیرکار یخچال مای تگ MAYTAG باید از آن برخوردار باشد که بتواند در اسرع وقت به تشخیص و تعمیر یخچال شما بپردازید.
رعایت موارد بهداشتی و اخلاقی نیز باید از دیگر ویژگی های تعمیرکار یخچال شما باشد.

مشکلات متداول یخچال مای تگ MAYTAG

در این بخش قصد داریم تا رایج ترین مشکلات و ایرادات یخچال مای تگ MAYTAG را برای شما شرح دهیم تا چنانچه با مشکلی در کارکرد دستگاه خود مواجه شده اید، در صورت فنی بودن بتوانید ایرادات آن را در منزل برطرف کنید. در صورت نیاز به تعمیرات یخچال مای تگ MAYTAG می توانید از مواردی که در ادامه ذکر شده است، استفاده نمایید.

مشکلات متداول یخچال مای تگ MAYTAG

مشکلات رایج در یخچال های maytag

یخچال های Maytag از بهترین های موجود در بازار هستند. با این حال، علیرغم اینکه لوازم خانگی بسیار قابل اعتماد هستند، هنوز هم هر از گاهی از مشکلات رایج یخچال رنج می برند.
مشکلات رایج یخچال Maytag عبارتند از سرد نکردن کافی، تولید نکردن یخ، ایجاد صدای زیاد، یا عدم کارکرد درست آب سردکن. هر مسئله دارای مراحل عیب یابی منحصر به فردی است. ابتدا به یاد داشته باشید که یخچال برای تثبیت دمای خود به 24 ساعت زمان نیاز دارد و برای تامین آب سردکن و یخ ساز باید منبع آب را کاملا روشن کنید.
در این راهنما، متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث این مشکلات رایج می شود و چه اقداماتی را می توانید برای حل آنها در اسرع وقت انجام دهید.

رایج ترین مشکلات یخچال های Maytag چیست؟

در اینجا 5 مورد از رایج ترین مشکلاتی که احتمالاً با یخچال Maytag تجربه خواهید کرد، آورده شده است:

یخچال Maytag خنک نمی شود

اولا، ممکن است متوجه شوید که یخچال Maytag شما آنطور که باید سرد نیست. این می تواند بسیار ناامید کننده باشد، به خصوص زمانی که می خواهید غذا را در داخل خنک نگه دارید تا به این سرعت خراب نشوند.
سه دلیل احتمالی وجود دارد که یخچال شما خنک نمی شود:
خیلی زود: یخچال Maytag شما حداقل به 24 ساعت زمان نیاز دارد تا خنک شود. این به ویژه اگر برای اولین بار آن را روشن کرده باشید یا اگر اخیراً برق قطع شده است، صادق است.
دمای تنظیم نادرست: تنظیمات دمای یخچال خود را بررسی کنید. ممکن است دما خیلی زیاد باشد، به همین دلیل است که دستگاه در داخل احساس گرما می کند. در حالت ایده آل، دما باید کمتر از 40 درجه فارنهایت یا کمتر باشد اگر محیط اطراف گرمتر از حد معمول باشد.
دریچه های مسدود شده: جریان هوای صاف یکی از مهم ترین عوامل برای خنک سازی همه جانبه است. وقتی اشیا یا تجمع یخ دریچه های یخچال را مسدود می کند، هوای سرد نمی تواند گردش کند. بنابراین، فقط برخی از قسمت های محفظه سرد هستند در حالی که برخی دیگر گرم می مانند.
خوشبختانه، شما می توانید این مشکلات را خیلی سریع حل کنید. ابتدا بررسی کنید که هیچ آیتم یا تجمع یخ تمام دریچه های هوای داخل را مسدود نکند. سپس دمای یخچال را به زیر 40 درجه فارنهایت برسانید.
در آخر، یخچال خود را حداقل 24 ساعت به حال خود بگذارید تا دمای داخل آن تثبیت شود. سعی کنید تا حد امکان از باز کردن درب یخچال خودداری کنید تا فرآیند خنک شدن سریعتر اتفاق بیفتد.

رطوبت یا یخ زدگی زیادی در داخل وجود دارد

طبیعی است که مقداری رطوبت یا یخ در داخل یخچال خود پیدا کنید. با این حال، بیش از حد هر یک از آنها نشانه مشکل است. در شرایط عادی، هوای داخل یخچال Maytag باید سرد و خشک باشد و رطوبت داخل آن بسیار کم باشد.
با این حال، هنگامی که رطوبت یا یخبندان در داخل بیش از حد وجود دارد، این احتمال وجود دارد که:
درب برای مدت طولانی باز ماند: وقتی درب یخچال برای مدت طولانی باز بماند، مقدار زیادی رطوبت بیرون و هوای گرم به سرعت وارد محفظه دستگاه می شود. این باعث می شود که تراکم زیادی ایجاد شود که منجر به رطوبت بیش از حد و یخ زدگی در داخل یخچال می شود.

مشکل مهر و موم درب وجود دارد

درهای یخچال Maytag یک مهر و موم (یا “واشر”) روی آنها وجود دارد تا از مهر و موم محکم هر زمان که در بسته می شود اطمینان حاصل شود. متأسفانه، هنگامی که درزگیر درب آسیب دیده یا تاب خورده باشد، هوای گرم به داخل محفظه یخچال نفوذ می‌کند و باعث ایجاد تراکم و رطوبت اضافی می‌شود.

یخچال تراز نیست

یخچال Maytag شما باید کاملاً تراز باشد. در غیر این صورت، درب ها به درستی بسته نمی شوند و همین مشکلات را ایجاد می کند. علاوه بر این، هوای گرم وارد محفظه یخچال می شود که منجر به رطوبت بیش از حد و یخ زدگی می شود.

ابتدا مطمئن شوید که درزگیر درب تمیز و بدون آسیب باشد تا این مشکل برطرف شود. سپس پایه های یخچال را طوری تنظیم کنید که دستگاه کاملاً تراز شود.
در آخر، اقلام را در یخچال مرتب نگه دارید. به این ترتیب، می توانید به سرعت آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید و زمان باز نگه داشتن در را به حداقل برسانید.

یخچال به اندازه کافی یخ درست نمی کند

مشکل رایج دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید این است که یخ ساز به اندازه کافی یخ تولید نمی کند. این می تواند بسیار ناامید کننده باشد، زیرا یخ ساز معمولاً راحتی زیادی را برای شما فراهم می کند.
یخ‌سازی که یخ کافی تولید نمی‌کند، احتمالاً ناشی از موارد زیر است:
یخ ساز روشن نیست: یخ ساز در یخچال شما یک کلید روشن/خاموش دارد. طبیعی است که به طور تصادفی آن را خاموش کنید و از ایجاد یخ جدید جلوگیری کنید.
خط آب پیچ خورده: خط آب یخچال شما را به منبع آب خانگی شما متصل می کند. اگر پیچ خوردگی در آن خط ایجاد شود، آب به داخل یخچال شما و یخ ساز آن جریان نمی یابد. در نتیجه، یخچال Maytag شما آنچه را که برای ساخت یخ نیاز دارد را ندارد.
دریچه های آب بسته: شیر آب جریان آب را به خط آب کنترل می کند. باید اطمینان حاصل کنید که آن را تا انتها باز کرده اید تا آب همانطور که باید به خط آب بریزد.
همانطور که می بینید، راه حل های این مشکل بسیار ساده است. وقتی یخ ساز روشن است و آب دریافت می کند، دوباره به طور معمول یخ می سازد.
یخچال بیش از حد صدا ایجاد می کند
این کاملا طبیعی است که یخچال Maytag کمی صدا ایجاد کند. برخی از صداهای معمولی که می شنوید عبارتند از:

ارتعاشی. گاه به گاه ظاهر شدن.
وزوز. صدای کارکردن کمپرسور
برای اطمینان، می‌توانید برای شناسایی صداهای معمولی که از یخچال شما می‌آیند، به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.
با این حال، برخی از صداهای غیر معمول به یک مشکل اشاره می کنند. به عنوان مثال، صداهای ارتعاشی بیش از حد می تواند به مشکلات رایجی مانند تجمع یخ در اطراف فن اواپراتور اشاره کند.
بنابراین، وقتی صدایی را می شنوید که می دانید برای یخچال Maytag شما غیرعادی است، باید بیشتر آن را عیب یابی کنید.
توزیع کننده آب کار نمی کند
نکته آخر، مشکل ناامیدکننده دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید، یک دستگاه پخش کننده آب است که در یخچال Maytag شما کار نمی کند.
وقتی این اتفاق می افتد، باید عیب یابی کنید:
منبع آب: با بررسی منبع آب ورودی شروع کنید. یخچال تنها یک منبع آب دارد، اگرچه پس از وارد شدن به یخچال، برای خدمت به یخ ساز نیز شکافته می شود.
فیلتر آب: پس از اینکه آب وارد یخچال شما شد، از فیلتر آب عبور می کند تا ناخالصی ها را از بین ببرد. اگر آن فیلتر مسدود یا آسیب دیده باشد، از رسیدن آب به دستگاه پخش کننده آب جلوگیری می کند.
دستگاه پخش کننده آب: خود دستگاه پخش کننده آب را بررسی کنید. با فرض اینکه همه چیز کار می کند، کنترل های توزیع کننده ممکن است معیوب باشند، یا ممکن است در سیستم مسدود شده باشد. کنترل‌های آسیب‌دیده را تعویض کنید و هرگونه انسداد را برای بازیابی دستگاه پخش‌کننده آب بشویید.
سوالات متداول (سؤالات متداول)
در اینجا چند سؤال متداول دیگر وجود دارد که ممکن است در مورد یخچال Maytag خود داشته باشید.
چرا یخچال Maytag من سرد نمی شود؟
اگر یخچال مایتاگ شما به اندازه کافی سرد نمی شود، حتما دمای تنظیم شده را کاهش دهید و 24 ساعت به یخچال فرصت دهید تا ثابت شود. یخچال به زمان زیادی نیاز دارد تا خنک شود، به خصوص اگر برای اولین بار آن را روشن کرده باشید یا برای مدت طولانی خاموش باشد.
چگونه می توانم کویل های یخچال Maytag خود را تمیز کنم؟
بهترین راه برای تمیز کردن کویل های یخچال مایتاگ، جاروبرقی و برس است. ابتدا از جاروبرقی برای پاک کردن تکه های بزرگ و شل از گرد و غبار اطراف سیم پیچ ها استفاده کنید. سپس، از قلم مو استفاده کنید تا هرگونه آلودگی سرسختی را که جاروبرقی نمی تواند پاک کند، پاک کنید.
آیا دکمه تنظیم مجدد در یخچال Maytag وجود دارد؟
هیچ دکمه تنظیم مجدد اختصاصی در یخچال Maytag شما وجود ندارد. با این حال، هر مدل دارای ترکیبی از دکمه‌ها است که می‌توانید برای تنظیم مجدد دستگاه فشار دهید. لطفاً برای تعیین اینکه کدام دکمه برای مدل شما اعمال می شود، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید یخچال را به مدت 5 دقیقه از برق آن جدا کنید تا برق آن چرخه شود و دستگاه دوباره تنظیم شود.
چرا یخچال Maytag من همه چیز را منجمد می کند؟
محفظه یخچال دستگاه Maytag شما باید مواد غذایی را خنک کند اما آنها را منجمد نکنید. اگر این اتفاق می افتد، به این دلیل است که محفظه بیش از حد خنک می شود. بررسی کنید که هیچ چیز دریچه های هوا را مسدود نکرده باشد و دما خیلی پایین تنظیم نشده باشد. در آخر، بررسی کنید که ترموستات سالم است یا خیر.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر