لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال جنرال استیل

جنرال استیل General Steel یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران میباشد که در سال ۱۳۲۶ با شرکت پارس آمریکا همکاری کرد و به تولید یخچال های خانگی اقدام نمود. این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و ساختار این نوع لوازم برای استحکام و بدنه یخچال ها از آخرین متد های روز برای تولید استفاده کرده است.

تعمیر یخچال جنرال استیل

جنرال استیل General Steel یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران میباشد که در سال ۱۳۲۶ با شرکت پارس آمریکا همکاری کرد و به تولید یخچال های خانگی اقدام نمود. این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و ساختار این نوع لوازم برای استحکام و بدنه یخچال ها از آخرین متد های روز برای تولید استفاده کرده است.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر جنرال استیل

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال استیل

رسپیننا سرویس با سابقه طولانی در خدمات تعمیر یخچال جنرال استیل و دانش بالا بهترین مرکز تعمیر خدمات یخچال در تهران می باشد. این مرکز با دارا بودن تعمیرکاران خبره در حوزه تعمیرات یخچال جنرال استیل و تضمین خدمات ارائه شده اطمینان خاطر مشتریان را برآورده کرده است.

خدمات تعمیر یخچال جنرال استیل در محل

با توجه به رشد تکنولوژی جابجایی وسایل سنگین به دشواری سابق نیست. رسپینا سرویس با دارا بودن تجهیزات و تکنولوژی های روز در تعمیر یخچال بدون جابجایی، عالی ترین خدمات تعمیر یخچال در محل را برای مشتریان عزیز به همراه دارد.

تعمیر یخچال جنرال استیل با قطعات اورجینال

یخچال جنرال استیل از آنجا که برندی ایرانی است قطعات اورجینال آن توسط شرکت سازنده برای نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس فراهم می شود.

این قطعات اورجینال توسط تعمیر کاران یخچال برای مشتریان به محل آنها فرستاده می شود.

پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

ابتدا با استفاده از شماره های مندرج در سایت با نزدیک ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال جنرال استیل رسپینا سرویس تماس حاصل نمایید. همچنین این امکان را نیز خواهید داشت که از طریق سایت ثبت درخواست خود را انجام دهید.
در مرحله بعد مشخصات شما ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک به همراه شما ارسال می شود. در کمتر از یک ساعت پذیرای تعمیرکار یخچال جنرال استیل در منزل خواهید بود.
بعد از اتمام خدمات فاکتور و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار به شما تقدیم می گردد.
در نهایت با شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار متخصص تعمیرات یخچال جنرال استیل تماس گرفته خواهد شد.

اعزام تعمیر کار یخچال جنرال استیل

پس از تماس با مرکز تعمیر یخچال جنرال استیل و پاسخگویی کارشناسان به شما، اطلاعات شما به تعمیرکاران ارسال میشود. تعمیر کار در زمانی کم با شما تماس می گیرد و سوالاتی را درباب مشکلات شما خواهد پرسید سپس در زمان تعیین شده برای ارائه خدمات در محل شما حاضر می شود.

اعزام-کارشناسان

مشکلات متداول یخچال جنرال استیل

به مانند هر وسیله الکتریکی جدیدی یخچال جنرال استیل بعد از مدتی کارکرد با مشکلاتی مواجه می شود در این مقاله قصد داریم در مورد این مشکلات احتمالی و راه خل مربوط به آن صحبت کنیم.

مشکلات متداول یخچال جنرال استیل

در این مقاله می خواهیم موضوعاتی را در باب مشکلات متداولی که یخچال جنرال استیل با آن ممکن است مواجه شود صحبت کنیم .در ادامه برخی از این مشکلات را با ذکر مثالی توضیح خواهیم داد.

نشتی گاز و نحوه تعمیرات یخچال جنرال استیل

زمانی که لوله های یخچال دچار نشتی شده باشند ، که این نشتی می تواند به دلیل ضربه خوردن یا پوسیدگی لوله ها باشد، ناگفته نماند اگر جنس لوله ها خوب نباشد و از کیفیت خوبی برخوردار نباشند این مشکل بروز می کند.

بهترین گزینه برای جنس لوله های یخچال مس است، اما در بعضی مواقع استفاده از آهن و آلمنیوم برای ساخت لوله ها باعث می شود لوله بر اثر رطوبت زنگ زده و به مرور بپوسد و دلیلی برای نشت گاز شود.
اگر لوله های اواپراتور یخچال سوراخ و یا جابجا شده باشد ، نشتی گاز یخچال وجود دارد ودستگاه خالی از گاز می شود ، از دلایلی که باعث می شود اواپراتور سوراخ شود ، جنس استفاده شده برای ساخت این قطعه است که اغلب آلومینیوم می باشد و این لوله ها باید به لوله های دیگری که از جنس مس یا آهن ساخته شده اند وصل شوند، اگر اتصال لوله ها که بوسیله جوشکاری صورت می گیرد، خوب انجام نشود، با گذشت زمان باعث می شود گاز از آن به راحتی عبور کرده و نشت دهد .

در زمان حرکت دادن یخچال جنرال استیل یا جابجایی آن دقت لازم را داشته باشید ، امکان اینکه با جابجایی نادرست لوله ها جابجا شوند وجود دارد ، و جابجایی و سرجای خود نبودن لوله ها با نشتی و خارج شدن گاز یخچال همراه است.
اندازه و قطر لوله های مویی کارگذاشته شده در یخچال بسیار مهم و حیاتی است. اگرضخامت و قطر این لوله ها به اندازه کافی نباشد ، به آنها فشار وارد شده و سوراخ می شوند .

قبل از تعمیر یخچال جنرال استیل حتما باید نشتی پیدا و برطرف شود در غیر این صورت شارژ گاز یخچال تنها برای مدتی مشکل شما را برطرف میکند و بعد از گذشت چند روز دوبار سرمای یخچال کم میشود .

دلیل برق داشتن بدنه و نحوه تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل

اگردر زمان استفاده از یخچال جنرال استیل متوجه وجود برق شدید ، علت آن می تواند دلایلی چون:

خرابی و معیوب بودن سیم های رابط
اتصالی سرپیج لامپ یخچال .
اتصال بدنه موتور یخچال ( نحوه تست موتور یخچال )
سیم ارت که در یخچال وجود دارد اگر بخوبی نصب نشده باشد، باعث می شود بدنه یخچال برق داشته باشد
سوالی که در این زمان ما را درگیر می کند این است که چگونه می توانیم این مشکل را حل کنیم برق را از بدنه دستگاه خارج کنیم ؟
اولین قدم و کاری که باید انجام دهیم کشیدن یخچال جنرال استیل از برق است ، پس از آن رله استارت و اورلود را پیدا کرده و از موتور جدا می کنیم .

یخچال را دوباره به برق می زنیم ، و دراین زمان است که سرپیچ لامپ ، ترموستات و سیم های رابط را به همین روش تست می کنیم تا علت را بیابیم و قطعه ای که باعث برق موجود در بدنه شده است را پیدا کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنیم تا مشکل کامل برطرف شود .

در صورت سوختن موتور یخچال باید با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل تماس بگیرید تا تعمیرکار یخچال جنرال استیل برای تعویض موتور به منزل شما مراجعه کند.

علت یکسره شدن و نحوه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل

یکسره کار کردن یخچال یا همان از کار افتادن اتومات می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، خبر خوب این است که اگر یخچال دچار این مشکل شد در بعضی مواقع علت آن خرابی قطعات نیست ، بلکه رعایت نکردن مواردی هر چند ساده اما کلیدی است که باعث این اتفاق شده است .

دمای آشپزخانه و میزان گرمای محیط اطراف می تواند باعث یکسره کار کردن یخچال شود، معقولانه و بهترین کاری که در این شرایط باید انجام داد خنک کردن محیط است و اگر یخچال در جایی قرار دارد که نور خورشید به آن می تابد ، باید جای آن را عوض کرده و در مکانی خنک و دور از تابش و وسایل حرارتی مانند گاز قرار دهید .

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که غذای باقی مانده را گرم گرم داخل یخچال می گذارید ، باید بگویم که بهتر است این عادت را ترک کنید تا یخچال شما با مشکلی چون از کار افتادن اتومات مواجه نشود .

یکسره کار کردن یخچال به موتور فشار آورده و احتمال سوختن آن را افزایش می دهد ، یادتان باشد باز و بسته کردن زیاد درب یخچال باعث می شود فضای داخل یخچال گرم شود و یخچال یکسره کار کند تا بتواند دمای محیط را خنک کند که به موتور فشار می آورد که باعث آسیب جدی به آن می شود ، برای جلوگیری از باز و بسته شدن مداوم یخچال توسط کودکان بهتر است از قفل کودک استفاده کنید.

هزینه تعمیرات یخچال جنرال استیل توسط تعمیرگاه سرویس برتر

همیشه و در همه جا انتخاب هر تصمیمی برای تعمیر یخچال جنرال استیل به هزینه آن بستگی دارد ، همه ی ما به دنبال بهترین کیفیت و نتیجه با حداقل قیمت می باشیم.

وجود تعمیرکاران آموزش دیده و کاربلد و حضور آنان در اسرع وقت و تعمیر یخچال شما در کمترین زمان و البته در صورت نیاز تعویض قطعات با جایگزین کردن قطعات اصل و با کیفیت که متناسب با مدل و نیاز یخچال شما نصب می شود ، نشان از حرفه ای بودن تعمیرکاران دارد .

با این توضیحات شما هم به این نتیجه رسیدید که می توانید با انتخاب درست ، تعمیریخچال را با کمترین هزینه در تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی تعمیرات جنرال استیل به نحواحسنت انجام دهید.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر