لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

ادمیرال

ادمیرال یک نام تجاری لوازم خانگی آمریکایی است که در حال حاضر توسط شرکت ویرپول تولید می‌شود.

شخصی با نام راس سیراگوسا به عنوان سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی (رادیو و فونگرافی) یک گروه رادیو و تلویزیون را در شیکاگو در سال ۱۹۳۴ پایه گذاری کرد و بعدها نام آن را به ادمیرال تغییر داد. ادمیرال یکی از تولید‌کنندگان بزرگ تلویزیون در دوران اولیه این رسانه بود.

برند لوازم خانگی ادمیرال در این راستا با استفاده از مدیریت مبتنی بر احترام به مشتریان، فعالیت خود را آغاز نمود.

ادمیرال

ادمیرال یک نام تجاری لوازم خانگی آمریکایی است که در حال حاضر توسط شرکت ویرپول تولید می‌شود.

شخصی با نام راس سیراگوسا به عنوان سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی (رادیو و فونگرافی) یک گروه رادیو و تلویزیون را در شیکاگو در سال ۱۹۳۴ پایه گذاری کرد و بعدها نام آن را به ادمیرال تغییر داد. ادمیرال یکی از تولید‌کنندگان بزرگ تلویزیون در دوران اولیه این رسانه بود.

برند لوازم خانگی ادمیرال در این راستا با استفاده از مدیریت مبتنی بر احترام به مشتریان، فعالیت خود را آغاز نمود.

تعمیر یخچال و یخچال فریزر ادمیرال

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی تعمیر یخچال و یخچال فریزر ادمیرالAdmiral

تعمیر یخچال و فریزر ادمیرال به عنوان یکی از برند های معتبر امریکایی در حوزه لوازم خانگی همواره بیانگر پیشتازی در حوزه لوازم الکتریکی و لوازم خانگی بوده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال و یخچال فریزر رسپینا سرویس با دارا بودن مهارت کافی در حوزه تعمیرات یخچال و دانش تخصصی تعمیرات لوازم خانگی امریکایی معتبر ترین تعمیرگاه یخچال در تهران می باشد.

تعمیر-یخچال-ادمیرال

خدمات تعمیر یخچال و یخچال فریزر در محل

رسپینا سرویس با دارا بودن تجهیزات پیشرفته و لوازم مدرن،این امکان را برای تعمیرکاران فراهم آورده است که با توان بالایی برای تعمیر یخچال به مشتریان رسپینا سرویس آمادگی داشته باشند.

تعمیر یخچال ادمیرال با قطعات اورجینال

دسترسی به قطعات اورجینال برای یخچالهای امریکایی کاری دشوار است. تعمیرگاه لوازم خانگی رسپینا سرویس با سابقه طولانی در حوزه تامین قطعات اورجینال برای لوازم خانگی،توانایی کامل در جهت ارائه قطعات اورجینال را به مشتریان دارد.

قطعات-ارجینال

پاسخگویی کارشناسان رسپینا سرویس

برای ارتباط با مرکز تعمیرات رسپینا سرویس میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در غیر اینصورت فرم آنلاین موجود در سایت را تکمیل کنید و دکمه ارسال را بزنید.

کارشناسان رسپینا سرویس مورد شما را در کمتر از 24 ساعت برسی و تعمیرکار مناسب را برای پروژه شما اختصاص می دهند.

اعزام تعمیر کار و تکنسین

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر یخچال ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به یخچال و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات یخچال ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناسان

مشکلات متداول یخچال ادمیرال

یخچال های Admiral به عنوان یک گزینه بسیار مورد توجه برای لوازم خانگی در نظر گرفته می شود چرا که هم بسیار با کیفیت و قابل اطمینان هستند و هم اینکه مقرون به صرفه می باشند.
اما درست مانند هر نوآوری دیگری، یخچال شما می تواند در طول زمان مشکلاتی را ایجاد کند. 
برای آشنایی بیشتر با نحوه برخورد با یخچال های ادمیرال مخصوصا زمانی که با مشکلاتی در استفاده از آنها مواجه می شوید مقاله زیر را دنبال کنید تا بتوانید تعامل بهتری با دستگاه داشته باشید!
مشکلات متعددی ممکن است باعث یخ زدگی فریزر Admiral شما شود، اما یخچال شما گرم باقی می ماند. گاهی اوقات، ممکن است برعکس باشد (گرم فریزر و خنک کننده یخچال).

 تعمیر یخچال ادمیرال و مشکلات رایج آن

 

مجموعه کنترل دمپر

ممکن است کنترل دمپر شما یخ زده یا معیوب باشد. اگر کنترل دمپر مشکل دارد، ممکن است به دلیل گرفتگی یا شکستگی در واحد خنک کننده شما باشد.

با بررسی اینکه آیا نشتی آب وجود دارد یا نه؟، می توان به راحتی تأیید کرد که آیا مجموعه دچار مشکل شده است یا خیر؟. اگر نشتی آب وجود نداشت، ظرف چکه‌کننده را بررسی کنید تا ببینید آیا مقدار قابل توجهی مایع در آن وجود دارد یا خیر.


برد کنترل برفک

گاهی اوقات تخته یخ زدایی از کار می افتد. اگر این برد خراب شود، یخچال شما چرخه یخ زدایی کامل خود را اجرا نمی کند. هنگامی که چرخه یخ زدایی کامل نمی شود، ممکن است از محفظه یخچال خود عملکرد نامنظمی را ببینید.


ترموستات یخ زدایی

ممکن است ترموستات یخ زدایی شما دارای مداری با سیستم چرخش آزاد باشد. اکثر مدل های یخچال Admiral با سیستم یخ زدایی دستی عرضه نمی شوند.
و اگر ترموستات یخ زدایی پس از مدتی به طور خودکار فعال نشود، گرمایش منظم کویل های اواپراتور انجام نمی شود. برای رفع این مشکل، یک ترموستات یخ زدایی جدید برای یخچال خود تهیه کنید.


تایمر یخ زدایی

تایمر یخ زدایی و بخاری دستگاه شما هر روز در فواصل زمانی پشت سر هم کار می کنند تا یخ انباشته شده را ذوب کنند. اگر تایمر یخ زدایی شما ایرادی داشته باشد، برای تکمیل چرخه یخ زدایی با مشکل مواجه خواهد شد.


کویل های اواپراتور

هر یخچال دارای یک مجموعه بخاری هایی است که کار یخ زذایی را انجام می دهند. بخاری یخ زدایی در فواصل زمانی هر روز عمل می کند تا یخ زدگی انباشته شده روی کویل های اواپراتور واحد شما را ذوب کند.
هنگامی که کویل ها با یخ زدگی مسدود می شوند، جریان هوا محدود می شود. وقتی بخاری یخ زدایی آن به درستی کار نکند، یخچال خنک نمی شود.
برای حل این مشکل، یخچال خود را برای هر گونه نشانه ای از یخ زدگی بررسی کنید. اگر سیم پیچ ها یخ زدند، هر قسمت از سیستم یخ زدایی آن را برای مشکل تست کنید.
هنگامی که مناطقی را که کویل های اواپراتور و سیستم یخ زدگی قرار دارند شناسایی می کنید، جایگزینی آن محفظه ایده آل است.
اگر نمی توانید خودتان فرآیند تعمیر را انجام دهید، با یک تکنسین مجاز رسپینا سرویس تماس بگیرید. اکثر تکنسین ها قبل از مراجعه برای سرویس، شماره مدل واحد شما را درخواست می کنند.


موتور فن تبخیر یخچال

هوای سرد از قسمت سیستم تبخیر یخچال شما می آید، و از فن کندانسور بخش سیستم گردش جریان فریزر شما می آید و از نوسانات موتور آن عبور می کند. فن اواپراتور همچنین وظیفه یخ زدن مکعب ها را برای یخ ساز شما بر عهده دارد.
اگر موتور به درستی کار نکند، یخچال و فریزر شما آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کنند. در چنین شرایطی، غذای تازه ذخیره شده شما ممکن است در مدت کوتاهی فاسد شود.
اولین قدم برای بررسی اینکه آیا موتور فن سیستم تبخیر ایراد دارد، چرخاندن پره های آن با دست است. سپس پیش بروید تا بررسی کنید که آیا کمپرسور واحد شما کار می کند یا خیر.
تیغه فن سفت ممکن است به این معنی باشد که موتور معیوب است و نیاز به تعویض دارد. همچنین، فن های پر سر و صدا و متوقف شدن استارت ممکن است مانع از عملکرد بهتر فن شما شوند. دستگاه شما می تواند با تعویض فوری عملکرد بهینه ای داشته باشد.
سپس اگر موتور فن یخچال شما اصلا کار نمی کند، یک مولتی متر بگیرید. در صورت وجود پیوستگی سیم پیچ ها را تست کنید. اگر در بازرسی شما هیچ تداومی در سیم پیچ ها مشاهده نشد، موتور فن را تعویض کنید.

مجموعه کنترل اصلی

حتی اگر برد کنترل یخچال شما هرگز مشکلی نداشته باشد، می تواند دلیل گرم شدن یخچال شما باشد. اگر کمپرسور و فن اواپراتور شما خوب کار می کنند، برد کنترل را بررسی کنید.
تعویض برد کنترل اصلی واحد شما باید آخرین راه حل باشد. قبل از اینکه به برد کنترل اصلی خود نگاه کنید، سایر اجزای احتمالی معیوب را آزمایش کنید. و اگر قصد سفارش برد کنترل اصلی واحد خود را دارید، حتماً شماره مدل آن را بررسی کنید تا کاملا با دستگاه شما مطابقت داشته باشد.


برد کنترل دما

اگر یخچال گرم است، صفحه کنترل دمای آن را برای هر مشکلی بررسی کنید. اگر کمپرسور شما بر اساس استاپ، استارت کار می کند، یا روتورها از چرخش خودداری می کنند، این می تواند دلیل گرمایش یخچال باشد .
اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، از یک تکنسین واجد شرایط برای تعویض برد معیوب استفاده کنید. بهترین کار در این مورد تماس با رسپینا سرویس و درخواست کارشناس برای بررسی بهتر موضوع است.


ترمیستور

هنگامی که ترمیستور نتواند عملکرد سیستم را به برد کنترل الکترونیکی یخچال شما ارسال کند، ممکن است دستگاه شما به درستی کار نکند. در این مورد حتما از تکنیسین رسپینا سرویس بخواهید بررسی این مورد را به دقت انجام دهد و راهکار مناسب را به شما ارائه دهد.


بسته شدن درب

هنگامی که فن تبخیرگر و هر چیز دیگری را تعویض کردید و همچنان دستگاه شما دارای مشکلاتی بود، نحوه بسته شدن درب واحد را بررسی کنید.
اگر درب یخچال به درستی بسته نمی شود، از یک تکنسین برای تعویض کیت درب یخچال استفاده کنید.


سوراخ تخلیه

وقتی فریزر سرد است و محفظه‌های دیگر گرم است، سوراخ تخلیه دستگاه شما می‌تواند دلیل آن باشد. برخی از مدل‌ها دارای سوراخ‌هایی شبیه به سوراخ‌هایی هستند که در ماشین‌های لباسشویی یافت می‌شوند.
اگر دستگاه آنطور که در نظر گرفته شده است کار نمی کند، ممکن است حالت یخ زدایی یخچال شما در زمانی که باید فعال نشود. با گذشت زمان، این می تواند بر پتانسیل یخ زدگی محفظه یخچال شما تأثیر بگذارد.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر