لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

جنرال الکتریک

در بین برندهای مطرح در تولیدات مختلف خانگی، صنعتی، نظامی و پزشکی در سراسر جهان، همواره نام برند جنرال الکتریک نیز به چشم می خورد. جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC) یا به طور ساده تر GE، هلدینگ بین المللی است که در سال 1892 با سرمایه گذاری بر روی لامپ های الکتریکی تازه اختراع شدۀ ادیسون در آمریکا تأسیس شد. در مورد اعتبار و ریشۀ علمی و صنعتی این شرکت، به ذکر این نکته اکتفا می کنیم که جنرال الکتریک توسط ادیسون تأسیس شد و دانشمندانی از جمله لانگ مویر و ایوار یور، که از برندگان جایزۀ نوبل بوده اند، از کارکنان آن به شمار می رفته اند.

جنرال الکتریک

در بین برندهای مطرح در تولیدات مختلف خانگی، صنعتی، نظامی و پزشکی در سراسر جهان، همواره نام برند جنرال الکتریک نیز به چشم می خورد. جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC) یا به طور ساده تر GE، هلدینگ بین المللی است که در سال 1892 با سرمایه گذاری بر روی لامپ های الکتریکی تازه اختراع شدۀ ادیسون در آمریکا تأسیس شد. در مورد اعتبار و ریشۀ علمی و صنعتی این شرکت، به ذکر این نکته اکتفا می کنیم که جنرال الکتریک توسط ادیسون تأسیس شد و دانشمندانی از جمله لانگ مویر و ایوار یور، که از برندگان جایزۀ نوبل بوده اند، از کارکنان آن به شمار می رفته اند.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک رسپینا سرویس

به منظور استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر یخچال جنرال الکتریک می توانید از مراحلی که در ادامه برای شما آورده ایم، اقدام به انجام این کار نمایید:

بر روی دستگاه ضمانت نامه ای به شما ارائه شده است که در آن شماره نمایندگی تعمیرات آن وجود دارد و می توانید با تماس با این شماره از آنها درخواست ارائه خدمات نمایید.
ممکن است قبلا از نمایندگی اصلی خدماتی را دریافت نموده و از آن رضایت کافی را نداشته باشید.
در این صورت میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در رسپینا سرویس استفاده نمایید.
همچنین در صورت خارج شدن یخچال شما از دوره ضمانت نیز می توانید از خدمات رسپینا سرویس برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود استفاده نمایید.

تعمیر-یخچال جنرال الکتریک

خدمات تعمیر یخچال در محل برند جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل برای بسیاری از مصرف کنندگان یک مزیت محسوب می گردد. شما می توانید از این مزیت مرکز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در رسپینا سرویس استفاده نمایید. از جمله مزایای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل به شرح زیر می باشد:

با اعزام تعمیرکار به محل شما نیازی به پرداخت هزینه های حمل و نقل ندارید.
همچنین با تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل شما از وارد شدن آسیب به یخچال خود در حین حمل و نقل جلوگیری می کنید.
تمام مراحل تعمیر در مقابل شما و تحت نظر خودتان انجام می شود.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک با قطعات اورجینال

  • به شما این اطمینان داده می شود که در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات اصلی و فابریک شرکتی استفاده می گردد.
  • همچنین برای خدمات ارائه شده و قطعات تعویضی گارانتی رسمی شرکتی همراه با مهر ارائه می شود.
  • تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک در اسرع وقت در محل شما حضور داشته و با رعایت مسائل ایمنی به تعمیر یخچال شما می پردازد.
قطعات-اورجینال جنرال الکتریک
پاسخگویی-کارشناسان یخچال جنرال الکتریک

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

برای بهره مندی از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک با نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید . کارشناسان این شرکت بصورت تمام وقت پاسخگویی شما هستند. در ابتدا سعی کنید وضعیت یخچال خود را بررسی کنید تا در زمان تماس اطلاعات اولیه ای از مشکلات یخچال را بتوانید به کارشناسان منتقل کنید . در مراحل بعدی کارشناسان تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک را برای بررسی و رسیدگی به مشکل شما به محل مورد نظر شما ارسال می کند.

اعزام تعمیر کار جنرال الکتریک

برای آشنایی بیشتر شما با تعمیرکاری که به محل شما اعزام می گردد، در ادامه به بررسی این موضوع که تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک چه ویژگی هایی باید داشته باشد می پردازیم:

این شخص باید کاملا مجرب بوده و در اسرع وقت خود را به محل شما برساند.
داشتن تبحر و مهارت نیز یکی دیگر از مواردی است که تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک باید از آن برخوردار باشد که بتواند در اسرع وقت به تشخیص و تعمیر یخچال شما بپردازید.
رعایت موارد بهداشتی و اخلاقی نیز باید از دیگر ویژگی های تعمیرکار یخچال شما باشد.

اعزام-کارشناس یخچال جنرال الکتریک
مشکلات-متداول یخچال جنرال الکتریک

مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک

در این بخش قصد داریم تا رایج ترین مشکلات و ایرادات یخچال جنرال الکتریک را برای شما شرح دهیم تا چنانچه با مشکلی در کارکرد دستگاه خود مواجه شده اید، در صورت فنی بودن بتوانید ایرادات آن را در منزل برطرف کنید. در صورت نیاز به تعمیرات یخچال جنرال الکتریک می توانید از مواردی که در ادامه ذکر شده است، استفاده نمایید.

مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک

مخترع نام‌آور، توماس ادیسون در سال ۱۸۷۸ میلادی شرکت لامپ‌های الکتریکی ادیسون را بنا نهاد. هدف او تولید تجاری یکی از اختراعات تاثیرگذار او، یعنی لامپ الکتریکی بود، گرچه تولید و عرضه سایر اختراعات نیز در دستور کار او قرار داشت. اولین کارخانه تولید لامپ در سال ۱۸۹۰ توسط وی تاسیس شد.

شروع فعالیت‌های این شرکت و شکل‌گیری آن، در واقع به سال ۱۸۹۲ باز می‌گردد، که ادغام شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون، شرکت جنرال الکتریک را پدید آورد و چارلز کافین به عنوان مدیرعامل شرکت تازه تاسیس یافته تا سال ۱۹۱۲ رهبری آن را برعهده گرفت.

در ۱۸۹۶ شرکت جنرال الکتریک در ۱۲ شرکت برتر معرفی شده در میانگین صنعتی داو جونز جای گرفت و اکنون پس از ۱۱۵ سال همچنان در این فهرست جای دارد. این شرکت در سال ۱۹۳۵ به‌عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر در بازار بورس لندن معرفی شد.

جنرال الکتریک در زمان رهبری پیشین خود، جک ولش که در دو دهه ۸۰ و ۹۰ استمرار داشت، تغییرات بسیاری به خود دید. ولش از ۳۵۰ کسب‎وکار، بسیاری را برچید، فروخت یا ادغام کرد و ۱۱ حوزه برتر را برای رهبری جهانی برگزید. این ۱۱ شرکت ۹۰٪ درصد درآمد شرکت را کسب می‌کردند. او فعالیت‌های نفتی، نیم هادی، مبدل‌های بزرگ، تهویه مطبوع، رادیو، کابل و لوازم خانگی کوچک را حذف کرد و فعالیت‌های خدماتی، بهداشتی، بیمه‌ای و رسانه‌ای را گسترش داد. به‌گونه‌ای که امروز بیش از ۶۰٪ درصد درآمد شرکت از عرضه خدمات مختلف مالی و بیمه‌ای حاصل می‎شود و حدود نیمی از سود عملیاتی این شرکت در خارج از ایالات متحده آمریکا به دست می‌آید.

ارزش‌ها، کلید موفقیت جنرال الکتریک است. ارزش‌ها فراتر از کلمات هستند و روح جنرال الکتریک را منعکس می‌کنند و راهنمایی برای حرکت و رفتار در بطن تغییرات به‌شمار می‌آیند. بیش از ۱۲۰ سال است، که جنرال الکتریک به‌خاطر عملکرد و روح خلاقش تحسین شده است.

 

ارور یخچال جنرال الکتریک

تمام یخچال های جدید دارای سیستم تشخیص عیب می باشند. یخچال جنرال الکتریک دارای سیستم هوشمند تشخصی عیب خودکار است. در هر زمانی که مشکلی برای یخچال به وجود آیند یخچال با نشان دادن کد ارور مخصوص به مشکل بر روی نمایشگر، وجود عیب در یخچال را بیان می نماید.

ارور یخچال جنرال الکتریک

  • ارور CC
  • ارور CI
  • ارور DF
  • ارور dE
  • ارور FF
  • ارور PF
  • ارور tC
  • ارور tF
  • ارور 88 یا 89
  • ارور E2
  • ارور HRS

ارور CC در یخچال جنرال الکتریک

علت ارور CC در یخچال جنرال الکتریک چیست؟ دلیل ارور CC در یخچال جنرال الکتریک این است که دمای فریزر بیشتر از 2 ساعت یا 120 دقیقه بسیار بالا بوده و پایین نیامده است. و این باعث بروز ارور شده است.

تعمیر ارور CC در یخچال جنرال الکتریک

ارور CC نشان دهنده بالا بودن دمای بالا در قسمت فریزر می باشد. علتی که باعث چنین مشکلی می شود:

باز ماندن بیش از حد درب یخچال و فریزر

دانسته یا ندانسته باز ماندن بیش از حد درب یخچال باعث کاهش سردی و سرمای یخچال می گردد. در نتیجه دمای یخچال و فریزر تغییر می کند.

خرابی واشر(لاستیک دور درب) درب یخچال

ممکن است واشر درب فریزر خراب شده باشد. به همین دلیل سرما از فریزر خارج شود و فریزر گرم شود. اگر دمای فریزر در حالت مطلوب خود نباشد ارور CC بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

ارور CI در یخچال جنرال الکتریک

علت ارور CI در یخچال جنرال الکتریک چه می باشد؟ چرا این ارور بر روی نمایشگر یخچال ظاهر می گردد؟ دوستانی که این مشکل برای آنها پیش آمده است همیشه این سوالات را از خود می پرسند. در پایین به این سوال پاسخ داده شده است.

ارور CI در یخچال جنرال الکتریک

نشان دهنده وجود مشکل در یخساز یا Ice Maker یخچال می باشد. ممکن است قطعه های کوچک یخ در جایخی گیر کرده باشد و باعث بروز ارور شود. در هر صورت مشکل در یخساز یخچال می باشد. می توانید با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید تا مشکل را برطرف نماید.

ارور DF در یخچال جنرال الکتریک

یکی دیگر از ارور یخچال جنرال الکتریک، ارور DF می باشد. ارور DF بر روی نمایشگر ظاهر می گردد و اعلام می نماید که یکی از قطعات سیستم دیفراست مشکل دارد. همچنین بیانگر این است که عمل دیفراست یا یخ زدایی در 24 ساعت گذشته انجام نگرفته است.

ارور DF در یخچال جنرال الکتریک(General Electric) از وجود مشکل در یکی از قطعات هیتر دیفراست، تایمر دیفراست، المنت دیفراست و سنسور دیفراست خبر می دهد. در این صورت یخچال فریزر گرم می شود. و عمل خنک سازی و سرما سازی انجام نمی گیرد. که ممکن است شما از خودتان بپرسید چرا یخچال سرما ندارد؟ ارور DF در یخچال جنرال الکتریک اروری مهلک می باشد. برای تعمیر ارور حتما نیاز است تا با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. 

ارور dE در یخچال جنرال الکتریک

ارور dE در یخچال جنرال الکتریک زمانی نمایش داده می شود که چرخه سیستم دیفراست یا یخ زدایی در 24 ساعت گذشته انجام نگرفته است. این مشکل به صورت ظاهر شدن ارور dE بر روی نمایشگر یخچال نشان داده می شود.

برای حل مشکل باید کاور داخل یخچال را باز کنید. تک تک قطعات دیفراست را بررسی کنید. در صورت خرابی یا معیوب بودن هر قطعه آن را تعویض کنید تا مشکل برطرف گردد. همچنین سوکت های سنسور، المنت، و اواپراتور را به صورت دستی چک کنید. در صورتی که این کار برای شما مقدور نمی باشد بهتر است با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت تخصصی مشکل شما را در محل برطرف می کنند.

ارور FF در یخچال جنرال الکتریک

ارور FF یخچال جنرال الکتریک یک ارور هشدار دهنده می باشد. ارور FF یخچال جنرال الکتریک متناسب نبودن دمای یخچال فریزر با دمای مورد انتظار را اخظار می دهد. این ارور یکی از مهم ترین ارور یخچال جنرال الکتریک می باشد. در صورت بروز ارور حتما ارور را برطرف نمایید.

ممکن است درب یخچال باز مانده باشد. همچنین واشر درب یخچال یا لاستیک درب یخچال معیوب شده باشد. به همین دلیل اگر به صورت 2 ساعت دمای یخچال به صورت غیر طبیعی باشد ارور FF نمایش داده می شود. همچنین توجه نمایید که وسایل داخل یخچال را مرتب بچینید تا سرما در تمام محیط یخچال گردش پیدا کند. سپس برای حل ارور دکمه System Check را فشار دهید تا ارور FF حذف شود.

ارور PF در یخچال جنرال الکتریک

ارور PF در یخچال جنرال الکتریک حاکی از این است که مشکل در برق ورودی به موتور یا کمپرسور یخچال می باشد. ارور PF در یخچال جنرال الکتریک یکی از ارورهای مهم می باشد. این ارور به صورت چشمک زن سبز رنگ بر روی نمایشگر نشان داده می شود.

برای تعمیر ارور PF در یخچال جنرال الکتریک کافی است جریان برق ورودی را کنترل نمایید. بهتر است از محافظ برق استفاده گردد. ولتاژ برق اگر کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد ارور PF نشان داده می شود. اگر در صورتی که از محافظ برق استفاده کرده باشید و همچنان این ارور را داشته باشید با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

ارور tC در یخچال جنرال الکتریک

دوستان عزیز اگر کد tC را بر روی نمایشگر یخچال خود مشاهده می کنید. لازم است بگم که این ارور نیست. اگر tC را بر روی نمایشگر یخچال مشاهده می کنید بیانگر این است که Turbo Cool فعال شده است. Turbo Cool سیستم سرمایشی سریع مختص شرکت جنرال الکتریک می باشد. کافی است در تنظیمات پنل این گزینه را خاموش کنید.

ارور tF در یخچال جنرال الکتریک

دوستان عزیز کد tF ارور نمی باشد. این کد همانند کد tC و البته برعکس آن می باشد. کد tF بیانگر فعال بودن حالت Turbo Freeze می باشد. در صورتی که این گزینه فعال باشد قسمت فریزر یخچال با شدت و سرعت بیشتری سرما و یخ تولید می نماید. برای غیرفعال سازی tF از تنظیمات پنل نمایشگر، Turbo Freeze را خاموش کنید.

ارور 88 یا 89 در یخچال جنرال الکتریک

ارور 88 یا 89 یکی از مهمترین ارور یخچال جنرال الکتریک می باشد. ارور 88 یا 89 بیانگر این است که مشکل جدی در قسمت پاور یا برق یخچال وجود دارد. در صورت مشاهده این ارور سریع یخچال را از برق بیرون بکشید و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

برای تعمیر ارور 88 یا 89 یخچال جنرال الکتریک، یک بار یخچال را از برق بیرون کشیده و بعد از 5 دقیقه به برق بزنید. اگر همچنان این مشکل را داشتید اصلا یخچال را به برق نزنید. 

ارور E2 در یخچال جنرال الکتریک

ارور E2 در یخچال جنرال الکتریک به وجود مشکل در برد الکتریکی اصلی یخچال اشاره دارد. این ارور جزو مهمترین ارور یخچال جنرال الکتریک می باشد. در صورتی که این ارور بر روی نمایشگر نمایش داده شد سریعا یخچال را خاموش کنید و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. هرگز ارور E2 را به شوخی نگیرید. زیرا ممکن است برد اصلی دستگاه به صورت کلی از بین برود و قابل تعمیر نباشد. هزینه برد نو و فابریک بسیار سنگین می باشد. به دلیل اینکه یخچال جنرال الکتریک آمریکایی است.

ارور HRS در یخچال جنرال الکتریک

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک نیز از دسته ارورهای خطرناک و مهلک در یخچال جنرال الکتریک می باشد. ارور hrs مستقیما به وجود مشکل در برد الکتریکی یخچال جنرال الکتریک اشاره دارد. در صورت مشاهده این ارور یخچال را از برق بیرون کشیده و با تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر