لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

ال جی برندی است که به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان، شناخته شده است و  بیش از 50 سال است که در عرصه تجارت لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و محصولات فوق العاده بادوام تولید می کند که توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

ال جی

ال جی برندی است که به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان، شناخته شده است و  بیش از 50 سال است که در عرصه تجارت لوازم الکترونیکی فعالیت می کند و محصولات فوق العاده بادوام تولید می کند که اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

تعمیر مایکروویو ال جی LG

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی تعمیر مایکروویو ال جی LG

رسپینا سرویس به عنوان یکی از معتبرترین مرکزهای تعمیر مایکروویو در ایران با ارائه خدمات کاملا تخصصی ، استفاده از تعمیرکاران ماهر و متخصص در این حوزه ، به ارائه خدمات به هموطنان عزیز مفتخر است.

 ما در نمایندگی تعمیرات مایکروویو ال جی رسپینا سرویس ، آمادگی داریم تا تکنسین‌های خود را در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه‌روز برای بازدید و تعمیرات مایکروویو ال جی شما به منزلتان اعزام کنیم.

تعمیر-مایکروویو-ال-جی

خدمات تعمیر مایکروویو در محل

رسپینا سرویس  در زمینه عیب یابی مایکروویو ال جی در ایران انواع مدل های مایکروویو ال جی را تعمیر می کند. برخی از خدمات ویژه ما به مشتریان عبارتند از:

ضمانت تعمیر، تعمیر در کمترین زمان ممکن، مشاوره رایگان تخصصی ، دارای گواهی نامه های معتبر، استفاده از وسایل درجه یک و کاملا اورجینال، دارای شعب مختلف در سراسر استان تهران، ارائه فاکتور رسمی و معتبر، هزینه های مناسب.

برای جلوگیری از آسیب در حین حمل مایکروویو و البته صرفه جویی در زمان و هزینه هموطنان عزیز کارشناسان خبره رسپینا سرویس با حضور در محل به تعمیر مایکروویو اقدام خواهند کرد.

عیب یابی و تعمیر مایکروویو ال جی با قطعات اورجینال

تعمیرات مایکروویو ال جی امریست کاملا تخصصی که در بسیاری از موارد، نیازمند حضور تعمیرکار با تجربه است. مرکز تعمیر مایکروویو ال جی با حضور بهترین متخصصین کشور افتخار دارد تا به مشتریان عزیز در بالاترین سطح خدمات رسانی کند.

قطعات و تجهیزات مورد استفاده در تعمیر مایکروویو ال جی کاملا اصل و اورجینال می‌باشد. این قطعات با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه خواهد شد.

قطعات-اورجینال
پاسخگویی-کارشناسان

کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستند

ابتدا جهت درخواست تعمیرات باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات رسپینا سرویس تماس بگیرید.

همچنین می توانید به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرات را در سایت تکمیل کنید.

پس از ثبت درخواست و اطلاعات شما در سیستم مرکز، کد اشتراک و نام تعمیرکار مربوطه برای شما ارسال می گردد.

 

اعزام تعمیر کار و تکنسین

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر مایکروویو ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به مایکروویو و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات مایکروویو ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول مایکروویو LG

ال جی برندی است که به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان، شناخته شده است و  بیش از 50 سال است که در عرصه تجارت لوازم الکترونیکی فعالیت می کند و محصولات فوق العاده بادوام تولید می کند که اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. با این حال، این بدان معنا نیست که محصولات آنها بدون ایراد هستند. در حالی که تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرده است، حتی لوازم خانگی ساخته شده توسط شرکت های معتبری مانند ال جی نیز خالی از مشکل نیستند.

توجه داشته باشید که حتما برای استفاده صحیح و مراقبت از لوازم خانگی خود ، مخصوصا مایکروویو که کارکرد مداوم دارد دفترچه راهنمای محصولی را که خریداری کرده اید مطالعه کنید.

حال در مورد برخی از مشکلاتی که ممکن است برای ظرفشویی LG در طول زمان ایجاد شود صحبت کنیم:

تعمیر مایکروویو ال جی

مایکروفرهای امروزی نیز در جایگاه یکی از لوازم خانگی، گاه دچار خرابی در بخش سخت افزاری می‌گردند. هریک از ایراداتی که در این دستگاه‌ها مشاهده می‌شوند، نشان دهنده وجود ایراد در یکی از بخش های داخلی دستگاه هستند. برای این که منشأ ایراد را شناسایی کرده و آن را به موقع برطرف کنید، باید با فرایند عیب یابی آشنایی داشته باشید. عیب یابی عملیاتی است که طی آن بخش ها و قطعات معیوب دستگاه های الکترونیکی با توجه به علائم موجود شناسایی می شوند. سپس بر حسب شدت خرابی، اقدام به تعمیر یا تعویض این بخش ها می شود تا عملکرد دستگاه به حالت عادی باز گردد.

در ادامه ضمن ارائه نکاتی در خصوص عیب یابی مایکروفر ال جی ، شما را با مشکلات رایج این دستگاه و منشأ آنها آشنا خواهیم کرد. به این ترتیب می توانید اقدامات موثرتری جهت ترمیم دستگاه و رفع ایرادهای عملکردی آن انجام دهید. چنانچه نیاز به راهنمایی های تخصصی‌تر داشته باشید، تیم تعمیرات مایکروفر نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران به شما کمک خواهند کرد. برای آشنایی با جزئیات عیب یابی مایکروفر ال جی به ادامه مطلب توجه کنید.
گرم نشدن غذا در مایکروفر
کار اصلی مایکروفر گرم کردن مواد غذایی است. البته ماکروفرهای جدید قابلیت های متعدد دیگری هم دارند. با این وجود گاهی دستگاه کار اصلی اش را انجام نمی دهد. گرم نشدن غذا در مایکروفر مساله ای است که برخی از کاربران با آن مواجه می شوند. اما به نظر شما دلیل بروز چنین مشکلی چیست؟ یکی از عوامل بروز این ایراد، خرابی یا سوختن لامپ است.

همچنین اگر دیود آسیب دیده باشد، مایکروفر قادر به گرم کردن غذا نخواهد بود. خازن ها هم در روند عیب یابی مایکروفر ال جی یا هر برند دیگری مورد بررسی قرار می گیرند. خمیدگی یا خرابی این قطعات عملکرد کلی دستگاه را مختل خواهد کرد. در نهایت تراکنش های ولتاژ و خراب برد هم جزء دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفرها به شمار می روند.

کار نکردن گریل مایکروفر
در صورت کار نکردن گریل هم باید اقدام به عیب یابی مایکروفر ال جی خود کنید. قطعاتی همچون المنت، ترموستات و برد در عملکرد گریل و نحوه کار آن تاثیر گذار هستند. معمولا وقتی گریل از کار می افتد، پای خرابی یکی از این بخش ها در میان است.

کارشناسان تعمیر مایکروفر ال جی در منزل، بخش های ذکر شده را به دقت مورد بررسی قرار می دهند. سپس المنت، ترموستات و یا برد معیوب تعمیر یا تعویض می شوند و به این ترتیب، مشکل دستگاه برطرف می گردد.

نچرخیدن ظرف داخل مایکروفر
دومین مورد عیب یابی مایکروفر lg مربوط به زمانی است که ظروف در دستگاه نمی چرخند. این دستگاه قطعه ای به نام موتور صفحه گردون دارد که وظیفه چرخاندن ظرف را بر عهده دارد. اگر این قطعه از کار بیفتد یا درست کار نکند، صفحه گردون نیز از کار خواهد افتاد. در نتیجه ظرف در دستگاه نمی چرخد و احتمالا به درستی گرم نخواهد شد.

جرقه زدن مایکروفر
برای عیب یابی مایکروفر ال جی زمانی که جرقه می زند، باید لامپ مگنتران دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. همچنین وجود یک شئ فلزی در دستگاه و از کار افتادن صفحه میکا نیاز جزء دلایل جرقه زدن ماکروفر به شمار می روند.

روشن نشدن ماکروفر
اگر ماکروفر شما روشن نمی شود، اول کابل برق را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر این بخش سالم بود، احتمالا برد از کار افتاده و فرمان روشن شدن را صادر نمی کند. چنانچه برای عیب یابی مایکروفر ال جی تان در این شرایط دچار مشکل شدید، می توانید از تیم تعمیرات lg در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

کار نکردن کلیدهای پنل
یکی دیگر از مشکلاتی که برخی از کاربران ماکروفر با آن مواجه می شوند، کار نکردن کلیدهای پنل است. این مساله هم ناشی از خرابی برد است و نیاز به بررسی و ترمیم یا تعویض این قطعه دارد.

باز نشدن درب مایکروفر
آخرین مورد در عیب یابی مایکروفر ال جی ، باز نشدن درب دستگاه است. در این شرایط غذا داخل ماکروفر می ماند و درب باز نمی شود. این بدان معناست که میکروسویئچ درب مایکروفر شما از کار افتاده و نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر