لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

تعمیر یخچال اکسپریال

لوازم خانگی اکسپریال یک برند ایتالیایی است ولی ساخت کشور لهستان میباشد. اکسپریال از سال 2010 شروع به تولید ماشین لباسشویی, ظرفشویی, اجاق گاز و صفحه, یخچال و فریزر و سینک ظرفشویی به دو صورت توکار و مبله کرده است.

یکی از ویژگی های مهم و بارز محصولات شرکت اکسپریال مصرف کم برق, آلودگی صوتی کم و قیمت به صرفه برای خریدان محترم میباشد.

این لوازم خانگی با ادعای این موضوع که طراحانی با پیشبینی آینده دارد پا به عرصه ی لوازم خانگی گذاشته است. از مهمترین شعار های این شرکت پیش بینی آینده میباشد.

تعمیر یخچال اکسپریال

لوازم خانگی اکسپریال یک برند ایتالیایی است ولی ساخت کشور لهستان میباشد. اکسپریال از سال 2010 شروع به تولید ماشین لباسشویی, ظرفشویی, اجاق گاز و صفحه, یخچال و فریزر و سینک ظرفشویی به دو صورت توکار و مبله کرده است.

یکی از ویژگی های مهم و بارز محصولات شرکت اکسپریال مصرف کم برق, آلودگی صوتی کم و قیمت به صرفه برای خریدان محترم میباشد.

این لوازم خانگی با ادعای این موضوع که طراحانی با پیشبینی آینده دارد پا به عرصه ی لوازم خانگی گذاشته است. از مهمترین شعار های این شرکت پیش بینی آینده میباشد.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر اکسپریالXperial

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و خدمات تعمیر یخچال فریزر اکسپریال Xperial

اکسپریالXperial از برندهای ایتالیایی-لهستانی می باشد .

رسپینا سرویس با دارابودن توان کافی برای ارائه خدمات تعمیرات این یخچال به مشتریان و نمایندگی های مجاز در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.

سابقه طولانی رسپینا سرویس در تعمیر یخچالهای اروپایی، ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال اکسپریال شناخته می شود.

تعمیر یخچال اکسپریال

خدمات تعمیر یخچال اکسپریالXperial در محل

تعمیر یخچال در محل یکی از بهترین خدماتی است که شرکت رسپینا سرویس به مشتریان خود ارائه می دهند. چون تعمیر یخچال در محل بسیار به صرفه تر از نظر هزینه ها برای مشتری و همچنین هیچگونه دردسرهای جابجایی یخچال را ندارد.

تعمیر یخچال در محل می تواند در هر ساعت و در تمامی ایام هفته توسط تکنیسین های شرکت رسپینا سرویس در تمامی نقاط تهران انجام گیرد و این خود یکی از مزایای بزرگ تعمیر یخچال در محل می باشد.

تعمیر یخچال اکسپریالXperial با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا یخچال در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر یخچال بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر یخچالهای شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال  از اروپا و تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

تعمیر یخچال اکسپریال
پاسخگویی-کارشناسان

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

افراد معمولا پس از اینکه اختلالاتی در عملکرد یخچال می بینند با مرکز پاسخگویی مشتریان رسپینا سرویس تماس می گیرند. 

کارشناسان پاسخگویی رسپینا سرویس بصورت تمام وقت آماده پاسخگویی مشتریان هستند تا در اسرع وقت خدمات لازم در جهت رفع مشکل را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند.

اعزام تعمیر کار یخچال اکسپریالXperial

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار یخچال در محل مشتری حاضر شود؟

پس از تماس با مرکز پاسخگویی خدمات تعمیر یخچال رسپینا سرویس، اطلاعات مشتری برای تعمیر کار در محدوده مورد نظر ارسال می شود. تعمیر کار با مشتری تماس می گیرد و ضمن دریافت اطلاعاتی اولیه از مشکلات پیش آمده با هماهنگی مشتریان در زمان و مکان مورد درخواست مشتری برای سرویس یخچال حاضر خواهند شد.

تعمیر یخچال اکسپریال

مشکلات متداول یخچال اکسپریال Xperial

عوامل زیادی در استهلاک یخچال نقش دارد از آن جمله گذر زمان،شرایط محیطی و نگهداری آن می باشد با توجه به اینکه این مشکلات پس از سالها استفاده رخ می دهد در مقاله زیر به بررسی برخی از این مشکلات می پردازیم.

مشکلات متداول یخچال اکسپریالXperial

یخچال و فریزر لوازم ضروری برای هر خانه برای صرفه جویی در زمان، استرس و هزینه است. ظرفیت مدیریت آن به ویژه در مورد تازه نگه داشتن مواد فاسدشدنی قابل توجه است. با این حال، آنها گاهی اوقات معیوب می شوند. بنابراین، ممکن است لازم باشد مشکلات رایج تعمیر یخچال را بدانید.
هرگز احساس خوبی نیست که متوجه شوید یخچال شما معیوب است و مواد غذایی شما ممکن است فاسد شوند. به طور مشابه، کشف ناگهانی این که آب سردی برای رفع تشنگی شما وجود ندارد، می تواند ناامید کننده باشد.
یخچال ها مستعد خطاهای مختلف هستند و برخی از عیوب ممکن است خفیف تر از بقیه باشند. برای عیوب خفیف تر، ممکن است بتوانید خودتان آنها را برطرف کنید. در همین حال، ایرادات پیچیده ممکن است به تخصص یک تکنسین تعمیر یخچال نیاز داشته باشد.
در اینجا، ما شما را با 10 مشکل یخچال آشنا می کنیم. همچنین، نحوه تشخیص مشکل یخچال را برجسته خواهیم کرد. علاوه بر این،  راه‌حل‌های سریعی را برای مشکلات خفیفی که ممکن است یخچال شما ایجاد کند، توضیح خواهیم داد.

تجمع یخ در یخ‌ساز

این مشکل در اکثر یخچال ها یک مشکل ویروسی است. خوشبختانه، اگر یخچال شما به این تعمیر نیاز دارد، می توانید خودتان آنرا انجام دهید.
یخ‌ساز شما باید بتواند باز و بسته شود تا یخ از آن بریزد. همچنین درب باز و بسته کننده به درب دمپر معروف است.  هنگامی که مواد پوشش دمپر دچار فرورفتگی یا کثیف شدن می شود، معمولاً یک مشکل به وجود می آید.
فرورفتگی در آستر درب دمپر معمولا باعث بسته شدن شل می شود. شلی بیشتر باعث می شود هوای مرطوب وارد محفظه فریزر شود. بنابراین، نسخه یخ زده هوای ورودی به یخ زدگی تبدیل می شود. در نتیجه، مشکلات خنک کننده و جریان هوا بوجود می آیند.
اگر در یخچال خود دچار یخ زدگی شدید، قسمت های شل لبه های درب دمپر خود را بررسی کنید. معمولاً علت تجمع یخبندان کثیف بودن آستر درب دمپر است.

بنابراین، فقط در چنین مواردی باید پاکسازی کنید. با این حال، ممکن است در صورت شکسته شدن پوشش دمپر، به خدمات یک تکنسین تعمیر یخچال نیاز داشته باشید.در اینصورت با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال رسپینا سرویس تماس بگیرید تا ترتیب تعوض قطعه مورد نظز با قطعات کاملا اورجینال شرکت اکسپریال انجام شود.

یخچال به جای خنک شدن فقط در حال یخ زدن است

این عنوان نیز یکی از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال است.

این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که متوجه می‌شوید غذای شما به جای سرد کردن، منجمد می‌شود. ترموستات معمولاً در اینجا مشکل دارد زیرا دمای یخچال را کنترل می کند.
ترموستات کنترل موتور اواپراتور و کمپرسور را بر عهده دارد. بنابراین، در صورت خرابی ترموستات، یخچال ممکن است شدیدتر از حد معمول کار کند. شدت حاصل باعث سرد شدن بیش از حد یخچال و یخ زدن مواد غذایی می شود.
ابتدا دکمه ترموستات را از بالاترین به پایین ترین حالت بچرخانید. سپس از بالاترین به پایین ترین بروید. هنگامی که در هر دو جهت می چرخید، به ویژه برای یک کلیک گوش دهید. در صورت شنیدن صدای کلیک احتمالاً ترموستات شما در وضعیت خوبی قرار دارد. بنابراین فقط آن را به دمای انتخابی خود بازنشانی کنید.
اما ممکن است لازم باشد ترموستات را با یک مولتی متر تست کنید. مولتی متر معمولاً ترموستات را از نظر تداوم بررسی می کند. بنابراین، اگر ترموستات شما تداوم را نشان نمی دهد، ممکن است نیاز به استخدام یک تکنسین داشته باشید. یا اگر می توانید ترموستات را تعویض کنید.

سر و صدای بی وقفه یخچال

چندین چیز باعث می شود یخچال ها بی وقفه کار کنند. یکی از دلایل مهم تجمع کثیفی در اطراف کویل های کندانسور است. بنابراین، ابتدا یخچال خود را قبل از انجام هر گونه تمیزکاری از برق بکشید.
علاوه بر این، سیم پیچ های کندانسور را دقیقاً در پشت یخچال خود خواهید یافت. یک گریل معمولاً محفظه خود را محافظت می کند. برای دسترسی به کویل های کندانسور، گریل را از پشت شل باز کنید. پس از آن، می توانید از یک جاروبرقی پارچه ای یا کوچک استفاده کنید تا زباله های انباشته شده روی کویل ها را پاک کنید.
پس از اتمام کار، گریل را برگردانید و یخچال را دوباره به برق وصل کنید. این گزینه در اکثر مواقع کار خواهد کرد. با این حال، هنوز این احتمال وجود دارد که این تعمیر یخچال شما کار نکند. بنابراین، ممکن است مجبور شوید یک قطعه معیوب را با کمک تکنسین یخچال تعویض کنید.

نشت آب 

این مشکل یخچال یکی از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال است. به خصوص به دلیل پتانسیل آن برای ایجاد حوادث خانگی مشکل ساز است. به عنوان مثال، اگر آب به زمین نشت کند و ندانند، هر کسی می تواند بلغزد. با دویدن کودکان در چنین مجاورتی می تواند وحشتناک تر باشد.

یکی از دلایل اصلی نشت آب بر روی کف ، انسداد زهکشی یخ زدایی است. یخچال و فریزرها معمولاً زهکشی یخ زدایی خود را مستقیماً روی شیب فریزر از پشت فریزر قرار می دهند. در نتیجه، ذرات غذا و سایر کثیفی ها به راحتی در زهکشی ریخته و آن را مسدود می کند.
گرفتگی کثیفی به ناچار منجر به تجمع یخ و نشت آب می شود. خوشبختانه، می‌توانید با رفع گرفتگی سوراخ با آب گرم نسبتاً سریع، این مشکل را برطرف کنید. علاوه بر این، می توانید از یک ابزار انعطاف پذیر طولانی مانند پاک کننده های لوله برای پشتیبانی از فرآیند گرفتگی استفاده کنید.
گاهی اوقات، گرفتگی ممکن است بیش از حد جامد باشد که با تعمیر فوق حل نشود. بنابراین، ممکن است مجبور شوید به رفع گرفتگی دستی متوسل شوید. رفع گرفتگی دستی به سادگی شامل از بین بردن گرفتگی جامد از طریق دم شلنگ تخلیه است.
پس از رفع گرفتگی، قبل از نصب مجدد، شیلنگ تخلیه را با استفاده از صابون و آب داغ تمیز کنید
یکی دیگر از دلایل نشت آب از یخچال شما بر روی زمین، گرفتگی یخ است. گرفتگی یخ می تواند باعث اختلال در عملکرد یخ ساز و نشت آب شود. بنابراین، ابتدا باید یخچال را خاموش کنید و شیر قطع را پیدا کنید.
شیر قطع معمولاً پشت یخچال، زیر سینک یا زیرزمین یخچال شما قرار دارد. پس از یافتن، از بسته شدن شیر اطمینان حاصل کنید و خطوط تامین را بازرسی کنید. شکستگی یا پارگی به این معنی است که ممکن است نیاز به تغییر خطوط تامین پلاستیک داشته باشید.
در نهایت، اگر نمی توانید راهی برای رفع این مشکل پیدا کنید، به سادگی با یک تکنسین تماس بگیرید. خوشبختانه، شما هنوز هم می توانید غذاهای خود را حتی با آسیب خط آب حفظ کنید. فقط دستگاه پخش یخ/آب شما کار نمی کند.

ورق یخی روی کف فریزر

صفحات یخ معمولاً نشانه مسدود شدن زهکشی یخ زدایی هستند. همچنین ممکن است گاهی اوقات آب به داخل یخچال بریزد. خوشبختانه، شما به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید. این مشکل یکی از ساده ترین راه حل ها را برای مشکلات رایج یخچال دارد.

به سادگی مواد غذایی خود را در این فاصله از یخچال منتقل کنید. سپس یخچال را از برق بکشید و بگذارید یخ‌زدایی شود.

برای خلاص شدن از شر صفحات یخ می توانید اقدامات پیچیده تری انجام دهید. این کار را با برداشتن دیواره پشتی قسمت فریزر انجام دهید. پس از آن، ذرات غذا را بررسی کنید که سوراخ زیر کویل های اواپراتور را مسدود کرده باشد. در نهایت، در صورت رفع مشکل، خدمات تعمیر یخچال را در نظر بگیرید.

روشن نشدن یخچال

یکی دیگر از مشکلات رایج تعمیر یخچال، روشن نشدن یخچال است. ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که یخچال روشن نشود. اما یکی از دلایل رایج خرابی یخچال، خازن معیوب است.

معمولاً ترموستات به خازن احتراق سیگنال می دهد تا کمپرسور را تحریک کند. این تحریک همان چیزی است که چرخه های تبرید را در یخچال ها آغاز می کند. با این حال، خازن معیوب به این معنی است که هیچ ماشه ای برای تبرید و گاهی اوقات احتراق وجود ندارد.

علاوه بر این، ترموستات معیوب می تواند منجر به ناکارآمدی یخچال شود. این نقص به این دلیل است که ترموستات شروع فرآیند احتراق یخچال است. شما به احتمال زیاد به یک تکنسین یخچال برای رفع این مشکل نیاز خواهید داشت.

خرابی تلگراف آب

سه عامل باعث می شود آب سردکن یخچال شما کار نکند.

اولاً، ممکن است لوله آب منجمد شده باشد. برای اطمینان کافی است لوله را از پایه درب جدا کرده و هوا را به داخل آن بدمید. ناتوانی هوا در عبور آزادانه از آن به این معنی است که لوله یخ زده است. فقط آن را با ذوب انجماد لوله رفع کنید.

وقتی دمای فریزر خود را به اندازه کافی تنظیم کنید، به سختی این مشکل دوباره تکرار می شود. صفر تا ده درجه باید انجام دهید. هر چیزی پایین تر، خط آب شما را منجمد می کند.

به طور مشابه، یک شیر آب معیوب می تواند باعث خرابی دستگاه پخش آب شود. این شیر ورودی محل عبور آب به داخل دیسپنسر است. بنابراین، یک شیر با فرورفتگی باعث می شود که دریچه آب بسته بماند. در همین حال، عجله نکنید که دریچه آب بد است. بنابراین، اگر به طور متوسط 20 psi است، معادله فشار آب به شیر آب را بررسی کنید.

یخ ساز سرریز

گاهی اوقات، اینطور نیست که یخچال شما از کار افتاده باشد. ممکن است یخ ساز تازه سرریز شده باشد. یکی از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال است. همچنین ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.

با این حال، شیر ورودی آب علت اصلی سرریز شدن یخ ساز است. شیر آب حتی در صورت قطع برق به سختی به طور کامل بسته می شود. این نیمه بسته شدن به این دلیل است که فشار آب کمتر از حد نیاز است.

موارد فوق باعث نشت آب در یخ ساز و سرریز شدن یخ ساز می شود. برای حل این مشکل، فشار آب را روی حداقل 20 psi تنظیم کنید.

در نهایت، اگر فشار آب روی 20psi تنظیم شده است و همچنان سرریز یخ ساز را تجربه می کنید، تناسب فشار آب را بررسی کنید. ممکن است شیر آب شما معیوب باشد. بنابراین ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.

سرد نشدن یخچال

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات تعمیر یخچال، خنک نشدن یخچال است. در این صورت سردی یخچال شما کمتر و کمتر می شود. این موضوع معمولا منجر به فاسد شدن سریع غذای شما می شود.

اما گاهی اوقات می توانید به راحتی خودتان این مشکل را برطرف کنید. ابتدا بررسی کنید که آیا دیوارهای آلومینیومی فریزر یا یخچال شما سرد است یا خیر. اگر هوا سرد است، به صدای موتور اواپراتور گوش دهید. اگر موتور اواپراتور به سختی صدا می دهد، احتمالا مشکل همین است.

کمپرسور مکان بعدی برای بررسی کارکرد موتور اواپراتور است. کمپرسور از سیم پیچ هایی تشکیل شده است که معمولا گرما منتشر می کنند. بنابراین بررسی کنید که آیا کثیفی وجود ندارد که سیم پیچ ها را خفه کند. اگر وجود دارد، به سادگی سیم پیچ ها را تمیز کنید.

لطفاً هنگام تلاش برای تمیز کردن قسمت کویل، مطمئن شوید که یخچال را خاموش کرده اید. همچنین، اگر بعد از امتحان گزینه‌های تعمیر یخچال  مشکل همچنان ادامه داشت، از یک تکنسین استفاده کنید تا مشکل را برطرف کند.

صدای بلند از یخچال

انتشار نویز از یخچال و فریزر در میان مشکلات رایج تعمیر یخچال بسیار عجیب است. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که چه زمانی یخچال شما عجیب به نظر می رسد.

ابتدا باید مکان یابی صدا را پیدا کنید. مثلا از پایین یا داخل یا پشت یخچال؟

ممکن است متوجه شوید که یک ظرف تخلیه شل دلیل صدای ناخوشایند یخچال است. برای رفع این مشکل کافی است تابه را با تسمه یا پیچ و مهره به جای خود ببندید. 

در همین حال، شما همچنین می توانید نویز را به صورت صداهای خراشیدن یا ضربه زدن بشنوید. باز هم، ممکن است یک تایمر یخ زدایی معیوب باشد. در مرحله بعد، یخ زدگی ناخواسته را در گوشه های فریزر بررسی کنید. اگر یخ زدگی پیدا کردید، این نشانه خرابی تایمر است.

علاوه بر این، مدت زمان ماندگاری صدای بلند ضربه زدن یا خراشیدن را کنترل کنید. اگر نویز تا یک ساعت طول بکشد یا چند روز طول بکشد، تایمر نیاز به تعویض دارد. برای راهنمایی بیشتر با یک تکنسین تعمیر یخچال تماس بگیرید.

همچنین، ممکن است لازم باشد فن های کندانسور را چک کنید که صدا از پشت است. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که برخی از یخچال ها با فن های کندانسور ساخته نمی شوند.

با این وجود، فن های کندانسور را درست در پشت پانل دسترسی (بیرون یخچال) خواهید دید. می توانید با یک پارچه یا برس نرم تمیز کنید. ممکن است به یک تکنسین حرفه ای تعمیر یخچال نیاز داشته باشید تا اگر سر و صدا بعد از این کار ادامه پیدا کرد، یخچال شما را چک کند.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر