تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال جنرال هاوس

شركت صنعتی پدیده ماندگار كیمیا (صاحب برند بین المللی جنرال هاوس) در سال 1389 توسط آقاي علی نجفی تاسیس شد. ایشان به پشتوانه تجربه سه نسل بازرگانی لوازم خانگی با نیت خدمت به میهن، برندهای نامی General House و West Home را با استفاده از وكلای بین المللی در كشور هاي مختلف ثبت ، سپس با خرید ماشین آلات روز خط تولید خود را در شهرک صنعتی سیمین دشت راه اندازی كردند.

شركت پدیده ماندگار كیمیا با تغییر در تیم تولید و مهندسین خود و با استفاده از توان و دانش مهندسین جوان و همراهی متخصصان باتجربه ، با تغییر سایت تولید خود در سال 1398، محصولات خود را با گرید مصرف انرژي A و A++ به A+++ رساند.

تعمیر یخچال جنرال هاوس

شركت صنعتی پدیده ماندگار كیمیا (صاحب برند بین المللی جنرال هاوس) در سال 1389 توسط آقاي علی نجفی تاسیس شد. ایشان به پشتوانه تجربه سه نسل بازرگانی لوازم خانگی با نیت خدمت به میهن، برندهای نامی General House و West Home را با استفاده از وكلای بین المللی در كشور هاي مختلف ثبت ، سپس با خرید ماشین آلات روز خط تولید خود را در شهرک صنعتی سیمین دشت راه اندازی كردند.

شركت پدیده ماندگار كیمیا با تغییر در تیم تولید و مهندسین خود و با استفاده از توان و دانش مهندسین جوان و همراهی متخصصان باتجربه ، با تغییر سایت تولید خود در سال 1398، محصولات خود را با گرید مصرف انرژي A و A++ به A+++ رساند.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر جنرال هاوس

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال هاوس

جنرال هاوس برند ایرانی تولید لوازم خانگی است. رسپینا سرویس با ارائه بهترین خدمات در حوزه تعمیر یخچال جنرال هاوس و توانایی لازم در تامین قطعات اورجینال، کامل ترین خدمات را در این حوزه برای مشتریان ارائه می دهد.

تعمیر یخچال جنرال هاوس

خدمات تعمیر یخچال و یخچال فریزر جنرال هاوس در محل

رسپینا سرویس با دارا بودن خدمات عالی و تجهیزات کامل در حوزه خدمات تعمیر یخچال، ارائه این خدمات در محل را بسیار آسان کرده اند. 

با توجه به گران قیمت بودن یخچال و اینکه این وسیله خانگی بسیار سنگین و حجیم است طبیعتا جابجایی آن نیز دشوار می باشد. بنابر این موضوع تعمیر این وسایل حجیم در محل مشتری یکی از مهمترین موضوعات است که رسپینا سرویس با ارائه این خدمات در محل به عنوان بهترین ارائه  دهنده خدمات در محل مشتری با تجهیزات ویژه شناخته می شود به خوبی از عهده این موضوع بر آمده است.  

قطعات اورجینال یخچال جنرال هاوس

برند ایرانی جنرال هاوس همیشه این نوید و امکان را برای مشتریان و ارائه دهندگان خدمات تعمیر یخچال را داشته که دسترسی به قطعات اورجینال را بسار راحت کرده است. 

رسپینا سرویس با ارائه خدمات عالی در حوزه تامین قطعات اورجینال از این برند اطمینان خاطر را برای مشتریان گرامی برآورده میکند.

پاسخگویی کارشناسان رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با دارا بودن شعب متفاوت در سراسر تهران و کارشناسانخبره آماده پاسخگویی تمام وقت به شما هموطنان عزیر هستند.

بهتر است هر زمان که با یخچال خود دچاار چالش و مشکلی شدید با نمایندگی خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس گرفته تا کارشناسان این مرکز هماهنگی های لازم را برای این موضوع انجام دهند.

اعزام تعمیر کار وستینگهاوس

بعد از تماس با مرکز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس ، در صورت درخواست شما تعمیر کار یخچال به شما تخصیص داده می شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن مشکل مربوط به یخچال خود را برطرف کنید. در این حین تعمیر کار یخچال با شما تماس می گیرد و هماهنگی های لازم را برای حضور در محل به عمل می آورد.

تعمیر یخچال جنرال هاوس

بررسی مشکلات رایج یخچال و فریزر وستینگهاوس

به مانند هر یخچال دیگری ممکن است در طول زمان کارکرد یخچال جنرال هاوس با مشکلات ی در این مورد ماجه شود که گاها ممکن است بسیار ساده و گاهی هم مورد جدی باشد.

در مقاله زیر قصد داریم شما را با برخی از مشکلاتی که ممکن است یخچال با آن برخورد داشته باشد آشنا کنیم.

مشکلات رایج یخچال جنرال هاوس

در این مقاله قصد داریم تا به عیب یابی یخچال فریزر جنرال هاوس بپردازیم.  با تکیه بر متخصصان و سرویس کاران مجاز یخچال فریزر جنرال هاوس  رسپینا سرویس توانسته ایم تا رضایت مشتریان محترم را در این زمینه کسب نماییم.

از عللی که باعث می شود تا ما به عیب یابی یخچال فریزر جنرال هاوس خود بپردازیم می توان به مواردی که در زیر به آن اشاره میکنیم پرداخت.

مغایرت دمای تنظیم شده با دمای واقعی درون یخچال فریزر است:

در صورت برخورد با این مشکل باید بدانید که اصلا جای نگرانی نیست و یکی از دلایلی که باعث این پدیده می شود باز بودن درب یخچال فریزر برای مدت طولانی است یا اینکه اصلا یخچال فریزر به تازگی راه اندازی شده است و یا اینکه غذایی گرم درون یخچال فریزر قرار دایم و… برای رفع این حالت کافی است تا یخچال فریزر خود را تا مدت ۲۴ ساعت زیاد باز و بسته نکنید و اجازه دهید تا تنظیم شود. اگر با راهکار های بالا مشکل دستگاهتان برطرف نشد احتمالا مشکل یخچال فریزر شما مشکلی فنی است مانند:

  • خرابی لاستیک درب یخچال فریزر یکی از دلایل خنک نکردن است
  • معیوب بودن کمپرسور و رله یخچال فریزر یکی از دلایل سرد نشدن آن است
  • کمبود گاز یکی از علت های سرد نکردن یخچال فریزر است
  • خراب بودن فن کمپرسور یخچال فریزر یکی از مشکلات خنک نکردن یخچال فریزر است
  • خراب بودن فن اواپراتور یخچال فریزر دلیل سرد نکردن یخچال فریزر است

شما می توانید برای عیب یابی یخچال فریزر جنرال هاوس و برطرف کردن ایرادات فنی آن با یکی از مراکز تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید.

تست و بررسی علل خرابی کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس

کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس از بخش های الکترونیکی، مکانیکی و قسمت گازهای یخچال فریزر جنرال هاوس تشکیل شده است.

هر کدام از این اجزا خود به قطعات و اجزا کوچک تری تقسیم می شوند؛ به همین دلیل هنگامی که نیاز به تست کمپرسور یخچال باشد ممکن است منظور هر یک از این قطعات هم باشند. کمپرسور در شرایط سالم باید به خوبی کار فشرده کردن گاز مبرد و گردش آن را در لوله های اواپراتوی انجام دهد و سپس گاز را در کندانسور خنک و به مایع تبدیل کند.

زمانی که شما نیازمند تعمیر موتور یخچال فریزر جنرال هاوس و یا تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس خود می شوید یک مشکل اساسی و بزرگ وجود دارد چون باید به نوع موتور و یا برند مورد استفاده شده و کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس خود توجه فرمایید.

زیرا کمپرسورهایی که برای یخچال فریزر های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است نمی توانند نیاز یخچال فریزر شما را حل کند. کمپرسورها انواع گوناگونی دارند که عیبارت اند از:

  • کمپرسور پیستونی
  • کمپرسور تناوبی
  • کمپرسور تراکم تک مرحله و دو مرحله ای
  • کمپرسور دورانی
  • کمپرسور مارپیچی
  • توربو کمپرسور

که در برندهای گوناگون تولید میشوند.

دلایل خرابی موتور کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس

موتور کمپرسورهای یخچال فریزر جنرال هاوس مشکلات خاص خود را در هنگام کار و یا نیاز به تعمیر دارند که به بررسی آنها می پردازیم.

گرمای بیش از حد در موتور کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس:

موتور کمپرسور ها گرما تولید می‌کند اما گرم شدن بیش از حد موتور کمپرسور و ایجاد گرما در اطراف کمپرسور و نبود فن تهویه باعث می‌شود که شما نیازمند تعمیر موتور یخچال فریزر جنرال هاوس شوید و کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس شما خراب شود و از حرکت بایستد.

آلودگی در موتور کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس:

از دلایلی که باعث خرابی کمپرسور می شود و شما را نیازمند تعمیر موتور یخچال فریزر جنرال هاوس می کند وجود آلودگی و گرد و خاک، گرد و غبار و قطعات دیگری مثل لحیم کاری و …. در موتور کمپرسور است.در موتور کمپرسور تنها باید روغن و مبرد وجود داشته باشد و هیچ چیز دیگری در آن نباید وجود داشته باشد.

کمبود روغن کاری در کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس:

روغن کاری کمپرسور بسیار مهم و ضروری است؛ اگر انجام نشود باعث می‌شود که بر کارکرد کمپرسور تاثیر بگذارد و گرمای بیش از حد تولید شود و در نتیجه به دلیل گرمای بیش از حد موتور کمپرسور شما خراب شود و شما مجبور شوید به تعمیر کمپرسور یخچال فریزر خود بپردازید.

ایراد در دکمه استارت کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس:

اگر کمپرسور شما خاموش می شود و دیگر کار نمی کند این امکان وجود دارد که مشکل از صفحه کنترل کمپرسور باشد. این بدان معناست که فشار کمپرسور بیش از حد بوده و اضافه فشار دارد و منظور آن است که شما نیازمند تعمیر کمپرسور یخچال فریزر جنرال هاوس خود هستید. کمپرسورها نیازمند مراقبت هستند و باید از آنها مراقبت کرد تا فشار درستی را تجربه کنند؛ بهتر است که فشار دستگاه خود را بررسی کنید گاهی کافی است که کمپرسور و قطعات آن را تمیز کنید و به نگهداری و مراقبت از آن بپردازید.

خنک نبودن یخچال فریزر جنرال هاوس به اندازه کافی:

یکی از مهمترین نشانه ها برای تعمیر کمپرسور و موتور یخچال فریزر جنرال هاوس خنک نبودن یخچال فریزر به اندازه کافی می باشد اگر شما متوجه میشوید که قسمت‌هایی از یخچال فریزر شما خنک تر از بخش ‌های دیگر می باشد و قسمتی دمای بیش از حد پایینی دارد باید برای تعمیر موتور یخچال فریزر تان اقدام فرمایید و آن را جدی بگیرید. بهتر است که برای تنظیم تست کمپرسور از یک متخصص و یا تکنسین تعمیر یخچال فریزر که آشنا به این گونه وسایل و تجهیزات الکترونیکی و قطعات لوازم خانگی می باشد مراجعه فرمایید. البته تنها دلیل خنک نکردن یخچال فریزر ممکن است فقط کمپرسور آن نباشد و شما به تعمیر کمپرسور یخچال فریزر نیازمند نباشید اما بهتر است توسط کارشناسان رسپینا سرویس یخچال فریزر شما بررسی شود و دلایل و عوامل دیگر را نیز شناسایی کنند.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر