لوگو

تماس شبانه روزی

۰۲۱-22225007

آدرس دفتر ما

تهران - نیاوران - جبلی

بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها (به آلمانی: Robert Bosch GmbH) یا به‌اختصار بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی چندملیتی است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت بنا نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

با فعالیت در حوزه فناوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد

بوش

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها (به آلمانی: Robert Bosch GmbH) یا به‌اختصار بوش، یک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی چندملیتی است که در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت بنا نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.

با فعالیت در حوزه فناوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد

تعمیر یخچال و یخچال ساید بای ساید بوش Bosch

نمایندگی شمال تهران

021-22225007

نمایندگی غرب تهران

021-44449690

نمایندگی شرق تهران

021-33324070

نمایندگی جنوب تهران

021-55186843

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید بوش Bosch

رسپینا سرویس با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید برندهای آلمانی و اروپایی و دارا بودن نیروی متخصص لازم بهترین ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید در تهران می باشد.

چرا خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش Bosch رسپینا سرویس

رسپینا سرویس با ارائه خدمات با ضمانت برای مشتریان، دارا بودن شعب نمایندگی مجاز در سراسر تهران و پوشش همه جانبه خدمات به عنوان بهترین نمایندگی مجاز خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش شناخته می شود.

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش در محل

به دلیل دشواری و هزینه بالا در جابجایی یخچال ساید بای ساید و البته کم بود وقت هموطنان تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل یکی از بهترین روشهایی  برای بررسی و رسیدگی به موضوعات تعمیر یخچال ساید بای ساید می باشد.

رسپینا سرویس با دارابودن توان و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سرویس در محل به مشتریان حضور فعالی در این حوزه دارد.

خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید شامل حضور تعمیر کار در محل،بررسی یخچال ، تعمیر یخچال و یا تعویض قطعه معیوب، ضمانت خدمات می باشد.

تعمیر یخچال بوش ساید بای ساید با قطعات اورجینال

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی مخصوصا یخچال ساید بای ساید در طول چند سال اخیر درخواست های مردم برای تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش بیشتر شده است که البته از دوجهت فکر درستی است اول انکه قیمت ها بسیار بالا رفته و در مرتبه بعد کیفیت اجناس تولیدی سالهای اخیر به نسبت گذشته پایین آمده است. 

رسپینا سرویس با ارائه قطعات کاملا اورجینال وارداتی برای هر برند، آمادگی کامل برای تعمیر یخچالهای شما را دارد.

رسپینا سرویس با دارا بودن توان کافی برای تامین قطعات اورجینال  از آلمان و سایر کشورهای اروپایی تضمین اصالت و کیفیت خدمات را به مشتریان می دهد.

قطعات-اورجینال

مرکز پاسخگویی به مشتریان رسپینا سرویس

چه زمانی به تعمیر یخچال ساید بای ساید نیاز پیدا می کنید؟

معمولا خود افراد بعد از عملکرد ناقص یخچال ساید بای ساید مانند سر و صدای زیاد، سرمایش کم، نشت آب و … متوجه می شوند که وسیله آنها نیاز به تعمیر دارد.

کارشناسان ما در مرکز رسپینا سرویس به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد برای این منظور لازم است که از طریق شماره تماسهای موجود در سایت و یا پر کردن فرم آنلاین و ارسال آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اعزام تعمیر کار یخچال ساید بای ساید بوش Bosch

چقدر طول می کشد تا تعمیر کار یخچال ساید بای ساید در محل مشتری حاضر شود؟

تعمیرکار متخصص نمایندگی ظرف مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر یخچال ،در محل شما حاضر می گردد.

پس از معاینه و بررسی مشکلات مربوط به یخچال ساید بای ساید  و تشخیص آن، تعمیرکار اقدام به برطرف کردن مشکل می نماید.

پس از پایان کار تعمیرات یخچال ، گارانتی و ضمانتنامه معتبر تقدیم شما می شود.

در نهایت از شما بابت خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار نمایندگی رسپینا سرویس، نظرسنجی صورت می گیرد

اعزام-کارشناس
مشکلات-متداول

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید بوش Bosch

هر چند کیفیت بالای لوازم خانگی بوش بر کسی پوشیده نیست اما به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد یخچال دچار نقص شود و از این جهت نیاز است تا با دلایل و مشکلات احتمالی یخچال ساید بای ساید بوش آشنا شوید.

برای بررسی مشکلات رایج در یخچال بوش مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید بوش Bosch

دلایل بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید بوش چیست؟
بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید بوش ممکن است به خاطر وجود مانعی بر سر درب یخچال باشد؛ ممکن است درب یخچال را زیادی سنگین کرده باشید؛ ممکن است لاستیک دور درب پاره یا شل شده باشد؛ ممکن است نوار دور درب خاصیت مغناطیسی خود را از دست داده باشد؛ گاهی گیر داشتن و یا تراز نبودن لولا و خرابی و استهلاک بادامک درب یخچال دلیل اصلی این موضوع می‌تواند باشد.

چگونه متوجه خرابی موتور یخچال شویم؟
به چهار روش می‌توان متوجه خرابی یخچال بوش شوید: تست موتور به وسیله‌ی یک اهم متر که در حالت عادی باید 6 تا 8 اهم باشد؛ تست موتور از طریق برق مستقیم که حتما توسط یک کارشناس باید مورد بررسی قرار گیرد؛ تست مستقیم موتور که باید موتور را مستقیما به برق متصل کرد؛ تست موتور به وسیله‎ی جریان آخرین روش است که بهتر است در این مورد حتما از یک تکنسین کمک بگیرید.



چرا یخساز یخچال یخ تولید نمی کند؟
اگر یخچال ساید بای ساید بوش شما یخ تولید نکند ممکن است بخاطر نرسیدن آب به یخ‌ساز و مسدود بودن خط انتقال آب باشد؛ ممکن است شیر برق یا ورودی آب خراب شده باشد؛ گاهی یخ‌زدگی لوله کوچک انتقال آب باعث این مشکل می‌شود؛ گاهی گرفتگی فیلتر یخچال مانع ساخت یخ است و در بدترین شرایط خرابی سیستم یخ‎ساز یخچال بوش دلیل اصلی این مشکل خواهد بود.

دلیل صدای زیاد یخچال چیست؟
شنیده شدن صداهای خیلی بلند از یخچال بوش ممکن است بخاطر خرابی فن‌ها باشد و فن موتور و یا کمپرسور و یا کندانسور و یا اواپراتور آسیب دیده باشد؛ گاهی ممکن است این صدا از داخل موتور و یا کمپرسور باشد و نیاز به تعویض داشته باشد؛ در برخی موارد هم ممکن است گاز یخچال دچار نشتی شده باشد و نیاز به بررسی و شارژ مجدد داشته باشد.

تعویض نکردن فیلتر یخچال سبب چه مشکلاتی می شود؟
تعویض نکردن به موقع فیلتر یخچال بسیار خطرناک است. اولین مورد عدم تصفیه‌ی مناسب آب است و تاثیر مستقیمی بر روی مزه و بوی آب خواهد داشت؛ رسوب و گرفتگی در مسیر آب یخچال به‌وجود خواهد آمد؛ یخ‌ساز ممکن است بسوزد و یا آسیب ببیند؛ مواد داخل فیلتر کهنه ممکن است فاسد شود و بر روی آبی که مصرف می‌کنید تاثیر بگذارد.

چه زمانی نیاز است گاز یخچال بوش را شارژ کنیم؟
خیلی راحت می‌توانید متوجه شوید که آیا یخچال‌تان نیاز به تعویض گاز دارد یا خیر. اولین نشانه این است که فریزر سرد است ولی یخچال گرم است؛ دومین مورد این است که موتور یخچال یکسره کار می‌کند ولی سرمایی وجود ندارد؛ گاهی هم ممکن است هم فریزر و هم یخچال کاملا گرم باشد و آخرین دلیل هم ممکن است بخاطر کم شدن مدت استراحت موتور یخچال باشد.

علت یخ زدن لوله های پشت یخچال چیست؟
یخ‎زدگی لوله‌‎های پشت یخچال ممکن است بخاطر خرابی هیتر و یا تایمر دیفراست باشد؛ گاهی نقص فنی در ترموستات می‌تواند دلیل اصلی این مورد باشد. گاهی هم بخاطر باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال حجم زیادی از هوای گرم وارد یخچال شده باشد و ایجاد یخ‌زدگی در پشت یخچال شده باشد. گاهی ممکن است تنظیم نبودن و کم بودن دما دلیل به‌وجود آمدن این مشکل باشد.

دلایل خنک نکردن یخچال ساید بای ساید چیست؟
خنک نکردن یخچال بوش به خیلی دلایل ممکن است به‌وجود آمده باشد مثلا عدم تنظیم مناسب دمای یخچال، وجود مانع بر سر راه گردش هوا، قرار دادن بیش از حد مواد غذایی، بسته نشدن کامل درب یخچال، خراب بودن کمپرسور و رله کمپرسور، کم بودن میزان گاز مبرد، خراب بودن فن کندانسور و اواپراتور و دمپر هوا و… که تمامی این موارد حتما باید توسط یک تکنسین بررسی و برطرف شود.

دلایل کار نکردن آبریز یا دیسپنسر یخچال بوش چیست؟
کار نکردن دیسپنسر یا آبریز یخچال بوش ممکن است به خاطر عدم داشتن جریان برق در سوئیچ دیسپنسر باشد؛ خرابی برد الکترونیکی دیسپنسر هم عامل دیگر وجود این اختلال است؛ خراب شدن سوئیچ درب هم می‌تواند دلیل به وجود آمدن این نقص فنی باشد؛ کم بودن فشار آب کم هم گاهی ممکن است اجازه ندهد که آبریز کارایی درست خودش را داشته باشد؛ گاهی هم یخ‌زدگی آب درون لوله‌ها هم این اختلال را به وجود می‌آورد.

علت یکسره کار کردن یخچال بوش چیست؟
یکسره کار کردن یخچال و خارج شدنش از حالت اتومات ممکن است بخاطر خرابی دیفراست و کمپرسور و یا کندانسور یخچال باشد؛ گاهی هم ممکن است که فن اواپراتور به درستی کار نکند و این مشکل را ایجاد کند؛ گاهی هم ممکن است خرابی سنسور دلیل اصلی این مشکل باشد؛ گاهی هم نداشتن دمای مناسب یخچال می‌تواند این مشکل را در یخچال به وجود بیاورد که حتما نیاز به بررسی دارد.

علت بوق زدن یخچال بوش چیست؟
به دلایل مختلفی ممکن است از یخچال بوش صداهایی شنیده شود. یکی از اصلی‌ترین موارد این است که شاید شما خیلی بیشتر از حد مجاز موادغذایی درون یخچال قرار داده باشید؛ گاهی هم ممکن است قطع شدن جریان برق دلیل اصلی بروز این مشکل باشد؛ در بسیاری از موارد نیز باز بودن بیش از حد درب یخچال باعث می‌شود که صدای آلارم را بشنونید و فورا باید درب یخچال را ببندید.

علت داغ شدن بدنه یخچال بوش چیست؟
علت داغ شدن موتور و بدنه‎ی یخچال بوش بسیار گوناگون است. مثلا ممکن است موتور یا کمپرسور در حین کار کردن گرمای زیادی تولید کند و باعث داغ شدن بدنه شود که همین امر ممکن است بخاطر کم بودن گاز مبرد و یا عدم تنظیمات درست موتور یخچال باشد که هرکدام نیاز به بررسی‌های جداگانه دارند. گاهی هم باز و بسته کردن بیش از حد و یا باز نگاه داشتن درب یخچال بیش از حد مجاز دلیل این مشکل خواهد بود.

 

کمی درباره ما

ما می توانیم همه چیز را اداره کنیم!برای شما

رسپینا سرویس تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. ما با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کنیم. شما می توانید برای مشاوره یا درخواست تعمیرات لوازم خانگی از طریق فرم درخواست تعمیر و یا بخش تماس، با ما در ارتباط باشید.

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده
7 آگوست 2023

دانستنی هایی درباره اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده (Steam Iron) یک وسیله بسیار مهم در خانه‌ها است که برای اصلاح و انتخابی زیبا از لباس‌ها...

ادامه مطلب
آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش
7 آگوست 2023

آشنایی با غذاساز و کاربرد هایش

غذاساز یک وسیله خانگی است که برای تهیه و پخت غذاها به کار می‌رود. این دستگاه اغلب به عنوان یک...

ادامه مطلب
طرز استفاده از بخار شور
7 آگوست 2023

طرز استفاده از بخار شور

بخارشور یک وسیله مفید برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح مختلف است. این دستگاه با تولید بخار آب، به...

ادامه مطلب
عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد هستند
7 آگوست 2023

عوارض دستگاه های تصفیه هوا که غیر استاندارد...

دستگاه‌های تصفیه هوا نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای داخلی ایفا می‌کنند، اما در صورتی که این دستگاه‌ها استاندارد نباشند...

ادامه مطلب
طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ ساز
7 آگوست 2023

طرز تهییه انواع کیک و شیرینی با ساندویچ...

ساندویچ‌ساز را می‌توانید به عنوان یک وسیله‌ی خلاقانه برای تهیه انواع کیک و شیرینی‌ها استفاده کنید. اینجا چند راهنمای کلی...

ادامه مطلب
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید
7 آگوست 2023

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

خرید یک یخچال ساید بای ساید (Side by Side) به عنوان یکی از لوازم خانگی اساسی، نیازمند دقت و بررسی...

ادامه مطلب
روشهای تمیز کردن اجاق گاز
7 آگوست 2023

روشهای تمیز کردن اجاق گاز

تمیز کردن اجاق گاز به منظور حفظ بهداشت و ظاهر زیبای آشپزخانه بسیار مهم است. در ادامه، روش‌های مختلف برای...

ادامه مطلب
راهنمای خرید هود آشپزخانه
7 آگوست 2023

راهنمای خرید هود آشپزخانه

خرید هود آشپزخانه به عنوان یکی از وسایل مهم در آشپزخانه، نیازمند دقت و انتخاب مناسب است. هود‌ها به تهویه...

ادامه مطلب
جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟
7 آگوست 2023

جاروبرقی چی بخریم پاکت دار یا بدون پاکت؟

انتخاب بین جاروبرقی با پاکت و بدون پاکت به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. هر دو نوع جاروبرقی مزایا...

ادامه مطلب
اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز مبله
7 آگوست 2023

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا اجاق گاز...

انتخاب بین اجاق گاز صفحه‌ای و اجاق گاز مبله بستگی به نیازها و فضای خانه شما دارد. هر دو نوع...

ادامه مطلب

دریافت یک مشاوره رایگان برای پروژه شما

هر زمان در هنگام تشخیص مشکل یخچال خود یا عملکرد صحیح آن به مشکل برخوردید برای اطلاعات صحیح میتوانید با کارشناسان رسپینا سرویس تماس بگیرید.

کارشناسان ما با دارا بودن دانش تخصصی و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال، و بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

فرم درخواست تعمیر